Mee eens, sowieso die artiesten die film na film na film maken, dan heb je geld maar je kan er niet eens van genieten omdat je altijd busy bent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik sowieso gedaan met zo'n bankrekening. Huisje ergens aan zee/water met een goed klimaat en heel mijn leven chillen.
Voor sommige mensen is acteren genietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens, sowieso die artiesten die film na film na film maken, dan heb je geld maar je kan er niet eens van genieten omdat je altijd busy bent.
Ik wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is acteren genieten
tegen je benen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waterballon tegen mijn benen aan
Was vast een homo die gooidequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen je benen.mensen die niet op je witte t-shirt richten.
haha jouw oppaskindjes zijn hommosquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waterballon tegen mijn benen aan
Pervquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen je benen.mensen die niet op je witte t-shirt richten.
wtf 30 miljoen views in een weekquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Ze blijft een gekkie maar wat een tof nummer
Ne het zijn meisjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jouw oppaskindjes zijn hommos
Nee was mijn broertje pesten en kijken of een bassbox gemaakt kon worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor lunch een kinderboerderij leeg gegeten?
Ik heb hem verder niet gekeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op 1:53 doet ze me aan Brienne denken van ASOIAF
quote:
quote:
quote:
quote:
Het enige waar FOK! goed voor was vandaagquote:
cool story broquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Trollscience het volgende:
"ben je homo?" "nee" "oh dus je bent een aline XD want homo sapier is mens"
was top lel in groep 6 man
aline, sapier, lel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef Trollscience het volgende:
"ben je homo?" "nee" "oh dus je bent een aline XD want homo sapier is mens"
was top lel in groep 6 man
Een limburgsequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
aline, sapier, lel.
Welke basisschool was dat?
lel is een valide afkorting, debielquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
aline, sapier, lel.
Welke basisschool was dat?
Niet in nederland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lel is een valide afkorting, debiel
Jonge ik maak je dadelijk invalide.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lel is een valide afkorting, debiel
Deze harde boyquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge ik maak je dadelijk invalide.
Reageer op wa hommoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het enige waar FOK! goed voor was vandaag
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Internetgangsterquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
IK ZAL JE GOFFERDOMME EEN LIEVE STOOT OP JE NEUS SPELEN
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
IK ZAL JE GOFFERDOMME EEN LIEVE STOOT OP JE NEUS SPELEN
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel procent va jouw posts de laatste tijd is alleen?
quote:
Lastige leeftijd he, dan heb je veel emogif momentjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel procent va jouw posts de laatste tijd is alleen?
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lastige leeftijd he, dan heb je veel emogif momentjes.
Dat soort mensen direct blokkeren. contactgestoordequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Unscrewed het volgende:
Typt iemand iets op WhatsApp, lees je het, wordt je afgeleid, ga je naar een ander gesprek en dan krijg je gezeik dat je niet op die andere gereageerd hebtGebeurt zo vaak, he
Aan de andere kant, mensen die 10000x online komen maar niet reageren op je berichtquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Unscrewed het volgende:
Typt iemand iets op WhatsApp, lees je het, wordt je afgeleid, ga je naar een ander gesprek en dan krijg je gezeik dat je niet op die
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mensen die 10000x online komen maar niet reageren op je bericht
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Unscrewed het volgende:
Typt iemand iets op WhatsApp, lees je het, wordt je afgeleid, ga je naar een ander gesprek en dan krijg je gezeik dat je niet op die andere gereageerd hebtGebeurt zo vaak, he
Je hebt al gezeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Allebei irritant gewoonMaar ik ga niet zeiken
Eenschquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
Kom op zeg, ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik een antwoord wil typen, moet dat meteen als ik het bericht lees?
Iets met pissen zeker?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik begreep die zin eerst verkeerd!
zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
Er kwam net een vrouw op een paard langs #gekkedorpdingen
zet je laatst gezien uit?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
Mensen die zeuren over dat iemand niet meteen reageert als het bericht gezien is__
Kom op zeg, ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik een antwoord wil typen, moet dat meteen als ik het bericht lees? Ik mis mijn oude telefoon nu al.
wat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zet je laatst gezien uit?
en waarom zou ik dat dan uitzetten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh wacht nvm dat kan alleen met iphone
Eet ze op.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
Er kwam net een vrouw op een paard langs #gekkedorpdingen
Als mensen niet zien dat je online bent geweest kunnen ze ook niet klagen dat je niet reageertquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
en waarom zou ik dat dan uitzetten?
van mij mogen ze klagen hoor, ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik ergens op antwoordquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als mensen niet zien dat je online bent geweest kunnen ze ook niet klagen dat je niet reageert
ik had ooit iemand op whatsapp die elke keer als ik niet binnen 5 minuten reageerde een vraagteken stuurdequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
van mij mogen ze klagen hoor, ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik ergens op antwoord
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik had ooit iemand op whatsapp die elke keer als ik niet binnen 5 minuten reageerde een vraagteken stuurde!
Ja en dan voor elke 5 minuten die ik weer niet reageerde weer een vraagtekenquote:
Daarom geen whatsapp voor mij (plus het doorverkopen van je adresboekquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
Mensen die zeuren over dat iemand niet meteen reageert als het bericht gezien is__
Kom op zeg, ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik een antwoord wil typen, moet dat meteen als ik het bericht lees? Ik mis mijn oude telefoon nu al.
Of van die mensen die je elke minuut opnieuw bellen als je ff niet op kan/wil pakkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja en dan voor elke 5 minuten die ik weer niet reageerde weer een vraagtekenNeedless to say heb ik diegene niet meer op whatsapp
Dan zet ik mijn telefoon gewoon even op vliegtuigquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of van die mensen die je elke minuut opnieuw bellen als je ff niet op kan/wil pakken![]()
Had laatst 21(!) gemiste oproepen van één chick, in 1 middag![]()
Echt, sterf.
Ik googelde dit maar ik kwam alleen maar uit op:quote:
Wat is een kluifkuitje?quote:Kluifkuiten. Pakborsten. Grijpnavels. Duwdijen. Wiptepels. Knijpkontjes. Sleepschouders. Botsbuikjes. Liklippen.
Goede functie wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn telefoon gewoon even op vliegtuigDoe ik eigenlijk best wel vaak als ik ff geen zin heb in dingen
Waarom niet gewoon 3G uitzetten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn telefoon gewoon even op vliegtuigDoe ik eigenlijk best wel vaak als ik ff geen zin heb in dingen
Dan kan je nog wel gebeld wordenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 3G uitzetten?
De kuit van die Chinees. Dan pak je 'm zo bij de enkel vast en kluiven maarquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik googelde dit maar ik kwam alleen maar uit op:
[..]
Wat is een kluifkuitje?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De kuit van die Chinees. Dan pak je 'm zo bij de enkel vast en kluiven maar![]()
She wants the D.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of van die mensen die je elke minuut opnieuw bellen als je ff niet op kan/wil pakken![]()
Had laatst 21(!) gemiste oproepen van één chick, in 1 middag![]()
Echt, sterf.
hls wlquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Mano_ het volgende:
WAT IS DEZE? IEDEREEN TOETSENBORD KAPOT OF WAT?
J k rijg m net emaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Mano_ het volgende:
WAT IS DEZE? IEDEREEN TOETSENBORD KAPOT OF WAT?
Jij hebt overal bookmarks van gemaakt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch je muis gewoon voor
Ja duh. En je klinkt verder gewoon van de ene naar de andere. Scrollen en links klikken kan toch allemaal met de muis?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij hebt overal bookmarks van gemaakt?
Dat doorklikken is wel zo ja. Al neem ik vaak genoegen met Google Images, dan heb je van alles wat op 1 schermquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja duh. En je klinkt verder gewoon van de ene naar de andere. Scrollen en links klikken kan toch allemaal met de muis?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat doorklikken is wel zo ja. Al neem ik vaak genoegen met Google Images, dan heb je van alles wat op 1 scherm![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat doorklikken is wel zo ja. Al neem ik vaak genoegen met Google Images, dan heb je van alles wat op 1 scherm![]()
Thx voor tip.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Uhm, veel tekno, acidtekno, acid en zo welquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef Trollscience het volgende:
badtripbob wat is goede psychedelische muziek???
ik bedoelde dit weekend trouwensquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhmmm niet dat ik weet.
Deze zaterdag wel waarschijnlijk feesten.
ja daarom, ik weet dat jij al die lsd-trance techno shit enzo luistert en ik luister eigenlijk in het psychedelische genre alleen maar rockquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm, veel tekno, acidtekno, acid en zo wel![]()
Of anders wat goa als je het iets rustiger wilt.
Ja, ben niet zo heel erg van de goa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Murdera het volgende:
Oh dat is zaterdag. Maar jij gaat dan naar tek en niet beachgoa?
Mwa juist niet trance/technoquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja daarom, ik weet dat jij al die lsd-trance techno shit enzo luistert en ik luister eigenlijk in het psychedelische genre alleen maar rock
nicequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mwa juist niet trance/technoMeer tekno, hardtek, acid en zo en verscheidene tek/core stijlen
ik ook niet. Maar heel lang niet bij goa geweest. Laatste keer was een fullmoon aan de acid. Dat was wel echt zo prachtig. Zee, links achter de zee kwam de zon op, die gloed en kleuren op het waterquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ben niet zo heel erg van de goa.
Ik vind Canadian snarecore altijd wel vet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mwa juist niet trance/technoMeer tekno, hardtek, acid en zo en verscheidene tek/core stijlen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar heel lang niet bij goa geweest. Laatste keer was een fullmoon aan de acid. Dat was wel echt zo prachtig. Zee, links achter de zee kwam de zon op, die gloed en kleuren op het wateren rechts ging de maan onder, daar was de zee vloeibaar zilver. Zal dat beeld nooit vergeten. Fuck man, goddelijk.
het mooiste wat ik in mijn leven heb gezien. Heb daar echt nog gezeten tot de zon al helemaal op was, genieten van die pure schoonheid. Heb echt nog een half uur een random chick zitten knuffelen die waarschijnlijk ook iets dergelijks op had.quote:
Waar was dat dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
het mooiste wat ik in mijn leven heb gezien. Heb daar echt nog gezeten tot de zon al helemaal op was, genieten van die pure schoonheid. Heb echt nog een half uur een random chick zitten knuffelen die waarschijnlijk ook iets dergelijks op had.samen genieten met een volslagen vreemde zonder iets te hoeven zeggen. Zo een lijp gevoel van eenheid.
Kuthippies hebben toxh wel een punt
Oh ik dacht fullmoonparty in thailand ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
fullmoon zwarte pad, Scheveningen
Deze postquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
Misschien was het trouwens 5 minuten ofzo, totaal geen besef van tijd toen
Nu ik er over nadenk, het ook best iemand kunnen zijn die ik kende maar niet herkende
je weet toch dat ik nooit in Thailand ben geweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht fullmoonparty in thailand ofzo!
Hahahaa, daar heb je een puntquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet toch dat ik nooit in Thailand ben geweest
Daar ben ik het niet mee eens maar aangezien je gaat slapen laat ik het maar hierbij rusten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die zichzelf opeten moeten oppassen voor grote beren die in strijd zijn met de eerste publicatie van de Nederlandse grondwet.
Dan gaan we er morgen op door.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens maar aangezien je gaat slapen laat ik het maar hierbij rusten.
quote:
okquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe niet zo blij met je kut hartjes.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk maar gaan slapen. Weer om 7 uur beginnen met werken
gr gr slaaplekker boizquote:
Jij ook trusten danquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Murdera het volgende:
Ja ik ga ook, morgen contracttruste.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Snowbells het volgende:
Vas hater.
Stiekem wil je m'n handtekening.
Ze gaan meeten in Utrecht weer ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja veel plezier.. Weet alleen niet waarmee?
Die komen zichzelf nog wel tegen, die wijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:52 schreef Snowbells het volgende:
NWS / Extreem grote tieten zijn in!
Mi gado
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:52 schreef Snowbells het volgende:
NWS / Extreem grote tieten zijn in!
Mi gado
Dat wíl je toch niet. Het ongemak en het ziet er ook nog eens niet uitquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die komen zichzelf nog wel tegen, die wijven
Neptieten sowiesoquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat wíl je toch niet. Het ongemak en het ziet er ook nog eens niet uit
Reserveer alvast maar de komende dagen want als je begint moet en zal je het afkijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:59 schreef Studeur het volgende:
Theetje zetten en beginnen aan the walking dead seizoen 1
Je loopt een week achter met dit adviesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga nou eens voor de pot.
Fransozen
Toen volgde je het niet op dus ik waag nog een poging.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je loopt een week achter met dit advies
Ik lig alleen in bedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen volgde je het niet op dus ik waag nog een poging.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw probleem. Iemand had vast wel met je in bed willen liggen.
Standaarden hèquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is toch niet zo moeilijk voor jou?
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
Over 1,5 week op verjaardag bij Harold.
Krul, ga slapenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor 2 seconden, voordat het plaatje volledig geladen was, dacht ik dat het een dildo was
Deze week ook ff naar de Jamin, ik mis mijn snoep verslaving.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Heb Zaterdag één gekocht bij de Jamin, nu aan het eten![]()
![]()
Snoepverslaving, ik had het ooit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze week ook ff naar de Jamin, ik mis mijn snoep verslaving.
Dat heb ik ook. Ik eet ook best veel chips eigenlijk. Sinds tijden weer eens fruit gekochtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Snoepverslaving, ik had het ooit.
Nu koop ik zo min mogelijk rotzooi want bij mij moet zo'n zak in 1x leeg.
Goed bezig, Roeland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik eet ook best veel chips eigenlijk. Sinds tijden weer eens fruit gekocht
Al een tijdje niet meer beetje inspiratieloos. Ik wil ook steeds wat anders dan normaal koken maar ik kom niet tot een beslissingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goed bezig, Roeland.
Neem je geen smoothies meer dan?
Bij mij is het een paar weken geleden nu, kwam steeds niet zo uit. Ik heb vandaag weer wat gekocht om in de blender te pleuren dus dat wordt een gezond ontbijtje morgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer beetje inspiratieloos. Ik wil ook steeds wat anders dan normaal koken maar ik kom niet tot een beslissing
Vers fruit is best duur. Weet ook niet precies hoeveel diepvriesfruit kost. Maar ik wil iets anders dan rood fruit etc. Smaken begonnen beetje te vervelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is het een paar weken geleden nu, kwam steeds niet zo uit. Ik heb vandaag weer wat gekocht om in de blender te pleuren dus dat wordt een gezond ontbijtje morgen.
Ik had trouwens steeds bevroren fruit genomen op jouw advies
Heb nu weer vers fruit, hopelijk staat er nu niet weer na één dag schimmel op.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:26 schreef Ro-ald het volgende:
Maar het lijkt mij verstandig om nu te gaan slapen
Goodmorning!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk maar gaan slapen. Weer om 7 uur beginnen met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |