Ik zat vandaag al te kijken, 90% in de middag was 'not provided'.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef jeronald het volgende:
Helaas: http://www.alifar.nl/conversie-optimalisatie/not-provided-keywords
Ach, scheelt weinig meer met de huidige situatie.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:38 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zat vandaag al te kijken, 90% in de middag was 'not provided'.
Erg jammer.
Voor linkbuilding was het in ieder geval enorm makkelijk, per dag bekijken hoe bezoekers binnenkomen. Google maakt het Webmasters wel lekker moeilijk zo, eerst de makkelijke keyword tool omzetten en nu ook de not provided op 100 procent.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef JK het volgende:
Als ze maar klikken, daar gaat het om. Maar het was wel mooi om soms te zien hoe ze op je site kwamen. Vulde je hetzelfde keyword in, dan stond je soms wat verderop... dat vond ik zo mooi, sommige mensen zoeken een behoorlijk eind. Voor veel dingen in mijn niche sta ik op de eerste pagina, soms helemaal bovenaan, maar voor sommige dingen ook een stuk verderop... en zelfs dat klikken mensen aan.Na 2 resultaatpagina's houd ik het zelf voor gezien.
Het lijkt er wel op dat de nieuwe tool wat bijgewerkt is, ik vind hem nu prettiger dan de oude. Je moet alleen even weten waar alles zit.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Voor linkbuilding was het in ieder geval enorm makkelijk, per dag bekijken hoe bezoekers binnenkomen. Google maakt het Webmasters wel lekker moeilijk zo, eerst de makkelijke keyword tool omzetten en nu ook de not provided op 100 procent.
Ik ben blij dat ik JDx zijn tip heb gevolgd en bij een kleinere partij zit. Nog geen last gehad van storingen, maar ik let er dan ook niet al te veel op.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Heel pcextreme downlachen. Misschien toch maar eens gaan kijken naar alternatieven want down time kost eigenlijk toch best wel wat geld. Dit lijkt wel een heel serieuze crash trouwens, zelfs hun eigen site doet het niet meer
Als je een uitnodiging hebt gekregen via YouTube kun je bij elke video monetization aanzetten. Het komt niet op google.com/adsense te staan, alleen in de video manager > analytics, maar het wordt wel bij adsense inkomsten opgeteld.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:12 schreef Frux het volgende:
Als ik nu een aantal video's op Youtube upload, kan ik dan gewoon Adsense aanzetten en wordt het dan bij mijn Adsense inkomsten opgeteld? Of gaat dit weer apart?
Is dat wel zo? De steambox is volgens mij niet eens aangekondigd met die naam.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt mij dat je er niet veel aan hebt doordat Steam het zonder een enkele cent te betalen kan opeisen, en wat wil je er verder mee doen? Je kunt er haast niks mee doen, lijkt mij.
Btw, hoe heette die grote Amerikaanse variant van PayPro ook alweer?
Hmm, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik kan mij echter niet voorstellen dat elke grote nieuwsbron die naam aanhoudt en ze vervolgens een hele andere naam gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? De steambox is volgens mij niet eens aangekondigd met die naam.
Misschien gaan ze die naam wel gebruiken, maar dan was ik toch eerder?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik kan mij echter niet voorstellen dat elke grote nieuwsbron die naam aanhoudt en ze vervolgens een hele andere naam gaan gebruiken.
nee, ik wil een site over stoomkasten makenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Het doet er niet echt toe wie er eerder is. Als jij toevallig al een product had ofzo wat steambox heet dan kunnen ze je niets maken, maar als jij nu een site maakt die over de steambox van valve gaat dan mogen ze het opeisen.
Waarom niet je admin gedeelte restricten op IP basis?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:39 schreef Hinder het volgende:
Vannacht een aanval gehad op /wp-admin/ en wp-login.php van één van m'n beste sites. Gisteren had ik toevallig de login-urls van al m'n WP-sites veranderd, omdat ik las dat die aanvallen steeds vaker voorkomen. Had altijd al wel een aangepaste gebruikersnaam en een sterk wachtwoord, maar toch. Liever wat meer serverload dan meer serverload én een gehackte website
.
Het gaat hier op het gebied van Adsense wel lekker overigens. Als het goed is worden de inkomsten volgende maand weer uitbetaald. Dat zal dan meteen de eerste keer zijn dat ik er twee maanden over doe om tot de betalingsdrempel te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |