SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende bandquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Robinho op één of andere manier niet lekker spelen...
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben die Helenius ook al gekocht voor bijna 9 miljoen...lijkt me ook niet echt een lekker duo met Finnbo..2 statige spitsen. Die Helenius is 1.93
Ik scoopturn zeker veel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende band
Veel plezier met Ljalic danquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik scoopturn zeker veel.
Maar ik vind hem te slap...
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Hij bedoelt Cornelius.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...quote:
Ja...quote:
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodigquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaar
Ik merk het toch wel, vooral omdat ik de bal wil afschermen, dan een rondje draai(of 5) en dan schieten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodig
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.
20 toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaald
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.quote:
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.
Hoe hij die spelers voor zo veel weet te slijten is mij inderdaad ook een raadsel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.
14.520.000 pondquote:
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |