Blijf maar lekker weg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
ik ben 12 wat zijn vrienden kan je dat etenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik ga heb betere dingen te doen ik heb bijvoorbeedl VRIENDEN weten jullie wel wat dat i andfers hadden jullie niet de helle tijd tijd om op mij te reageeren
gr ria
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een pilsener open. Wel de laatste voor vanavond
Ja hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Kan jij goed met vrouwen praten als je nuchter bent?
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Oh, oké. Heb jij een praatprobleem met vrouwen?
Geluksvogelquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het altijd prima met ze vinden en zij met mij.
riaheeftaidsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
zet jij je skype neer loto
gr ria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |