Sowieso vind ik van de echt oude garde Volvo's de stations mooier. Amazon Station, 245, etc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef r8v2 het volgende:
Godver, dit ding is awesome:
[ afbeelding ]
Je kan een sproeierbuis + naald gewoon los kopen. Die dingen slijten op LPG harder wegens de hitte en inderdaad ook een stukje "smering".quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
omdat ie niet gesmeerd wordt door de benzine oid?
Kan ik trouwens een revisie setje kopen voor die naald+dat buisje? of moet ik een hele nieuwe carburateur kopen?
Oja je hebt een latere, dan is zo'n weerstand van plaats veranderd inderdaad. Ook logisch, want aan een kvs-reservoir een stuk electronica hangen is vragen om problemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef r8v2 het volgende:
Of het moet zo zijn dat pre-1996 modellen het nog wel hebben, maar daarna niet meer.
Dat scheelt wel opzich. Koop ik dr gelijk wel wat nieuwe pakkingen bijquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Je kan een sproeierbuis + naald gewoon los kopen. Die dingen slijten op LPG harder wegens de hitte en inderdaad ook een stukje "smering".
Bouwjaar is '99,beurt net gehad,verse bougie's (ngk bkr6etuc).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Bart-Willem het volgende:
De '96'ers G3-installaties van Vialle hadden het probleem dat de pomp in de tank kapot ging. Dure reparatie als je bijvoorbeeld een auto hebt die nog geen 2000 Euro meer waard is.Dat probleem heeft zich een paar jaar voorgedaan. Wijze tip: al naar de bougies gekeken?
Ach, de mensen met twee rechterhanden kunnen dan soms voor weinig een leuke auto met wat werk kopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef r8v2 het volgende:
Triest eigenlijk, die weggooi cultuur in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |