Vertel.quote:
Ik ben wakker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wakker worden stelletje stumperts
Nu heb ik een broodje eiquote:
Jij ziet er niet smakelijk uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
ziet er zo nou niet heel smakelijk uit imo
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet om op te eten.
Omdat yolo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom zijn jullie zo vroeg wakker
Ging om 22.45 slapenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Omdat zo naar de faculteit voor gesprek met decaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:55 schreef krullenbolletje het volgende:
ik nog eerderquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik nog eerder![]()
en ik zag dat snow mij vanacht wakker wou bellen maar dat ze dat toch niet gedaan heeft
Wow, duur woord.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat zo naar de faculteit voor gesprek met decaan.
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, duur woord.
Heb je daar wel genoeg geld voor?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
kan mijn zonnebril nergens vinden![]()
wed dat ie nog in de auto chillt ofzo
Ja en niemand geeft een neukquote:
ja twitter is andere browser geen zin om te switchenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja en niemand geeft een neuk
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
I got that Click clack bang bang hit a nigger up
is that young nigga rich gang we don't give a fuck
quote:
Sorry, het moest gewoonquote:
OMG IK DURF NIET MEER NU IK BLIJF THUISquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon een mep geven met dat zelfde excuus
Komt laterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:18 schreef Vaseline_ het volgende:
zijn jullie maar met 4 ja?Typisch heeft afgehaakt?
Typisch, flips, Uns, snow, wp, ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:18 schreef Vaseline_ het volgende:
zijn jullie maar met 4 ja?Typisch heeft afgehaakt?
Flips ook opeens op de misschien-lijst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Typisch, flips, Uns, snow, wp, ik
stu op de misschien lijst
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Flips ook opeens op de misschien-lijst.
Ik WhatsApp'de met d'r rond 5u (ze moest werken), ze zei dat ze keek of ze niet te moe was om naar de meet te komen. :\quote:
Afhakers overal gvdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik WhatsApp'de met d'r rond 5u (ze moest werken), ze zei dat ze keek of ze niet te moe was om naar de meet te komen. :\
Verbaast me niks van flips, ook al zo'n gare smoes voor die grote meetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik WhatsApp'de met d'r rond 5u (ze moest werken), ze zei dat ze keek of ze niet te moe was om naar de meet te komen. :\
Echt? Wist niet eens dat ze zou komen toen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verbaast me niks van flips, ook al zo'n gare smoes voor die grote meet
Als je eenmaal wakker bent dan is dat niet zo moeilijk imo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Echt? Wist niet eens dat ze zou komen toen.
Maarja, ze is al wel vanaf 4u 's ochtends wakker ofzo, en dan 5u 's middags utrecht (13uur) en dan ook nog tot 8-9u meeten, weer terug naar huis. Dan is ze best lang wakker
quote:
Dankdankquote:
Mwah, I guess. Sowieso, bakje koffie en je kan er weer tegen aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal wakker bent dan is dat niet zo moeilijk imo.
Daaromquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef Unscrewed het volgende:
Mwah, I guess. Sowieso, bakje koffie en je kan er weer tegen aan.
Wanneer vraag je d'r nummer nou eens dan, jezusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had niet moeten gaan roken, Mur. Daarvoor zat ze redelijk op te letten of ik wat stuurde, daarna is ze helemaal niet meer op Facebook geweest.
hmmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had niet moeten gaan roken, Mur. Daarvoor zat ze redelijk op te letten of ik wat stuurde, daarna is ze helemaal niet meer op Facebook geweest.
WAT EEN KUT SIGNATUREquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Als we een date hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer vraag je d'r nummer nou eens dan, jezus
True, true.quote:
YES!quote:
Ik vraag altijd het nummer voordat ik gaat datenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als we een date hebben afgesproken.
quote:
WIJ ZIJN RAAR OKquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vraag altijd het nummer voordat ik gaat daten
Oeh "wij"quote:
Oh oke, succes dan!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als we een date hebben afgesproken.
Zullen wij ook een date afspreken?quote:
ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vraag altijd het nummer voordat ik gaat daten
quote:
quote:
Wake n bake bbyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zijn er opeens veel stoners vroeg wakker
We moeten nog even agenda's matchen. Is lastig.quote:
Iedereen gaat de meet party-crashen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat zijn er opeens veel stoners vroeg wakker
hihiquote:
Welke meet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iedereen gaat de meet party-crashen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, niet zo'n meetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke meet.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een echte stoner. Ik lees dit topic best veel maar wuahhh welke meetquote:
Holy shitquote:
Bah!quote:
Mensen die niet in krul's kont komenquote:
Krijg aidsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bah!
Gadverdamme! Totaal geen fatsoen!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mensen die niet in krul's kont komen
Al die lui die in krul's kont komen terwijl ik mijn ballen leeg in haar volgespoten baarmoeder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mensen die niet in krul's kont komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Al die lui die in krul's kont komen terwijl ik mijn ballen leeg in haar volgespoten baarmoeder.
Ik was je voor, daarom is ie al volgespoten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Al die lui die in krul's kont komen terwijl ik mijn ballen leeg in haar volgespoten baarmoeder.
Jij mag ook wel meedoen, hoorquote:
Oh, verdraaid! Ik wilde Mur al de schuld geven!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was je voor, daarom is ie al volgespoten.
haropquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Walvisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga snow een trap onder haar hol verkopen voor alle keren dat ze me walvis heeft genoemd
Ik duw je van de roltrapquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga snow een trap onder haar hol verkopen voor alle keren dat ze me walvis heeft genoemd
iedereen hoopt dat baas hosselt en er overheen magquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Is 't lang geleden, toevallig.. Bassie?
De lift kan je gewicht niet houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga met de lift. mijn scootmobiel gaat niet op de roltrap
Suck my dickquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan ook een trap onder je hol krijgen
Eens.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
iedereen hoopt dat baas hosselt en er overheen mag
HEY!quote:
gister was het middag.quote:
gister was dit morgenquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wow dankje voor deze kennis
poep plas pies scheet drol hihihihiquote:
There is more I could blow, wink wink, nudge nudge.quote:
Dit stuur ik door naar het lab.quote:
goed, tijd om schoon ondergoed te zoeken en te douchen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
There is more I could blow, wink wink, nudge nudge.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed, tijd om schoon ondergoed te zoeken en te douchen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
poep plas pies scheet drol hihihihi
Ik heb mezelf de limiet gesteld om over 1 uur te douchen. Mij kennende zit ik hier over 3 uur nog op de bank. Zo'n dag is het.quote:
leg uit, ben ik in 30 jaar blowen nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn pasjesgrinder
[ afbeelding ]
coke sporen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:21 schreef Straatcommando. het volgende:
zie daar trouwens de reden dat ik nooit een glazen tafel had moeten kopen
Ik kreeg 't gisteren bij de shop.. en zie het maar als een soort kaasschaaf. Werkt niet echt optimaal dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
leg uit, ben ik in 30 jaar blowen nog niet tegengekomen
hoe werkt ie?
ah zo, thanks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kreeg 't gisteren bij de shop.. en zie het maar als een soort kaasschaaf. Werkt niet echt optimaal dus
Nah voor mij geen harddrugs. Maar da's gewoon opgedroogd water van een glas siroop. Een druppel of wat, uitgesmeerd door m'n stonede bakkes.quote:
Ik ben een grinder door een autoraam verloren toen ik de bocht nam. Was een dure metalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah zo, thanks.
moet thuis de grinders altijd verstoppen, anders krijg ik vragen
een grinder heeft in je auto ook niets te zoeken..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben een grinder door een autoraam verloren toen ik de bocht nam. Was een dure metalen
Ik rook niet/rij niet stoned als dat is wat je denkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
een grinder heeft in je auto ook niets te zoeken..
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik rook niet/rij niet stoned als dat is wat je denkt.
Ik heb wel een keer vrienden in de auto gehad die wilden smoken, nu heb ik een dakraam en reden we op de snelweg, dus had ik er niet zoveel moeite mee. We moesten richting Zeeland, vanuit Arnhem. Aardig eindje dus, dus die gasten lekker aan het dampen. De een na de ander. Het eerste uur was gezellig, veel geouwehoerd, lachkicks. Daarna was het een dooie boel tot aan Zeelandquote:
minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Intakegesprek op school ging niet zoals ik had gehooptZe moeten nog overleggen of ik naar school mag. Fijn!
Dankje. Hoop het ook maar mijn gevoel (die er niet vaak naast zit) zegt helaas anders..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
minder![]()
Ik hoop dat je alsnog wordt aangenomen
Altijd kut. Ik heb dat vrijdag..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Intakegesprek op school ging niet zoals ik had gehooptZe moeten nog overleggen of ik naar school mag. Fijn!
Wel aangenomen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Altijd kut. Ik heb dat vrijdag..
Nee heb vrijdag het gesprekquote:
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee heb vrijdag het gesprekben benieuwd of ik het meteen te horen krijg..
Het is altijd maar afwachten. Ook mooi kak dat er hier in de buurt weinig werk te vinden is. Of in ieder geval werk wat eeeeenigzins flexibel isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh op die fietsIk hoop het ook voor je!
Dat is wel klote jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is altijd maar afwachten. Ook mooi kak dat er hier in de buurt weinig werk te vinden is. Of in ieder geval werk wat eeeeenigzins flexibel is
mja, dat is dus wat je de ret van je leven 5 dagen per week gaat doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben de schooldagen veranderd.. Van 2 halve dagen, 1 hele dag en 2 dagen stage is het nu 2 hele dagen school, 3 dagen stage.
Bah, nog meer stage
Niet zo zeuren, stage is vaak leuker dan school zelfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben de schooldagen veranderd.. Van 2 halve dagen, 1 hele dag en 2 dagen stage is het nu 2 hele dagen school, 3 dagen stage.
Bah, nog meer stage
En dan toch besluiten om te blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo maar eens aanstalten maken om weg te gaan
We komen je halen met bijlenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
sorry jongens mijn stoel zit echt heel lekker ik blijf thuis
Ik vind school leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, stage is vaak leuker dan school zelf.
Stage lopen is echt kut, vooral als ik een plek heb die niet leuk isquote:
Je krijgt toch sowieso een stage met dieren? Hoe kan dat nou niet leuk zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stage lopen is echt kut, vooral als ik een plek heb die niet leuk isHoop stiekem dat ik gewoon weer op school mag stage lopen, beetje daar de dierenhokken schoonmaken en voeren enz
Ik weet het hoe dat is en dat is bijna alleen maar poep scheppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt toch sowieso een stage met dieren? Hoe kan dat nou niet leuk zijn
Mja dat moet je uiteindelijk toch ook doen als je je diploma hebt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet het hoe dat is en dat is bijna alleen maar poep scheppen.
Ja maar wel minder dan bij een stage. Ik zie stage eerder als een slaaf behandeld wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja dat moet je uiteindelijk toch ook doen als je je diploma hebt?
Omdat ik in de middle of nowhere stage lopen echt niks vindquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt toch sowieso een stage met dieren? Hoe kan dat nou niet leuk zijn
Klopt en voeren. Hoort erbij maar maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet het hoe dat is en dat is bijna alleen maar poep scheppen.
Ik heb dierverzorging gedaan hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik in de middle of nowhere stage lopen echt niks vind
[..]
Klopt en voeren. Hoort erbij maar maakt mij niet uitAlles om de beestjes gelukkig te maken!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja dat moet je uiteindelijk toch ook doen als je je diploma hebt?
word de stage toegewezen of mag je zelf kiezen? scheelt al een hoop naturlichquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik in de middle of nowhere stage lopen echt niks vind
Rtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
Omg in de treeeiiinn naar utreeecht wiejowiejo
Ik wil ook een abboquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
Omg in de treeeiiinn naar utreeecht wiejowiejo
Beide. Als je zelf niks hebt wordt je één toegewezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
word de stage toegewezen of mag je zelf kiezen? scheelt al een hoop naturlich
heb j geluk. Ze had eigenlijk de politie moeten bellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Blegh sta ik net bij de shop.. wil ik afrekenen met een briefje van 50, pakt die controleerapparaat dat briefje niet. Die chick alle briefjes uit de kassa proberen, deden het wel. Kon ik weer terug naar huis om ander geld te halen
Weet ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb j geluk. Ze had eigenlijk de politie moeten bellen
Wtf? Waar heb je dat briefje gehad dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Blegh sta ik net bij de shop.. wil ik afrekenen met een briefje van 50, pakt die controleerapparaat dat briefje niet. Die chick alle briefjes uit de kassa proberen, deden het wel. Kon ik weer terug naar huis om ander geld te halen
Was het niet makkelijker om even iets te kopen bij een andere winkel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Bij de bank gepind..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf? Waar heb je dat briefje gehad dan?
Naar de bank ermee dan. Lijkt mij handig als ze het weten en kan je hem denk ik wel vergoed krijgen.quote:
Nope, die sturen het op naar de DNB, jij krijgt een bewijs van afgifte en als het een vals biljet blijkt te zijn krijg je geen vergoeding.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Naar de bank ermee dan. Lijkt mij handig als ze het weten en kan je hem denk ik wel vergoed krijgen.
Het komt toch uit hun pinautomaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nope, die sturen het op naar de DNB, jij krijgt een bewijs van afgifte en als het een vals biljet blijkt te zijn krijg je geen vergoeding.
Dat is niet aan te tonen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het komt toch uit hun pinautomaat?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Naar de bank ermee dan. Lijkt mij handig als ze het weten en kan je hem denk ik wel vergoed krijgen.
Ik moest het proberen terug te storten op mijn rekening (via zo'n apparaat) maar aangezien ik rood sta gaat dat niet dus moest ik het van haar maar ergens uitgeven. Ze kon der niks meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nope, die sturen het op naar de DNB, jij krijgt een bewijs van afgifte en als het een vals biljet blijkt te zijn krijg je geen vergoeding.
Dan maar naar een winkel ermee die dat geld niet scant klein iets kopen en dan goed wisselgeld hebbenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan maar naar een winkel ermee die dat geld niet scant klein iets kopen en dan goed wisselgeld hebben
Ik weet hoe je aan perfecte namaak briefjes van 20 kan komen voor 10 euro per stuk geloof ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:15 schreef badtripbob het volgende:
Kon ik maar nepgeld maken wat door zo'n scanner wordt goedgekeurd
Er zit als het goed is ergens bovenin in het midden toch zo'n balkje met uitstekende ribbeltjes waaraan je ook kan voelen of hij echt is? Zo moesten wij iig bij Mac altijd controleren als het apparaat het niet deedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Haha ja en dat terwijl ik netjes naar de bank ben gelopen nadat dat apparaatje bij de shop moeilijk deed
Uhm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zit als het goed is ergens bovenin in het midden toch zo'n balkje met uitstekende ribbeltjes waaraan je ook kan voelen of hij echt is? Zo moesten wij iig bij Mac altijd controleren als het apparaat het niet deed
Ja vage omschrijving sorryquote:
Vooral omdat ze nu op de meet hoort te zijn en dan baden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ben ik toch niet de enige die het niet begreep
Hmm...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nu op de meet hoort te zijn en dan baden?
Huh, een opleiding mag je nooit weigeren tenzij je niet door de loting heen komt? Rare reden, waarom zou dat niet haalbaar zijn, wat moet je anders doen volgens hen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Ze willen mij vanwege mijn leeftijd (zeggen ze) niet toelaten op school. Het is niet haalbaar ofzo..
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Ze willen mij vanwege mijn leeftijd (zeggen ze) niet toelaten op school. Het is niet haalbaar ofzo..
Ik moet erbij zeggen dat ik 2 jaar geleden de zelfde opleiding niet heb afgemaakt (een niveau lager omdat ik geen bewijs had van diploma) maar die vrouw zei nog 'je bent hartstikke gemotiveerd en je werkt ook snel in de klas'. Belde ze net en zei ze dat het vanwege mijn leeftijd niet haalbaar is om me nog toe te laten op niveau 2. Terwijl er 2 jaar terug iemand van 27 in niveau 1 zat maar dan zegt ze dat er wel eens uitzonderingen zijn die wel toegelaten worden. Kut school.. wees dan gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, een opleiding mag je nooit weigeren tenzij je niet door de loting heen komt? Rare reden, waarom zou dat niet haalbaar zijn, wat moet je anders doen volgens hen?
Over een maandje 24.quote:
Behoorlijkquote:
Aanklagen die hapquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-om-leeftijd.dhtml 'Mbo-opleidingen weigeren leerlingen om leeftijd'
Ja zei het toch al, mag helemaal niet. Maar als jij die opleiding al gedaan hebt weet ik niet of dat een reden kan zijn om je te weigeren, maargoed nu hebben ze al de verkeerde reden opgegeven dus whehehe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Wow haha mijn FB status gaat los. Schijnbaar mag dit niet eens.. Als ze dit in de brief (die ik krijg) ook zo zeggen dan zijn ze gewoon strafbaar bezig"Het is bij wet verboden iemand op grond van zijn of haar leeftijd voor een opleiding af te wijzen."
Ik wacht de brief af.. Mocht daar ook in staan dat ik te oud ben dan kan het ja. Maar daar staat vast een compleet ander verhaal in waarschijnlijk dat ze het niet zien zitten door het verleden ofzoquote:
Ik had ook verwacht dat ze zouden zeggen door de telefoon dat ze het niet wouden door mijn verleden daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zei het toch al, mag helemaal niet. Maar als jij die opleiding al gedaan hebt weet ik niet of dat een reden kan zijn om je te weigeren, maargoed nu hebben ze al de verkeerde reden opgegeven dus whehehe.
Wtf, zoals eerder gepost, ze mogen je niet weigeren om leeftijd. Vriend van mij is met zijn 25 jaar begonnen aan een mbo niveau 4 opleiding vorig jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Dit is niveau 2..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Wtf, zoals eerder gepost, ze mogen je niet weigeren om leeftijd. Vriend van mij is met zijn 25 jaar begonnen aan een mbo niveau 4 opleiding vorig jaar.
Dan ookquote:
Kut schoolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ook
Heb net mezelf ingeschreven voor de opleiding Mediadeveloper, beetje laat maar wist niet eerder wat ik wou gaan doen.
Wat een kut streekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben thuis mijn benen zijn kut![]()
maar was supergezellig met kabouter en kruk en uns en typisch![]()
bazen
krukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben thuis mijn benen zijn kut![]()
maar was supergezellig met kabouter en kruk en uns en typisch![]()
bazen
Mijn tetten hangen nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
EN HOE HINGEN KRULS TETTEN ER VANDAAG BIJ?
Nee, nee en neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
EN HEBBEN UNS EN KABOUTER GEZOEND? WAS ER GEFLIRT? OOGCONTACT? IETS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |