aai aai one lovequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef krioro het volgende:
Die currygrap van Che trouwens HAHAHA 10/10.
#teruglezen
Zin in jou.quote:
Met je kut UIquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik normaal ben?
[..]
Gelukkig.. Ik hecht waarde aan jouw mening![]()
Jammer van dat laatste.quote:
Vind ik fijnquote:
Vind ik fijnquote:
Ik zie tegenwoordig overal m'n hart kloppenquote:
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig overal m'n hart kloppen
Pls, you love the cock.quote:
Als Chloro hoopt dat t vanuit Fas zelf kwam, dan laat je haarquote:
Nou, dan zie je dus alles kloppen.. In m'n nek enzo en op m'n buik ookquote:
Niets ten nadele van jou, maar had het wel leuk gevonden als Fas dat zou zeggen.quote:
echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als Chloro hoopt dat t vanuit Fas zelf kwam, dan laat je haar
[..]
Nou, dan zie je dus alles kloppen.. In m'n nek enzo en op m'n buik ook
hoi chloro hoe issutquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niets ten nadele van jou, maar had het wel leuk gevonden als Fas dat zou zeggen.
Hey aight! Wil geen kinderen. Hoe is het met u?quote:
Ja.. En dat terwijl ik gewoon zit.. Dus als mijn lijf nu zo blijft bewegen val ik misschien af zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
echt
dus eigenlijk is heel je lijf aan het bewegen
Hai :$quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Koude voeten als er een baby komt.
Dit topic. Nog een reden om geen kinderen te baren.
Hey, ik wel. Ja wel prima maar moet eigenlijk slapen maar heb geen zin dus is lastigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey aight! Wil geen kinderen. Hoe is het met u?
wow nieuwe manier van afvallen dokters zijn jaloers niemand weet hoe ze het doet 15kg in 5 dagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. En dat terwijl ik gewoon zit.. Dus als mijn lijf nu zo blijft bewegen val ik misschien af zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen
nouja gwn beetje typen beetje antwoorden enzoquote:
Nietquote:
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey, ik wel. Ja wel prima maar moet eigenlijk slapen maar heb geen zin dus is lastig
Trusteeeeeeequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Je doet het er ook om he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet
Ik ga ook maar slapen.. Of iets leuks kijken en hopen dat ik straks nog boven kom gr gr :$
Nietquote:
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohooquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet je al slapen? School weer begonnen?
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke concerten binnenkort?
aardbeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
In welke regio? Amsterdam ben ik wel bekend wat is jouw smaak?
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yes afstuderen, elke dag om 8 uur op woohoo
Jij nog vakantie?
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Fabolous in de Melkweg? Wel tijdens Encore?
Meh muf, wachten is stom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh maar dat is wel spannend zeg jeetje poehee.
Ja. Wacht nog op reacties van scholen maar die zijn deze week pas begonnen dus duurt lang.
Hedde niks in eindhovenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
I'm with a hundred and one niggas, we Dalmatian doggy deepquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:38 schreef AMD_POES het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Meh muf, wachten is stom.
Nu ga ik wel slapen, daag
Wat is een dWc?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dank je, misschien gaat dWc wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |