Mee eens, sowieso die artiesten die film na film na film maken, dan heb je geld maar je kan er niet eens van genieten omdat je altijd busy bent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik sowieso gedaan met zo'n bankrekening. Huisje ergens aan zee/water met een goed klimaat en heel mijn leven chillen.
Voor sommige mensen is acteren genietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens, sowieso die artiesten die film na film na film maken, dan heb je geld maar je kan er niet eens van genieten omdat je altijd busy bent.
Ik wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is acteren genieten
tegen je benen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waterballon tegen mijn benen aan
Was vast een homo die gooidequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen je benen.mensen die niet op je witte t-shirt richten.
haha jouw oppaskindjes zijn hommosquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waterballon tegen mijn benen aan
Pervquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen je benen.mensen die niet op je witte t-shirt richten.
wtf 30 miljoen views in een weekquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Ze blijft een gekkie maar wat een tof nummer
Ne het zijn meisjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha jouw oppaskindjes zijn hommos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |