nouja gwn beetje typen beetje antwoorden enzoquote:
Nietquote:
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey, ik wel. Ja wel prima maar moet eigenlijk slapen maar heb geen zin dus is lastig
Trusteeeeeeequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Je doet het er ook om he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Nietquote:
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohooquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke concerten binnenkort?
aardbeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohoo
Jij nog vakantie?
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Fabolous in de Melkweg? Wel tijdens Encore?
Meh muf, wachten is stom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.
Ja. Wacht nog op reacties van scholen maar die zijn deze week pas begonnen dus duurt lang.
Hedde niks in eindhovenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
I'm with a hundred and one niggas, we Dalmatian doggy deepquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Meh muf, wachten is stom.
Nu ga ik wel slapen, daag
Wat is een dWc?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |