nee ik las alleen het onderstequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:51 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben je serieus alles gaan terugzoeken?
Dit wil ik niet zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361509
Wat triest.
Ik vind het ook echt gewoon te slecht. Hoe de neuk hebben ze ooit hun rijbewijs weten te halen.quote:
Volgens mij is het gewoon nepquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt gewoon te slecht. Hoe de neuk hebben ze ooit hun rijbewijs weten te halen._
Denk het ook, maar dat zal voor de meeste programma's op tv gelden. Of je nou naar rtl4 kijkt, of naar NGC.. samequote:
ninja editquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef Meratin het volgende:
[..]
Denk het ook, maar dat zal voor de meeste programma's op tv gelden. Of je nou naar rtl4 kijkt, of naar NGC.. same
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef 053Timo het volgende:
Ja ik vind dat gewoon heel moeilijk. IK weet wel waar de koppeling zitMaar toch slaat die auto 100 keer af.... maar door heel veel oefenen gaat dat steeds beter hoop ik. Ik heb ook nog maar een jaar mn rijbewijs en heb nog maar amper gereden. Komt ooit nog goed.... denk ik
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, met afrijden kon ik het redelijk. Ik heb altijd moeite gehad met koppeling e.d. maar niet zo erg als nu. Na het halen van m'n rijbewijs heb ik inderdaad amper gereden. En als ik een keer in de maand reed was het een klein stukje.
Maar ik denk/hoop dat het toch nog ergens zit en als ik echt geconcentreerd achter het stuur zit, minder met andere dingen bezig ben het wel weer goed moet komen, gewoon veel oefenen.... ik fix de auto van m'n ouders wel weer
jajaquote:
Nu alquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
Maar nu ga ik pitten. bagger'ze verder.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Ik verveel me. Wie komt mij vermaken?
Behoorlijk stressvolle dag gehad vandaag, en 't gaat morgen waarschijnlijk alleen maar erger worden.quote:
Ik ga ook maar eens ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
Maar nu ga ik pitten. bagger'ze verder.![]()
Vermaak onsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Ik verveel me. Wie komt mij vermaken?
Oke man, wel ff fappen he?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behoorlijk stressvolle dag gehad vandaag, en 't gaat morgen waarschijnlijk alleen maar erger worden.
Godver nu heb ik honger en moet ik weer uit bedquote:
Hoe studeer jij technische natuurkunde op zeventienjarige leeftijd?quote:
De Haagse Hogeschool in Delft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:47 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Hoe studeer jij technische natuurkunde op zeventienjarige leeftijd?
Mag ik vragen waar je de opleiding volgt?
Aaah dan snap ik het welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Begin net aan m'n eerste jaar hoor
Heb ik er niks over gehoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:50 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Aaah dan snap ik het wel
Intro deze week?
Laat aangemeld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik er niks over gehoord
Nopequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:52 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Laat aangemeld?
Ik ken het probleem
Hmmm, lekker hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:42 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Godver nu heb ik honger en moet ik weer uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |