quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
450+ hahaha nee da kan toch niet. ja je mag mijn leeftijd best weten geen probleem
gr ria
ps: leuk forum
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
450+ hahaha nee da kan toch niet. ja je mag mijn leeftijd best weten geen probleem
gr ria
ps: leuk forum
Nou het plezier is er nu hoe dan ook af...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hoho mijn kennis heeft kanker gehad zullen we elkaar in de waarde laten. iedereen is gelijk en is hier voor zijn of haar plezier. ok? laten we elkaar gewoon acepteren hoe we zijn doe ik ook.
gr ria
Altijd vervelend wanneer ik ongesteld benquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Zo, wat vinden jullie van maandagen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Equalz het volgende:
Zoals een vriendin van me op fb zegt:
"ria is een onzeker 10-jarig jongetje met een identiteitscrisis en geldingsdrang."
Wut, op facebook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Equalz het volgende:
Zoals een vriendin van me op fb zegt:
"ria is een onzeker 10-jarig jongetje met een identiteitscrisis en geldingsdrang."
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker vaak geknokt op je basisschool he Ria...
Gelukkig ben ik geen vrouw.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd vervelend wanneer ik ongesteld ben
Wees maar blij ja. Elke maand dit meemaken is geen pretje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:02 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |