Solo om de wereld zeilen?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:38 schreef arjan1212 het volgende:
oke maar is ze eigenlijk al klaar met de reis rond de wereld met haar zeilboot ?
Zeilmeisje Kimquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:21 schreef MakkieR het volgende:
Voor degene die het interesseren ik kan je vanuit een gerucht alweer een nieuwtje vertellen omtrent "Laura". Haar jongere zusje Kim (14 jaar) wordt momenteel door juridisch getouwtrek bij haar moeder ontnomen door haar vader om op een internationale zeilkamp te mogen gaan voor zes maanden. Ik voel het aan mijn water dat Pa lief zo publieksgeil is, dat hij zijn nieuwe kans schoon ziet om Kim het stokje over te laten nemen van Laura.
Zijn er al picca's?quote:
Schandaligquote:Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Zeilmeisje heeft Duitse vriend (30)
AMSTERDAM -
Zeilmeisje Laura Dekker (17) heeft een Duitse vriend die bijna twee keer zo oud is als zijzelf.
Dekker, die met veertien jaar als jongste mens op aarde solo rond de wereld zeilde, is gelukkig met Daniel, een 30-jarige oosterbuur uit Bonn.
Samen leven ze op Laura’s boot ’Guppy’ voor de kust van Nieuw-Zeeland. Dat vertelde Laura aan Duitse journalisten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vriend__30___.html
Het boek is al uit. Te koop bij de betere boekhandel of online.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde dat haar boek in september eindelijk uitgebracht wordt?
Of is dit al oud nieuws? If ja then sorry.
Oh, ik bedoelde niet dat ik het ga kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Het boek is al uit. Te koop bij de betere boekhandel of online.
Ze is bijna 18. Zoek maar eens op wat "pedo" precies betekent.quote:
Oh, dus dat is Svetan!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura is verstandig. Niet met een cultuurverrijkende puber, maar met een wijze, iets oudere man gaan.
Het is ook weer die typisch rechtse zure Telegraafmanier van nieuws: "bijna 2x zo oud als zijzelf"
Laura (17, vanaf volgende week 18 jaar)
18 x 2 = 36
vriend is 6 jaar jonger dan dat, ja, echt bijna, je bent alleen twee Olympische Spelen en 4 nieuwe Nederlandse kabinetten verder.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, dus dat is Svetan!
Aanstaande vrijdag is die vriend een ex-pedo, want dan wordt Laura 18quote:
Anno 2013 kijk ik hier allang niet meer van op. In de jaren zestig speelden meisjes van 15 met poppen. Nu gaan die leeftijdsgenoten naar de discotheek, trachten alcohol te drinken en heeft elk puberale chick maar een bezigheid waar ze zich mee bezighouden. Boysquote:Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Zeilmeisje heeft Duitse vriend (30)
AMSTERDAM -
Zeilmeisje Laura Dekker (17) heeft een Duitse vriend die bijna twee keer zo oud is als zijzelf.
Dekker, die met veertien jaar als jongste mens op aarde solo rond de wereld zeilde, is gelukkig met Daniel, een 30-jarige oosterbuur uit Bonn.
Samen leven ze op Laura’s boot ’Guppy’ voor de kust van Nieuw-Zeeland. Dat vertelde Laura aan Duitse journalisten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vriend__30___.html
Quoted voor het nageslachtquote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ach welnee. Dit is echte liefde, dat zie je zo. Laura is echt veel te intelligent om met de eerste jongen die ze tegenkomt mee te gaan.
Kleine meisjes worden groot. Laura is dus nu officieel een volwassene.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
18 jaar vandaag
Lieve Laura, gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd!
Gisteren was haar vriend nog een gehaat pedofiel, vandaag is het een gezonde man die van jonge vrouwen houdt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef clavier het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot. Laura is dus nu officieel een volwassene.
Dat zal toch wel meevallen? Pedo is ie beslist niet vanwege een 17-jarige vriendin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gisteren was haar vriend nog een gehaat pedofiel, vandaag is het een gezonde man die van jonge vrouwen houdt.
Volgens mij heeft Laura juist haar best gedaan om buiten de media-aandacht te blijven. Van een heksenjacht is geen sprake. Ze mocht immers gaan maar zij brak alle afspraken. Heeft Laura een diploma gehaald op de middelbare school in Nieuw Zeeland?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef svetan het volgende:
Na lange tijd weer even op deze site nadat de zeilgeinteresserden hier in Duitsland nu eindelijk het langverwachte boek hebben en Laura hier een paar presentaties houd.
18 jaar geworden en niets van alle negatieve vorspellingen en roddels uit Nederland is uitgekomen!
Ze heeft precies gedaan wat ik lang geleden al voorspeld had (Nieuw zeelands diploma middelbare school en nog diverse andere zaken) en ze is nu ook niet bepaald van de honger omgekomen.
Ook is ze na haar recordrondje om de wereld niet in een zwart gat gevallen en heeft op haar 18de nu al meer van de wereld en zijn culturen gezien als de minister van buitenlandse zaken.
Ik denk ook dat we de komende jaren nog wel meer van haar, en haar zeilkunsten, zullen horen.
Het word nu echt tijd dat Nederland ook eens op het idee komt haar als voorbeeld voor de jeugd te gaan zien (wat ze in vele landen al is). De heksenjacht die de nederlandse overheid, organisaties en burgers op Laura hebben gehouden is voor een geciviliseerd land toch echt wel beschamend. Hier in Duitsland is men er trots op dat Laura ook nog een duitse pas in de zak heeft en dus ook een beetje van hun waarbij het feit dat ze deze presentaties in het duits houd haar extra applaus oplevert.
Ze is een drop-out toch? Gaan we weinig tot niets meer van vernemen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
Ik heb alleen maar gelezen dat ze de ene vakantie na de andere houdt met af en toe een presentatie. Over school is bij mijn weten nooit iets gezegd.
Zo kun je het noemen. Feit is dat er nog steeds geld is voor haar reizen; ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze is een drop-out toch? Gaan we weinig tot niets meer van vernemen.
Ik ben het nergens tegen gekomen. Heb je een quote of althans een datum?quote:Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef svetan het volgende:
@Disana
Dat met de school staat niet alleen op Laura's site maar is op een presentatie hier in Duitsland ook bij navraag bevestigd. Overigens houd Laura vele presentaties in diverse landen.
Ik geloof er niets van. Heb haar blog gevolgd en ben het nooit tegengekomen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef svetan het volgende:
@Disana
Zoek het zelf maar op in Laura's blog..... was een paar maanden nadat ze was aangekomen maar nog voor ze haar eigen auto had. Het was maar een regeltje waarin dit werd meegedeeld. In dat zelfde blog staat ook wat over een maritime vervolgopleiding.
quote:After I passed my school exams, I got accepted to Maritime School which will start after the summer holidays. It's really exciting but I still have a lot to arrange and prepare for it. It will be a great opportunity, as I will be studying for a few years toward my goal of becoming a captain on the big mega-yachts.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef svetan het volgende:
Na lange tijd weer even op deze site nadat de zeilgeinteresserden hier in Duitsland nu eindelijk het langverwachte boek hebben en Laura hier een paar presentaties houd.
18 jaar geworden en niets van alle negatieve vorspellingen en roddels uit Nederland is uitgekomen!
Ze heeft precies gedaan wat ik lang geleden al voorspeld had (Nieuw zeelands diploma middelbare school en nog diverse andere zaken) en ze is nu ook niet bepaald van de honger omgekomen.
Ook is ze na haar recordrondje om de wereld niet in een zwart gat gevallen en heeft op haar 18de nu al meer van de wereld en zijn culturen gezien als de minister van buitenlandse zaken.
Ik denk ook dat we de komende jaren nog wel meer van haar, en haar zeilkunsten, zullen horen.
Het word nu echt tijd dat Nederland ook eens op het idee komt haar als voorbeeld voor de jeugd te gaan zien (wat ze in vele landen al is). De heksenjacht die de nederlandse overheid, organisaties en burgers op Laura hebben gehouden is voor een geciviliseerd land toch echt wel beschamend. Hier in Duitsland is men er trots op dat Laura ook nog een duitse pas in de zak heeft en dus ook een beetje van hun waarbij het feit dat ze deze presentaties in het duits houd haar extra applaus oplevert.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Laura is een geweldige jonge vrouw en zou inderdaad als voorbeeld moeten dienen. Laura's deelname aan het voornoemde programma heeft veel ogen doen openen. Waar mensen haar voorheen als rebelse puber zagen, zien ze nu in dat Laura wel degelijk een begaafde vrouw is.
Ze heeft geld nodig, dus wil ze nu wel meewerken aan filmopnames.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Laura is nu te zien op de Nationale Nederlandse Staatstelevisie, in een avonturen/survivalspel in de woestijn van Marokko. Dit is in juli dit jaar opgenomen.
Laura is een geweldige jonge vrouw en zou inderdaad als voorbeeld moeten dienen. Laura's deelname aan het voornoemde programma heeft veel ogen doen openen. Waar mensen haar voorheen als rebelse puber zagen, zien ze nu in dat Laura wel degelijk een begaafde vrouw is.
Dat is gemakkelijk om dat te schrijven.....de zomerholiday in NZ is afgelopen in February, ik heb in haar blogs vanaf die tijd niks gezien wat op studeren leek....overigens hoef je helemaal geen highschool diploma te hebben om een cusus te volgen bij de Maritime Schoolquote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef svetan het volgende:
@Disana
Blog van 21.12.2012 - je moet ook lezen wat je niet bevalt!
[..]
Dus of het is een leugen, of ze bedoelde een toelatingsexamen. Niks middelbare schooldiploma dus.quote:Op maandag 30 september 2013 12:24 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk om dat te schrijven.....de zomerholiday in NZ is afgelopen in February, ik heb in haar blogs vanaf die tijd niks gezien wat op studeren leek....overigens hoef je helemaal geen highschool diploma te hebben om een cusus te volgen bij de Maritime School
Zie hier de requierements:Seatime Requirements:
36 months in deck capacity on vessels of at least 12m, including 6 months performing watchkeeping under the supervision of a certificated officer.
Minimum Age:
19 years old.
Further Requirements:
Note that you must complete and submit a Training Record Book before you can be examined for the oral examination.
NOTE: You must apply for and receive a MARITIME NZ Examination Permit before you can take the final oral examination.
Ik heb het gevonden en ik betwijfel of het de waarheid is. Want ze is voortdurend onderweg, nergens lees je iets over school. Ook lees je vervolgens nergens iets terug over die maritime school; ze is nog steeds aan het reizen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef svetan het volgende:
@Disana
Blog van 21.12.2012 - je moet ook lezen wat je niet bevalt!
[..]
Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!quote:Ik heb het gevonden en ik betwijfel of het de waarheid is. Want ze is voortdurend onderweg, nergens lees je iets over school. Ook lees je vervolgens nergens iets terug over die maritime school; ze is nog steeds aan het reizen.
Moet je er wel eerst achter komen wie ik echt ben, svetanquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:
@Disana
[..]
Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!
School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |