SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Bijnaam Kees Kroketquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]173 cm.
Of bedoel je dat niet?
lachmanquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:16 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, gaan met de banaan
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lachmante zwaar programma voor PEC
heracles verdedigers gaan het worden
en bakkali nog geblesseerd toch ?
Heracles Ado thuis en cambuur uitquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...
Als Alderweireld vertrekt bij Ajax, dan wordt PEC kampioen. Het klinkt raar, maar het is echt waar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...
had ronnie nou ze geld er maar op gezetquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als Alderweireld vertrekt bij Ajax, dan wordt PEC kampioen. Het klinkt raar, maar het is echt waar.
PSV gaat kapot. Teveel jonkies. PEC wordt kampioen, hele ervaren ploeg, ze gaan voor de winterstop een grote voorsprong opbouwen. En die hebben ze nog nooit uit handen gegeven daarna.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ronnie nou ze geld er maar op gezet
vergeet je PSV trouwens niet even hieral hoewel ik nog niet weet hoe ze het gaan doen met een dubbel programma.
je vergeet NEC en NAC hier wel even he, die staan bekend om hun inhaalslag aan het eind van het seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV gaat kapot. Teveel jonkies. PEC wordt kampioen, hele ervaren ploeg, ze gaan voor de winterstop een grote voorsprong opbouwen. En die hebben ze nog nooit uit handen gegeven daarna.
Geen budget meer om hem te wisselen, maar volgens mij wordt hij klaargestoomd voor dinsdag al toch? Ik had Bakkali de vorige ronde genomen de dag dat hij geblesseerd raaktequote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lachmante zwaar programma voor PEC
heracles verdedigers gaan het worden
en bakkali nog geblesseerd toch ?
thxquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef el-blanchito het volgende:
Gooooooedemorgen, alle school/introgangers veel succes
dat is juistquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef v0lt026 het volgende:
Dat profcoach van Fox Sports is ook niet echt helemaal goed. Genoeg middenvelders gezien die eigenlijk verdedigers zijn en vice versa.
Gewoon magister appquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
EN IK BEN OVER!!!1!!!11!!!!
Nu een agenda kopen, want school begint weer echt...
Leraren zetten het huiswerk er nooit in bij ons.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je vergeet NEC en NAC hier wel even he, die staan bekend om hun inhaalslag aan het eind van het seizoen.
Ga je nog op vakantie dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Nog 4 dagen werken dan een maand vrij
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Nog 4 dagen werken dan een maand vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Jaquote:
Ik ga mijn tactiek niet bekend maken natuurlijk maar ik ga deze ronde een gokje wagen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oh ja, met je vriendin toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Javolgende week zondag naar rhodos.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ookIk gelukkig zonder dat mijn vriendin gaat bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Even een gat slaan met de concurrentie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga mijn tactiek niet bekend maken natuurlijk maar ik ga deze ronde een gokje wagen...
Ja. Maar dat was vanochtendquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ja, met je vriendin toch?
Daar hadden jij en Toefjes het gister over.
Het lijkt alweer als de dag van gisteren.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
Goed bezig knul.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!welkom in 5 vwo
Wel met een 6'je maar trouwens...quote:
Op mijn lijst staat dat ik niet eens Nederlands boeken hoor te krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar ze hebben weer een fout gemaakt. Er staat weer Latijn op mijn rooster i.p.v Duits en ik heb nog geen Duitse boeken voor 5V gehad.![]()
Die heb jij ook helemaal niet nodig. Jij bent al volleerd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op mijn lijst staat dat ik niet eens Nederlands boeken hoor te krijgen.
Van die mensen die dan zeggen dat ze op 0,2 punt zijn blijven zitten en dat belachelijk vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel met een 6'je maar trouwens...
Ook lullig; Ik hoorde dat een vriend van een paar jongens uit mijn klas en mij ook zo'n toets moest maken, maar dan voor Engels. 5,3. Blijven zitten...
Ja, dat is ook weer waar, maar als het helemaal afhangt van 1 zo'n toets, dan zou ik als school hem gewoon de kans geven en desnoods bijles aanbieden. Als zo iemand het toch niet kan, dan blijft hij een jaartje later zitten, maar anders is hij al bij voorbaat een jaar kwijt...quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van die mensen die dan zeggen dat ze op 0,2 punt zijn blijven zitten en dat belachelijk vinden.
Dan ben je dus blijven zitten op meerdere slechte cijfers.
Al ben ik zelf ook blijven zitten op 0,2 punt, maar dat was dan ook karma en terecht.
Ik ging over met alleen zessen, een zeven voor godsdienst, 5 voor duits, 5 voor engels en dan heeft m'n wiskundedocent ook nog m'n cijfer veranderd van een 5,3 naar 5,5quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar ze hebben weer een fout gemaakt. Er staat weer Latijn op mijn rooster i.p.v Duits en ik heb nog geen Duitse boeken voor 5V gehad.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ging over met alleen zessen, een zeven voor godsdienst, 5 voor duits, 5 voor engels en dan heeft m'n wiskundedocent ook nog m'n cijfer veranderd van een 5,3 naar 5,5![]()
Trots !quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik had trouwens een 4 voor duitsquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn gemiddelde examencijfer was een 5,7. Hoogste examencijfer een 6,6 voor Engels.
[..]![]()
Speel je nog FUT dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:06 schreef DuTank het volgende:
Kunnen we weer fappen? of eeeh, FUT'en
Hahah, ja ik was weer opnieuw begonnen. Eigenlijk is het te makkelijk nu. Heb 2 best prima teams en 30k. Maar als een Robinho voorheen 15k moest kosten en ik 'm nu voor 3k ofzo op heb kunnen pikken, kun je snel iets opbouwen he..quote:
ja maar jij hebt ook weinig skills hequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
kan Robben anders nog steeds niet betalen hoor
truetruequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar jij hebt ook weinig skills he
Nou al je boeken die je krijg staan op die lijst en Nederlands staat er niet tussen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heb jij ook helemaal niet nodig. Jij bent al volleerd.![]()
Maar serieus, moet je daar niet mee naar je school gaan?
Rond TOTY was ie 120k, toen durfde ik 'm niet te kopen. Paar weken later was ie alweer boven de 200k.... Had ik er maar een paar ingekocht.quote:
Ik checkte deze week even de prijzen van Ronaldo en Ribéry.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
kan Robben anders nog steeds niet betalen hoor
Ook geen zak goedkoper geworden gewoonkut vent
Een hond geef je ook geen kattenvoerquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou al je boeken die je krijg staan op die lijst en Nederlands staat er niet tussen.
Als we niks bij de les krijgen en ik heb dus een boek niet dat ga ik wel even na vragen ja.
pffquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rond TOTY was ie 120k, toen durfde ik 'm niet te kopen. Paar weken later was ie alweer boven de 200k.... Had ik er maar een paar ingekocht.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik checkte deze week even de prijzen van Ronaldo en Ribéry.Ik ben huilend in slaap gevallen.
750k voor fucking Ribéry.Wat de fak man.
Weer terug in het altijd zo prachtige Nederland?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik checkte deze week even de prijzen van Ronaldo en Ribéry.Ik ben huilend in slaap gevallen.
quote:
Ik beeld me jou nu in terwijl je dit doet. Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik beeld me jou nu in terwijl je dit doet. Ik moest gniffelen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
HAH! KLOOOOONNN!!1!!11!!!quote:
Ja, allang. Vandaag alweer aan het werk geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weer terug in het altijd zo prachtige Nederland?
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen ds2 valt huilend in slaap na het futten.
Dat zal wel weer een tegenvaller zijn geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, allang. Vandaag alweer aan het werk geweest.Morgen nog een dagje, dan nog een half weekje vrij en dan begint het studieleev weer.
[..]
[..]
[..]
Ik bied 10 euro voor Far Cry 3quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:21 schreef wieisboos het volgende:
V&A / [TK] PS3 AC3, Far Cry 3, Sleeping Dogs
2 euro voor Sleeping Dogs.quote:
Jij kan harder rennen toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Djeetje het volgende:
Waarom hypt iedereen Bale zo erg
inspanningsfysioloog Raymond Verheijen, die bij de nationale ploeg van Wales samenwerkte met de vleugelflitser zegt dat Bale dingen doet die hij niet met een pen kan beschrijven
Hard rennen en op doel schieten vanaf 30 meter en af en toe een pass geven meer doet ie niet hoor.
Ik hoop dat je door hebt dat hij een inspanningsfysioloog is en dat Bale op zijn vak wel één van de beste ter wereld is. Snel, sterk. Ik vind dat hij zich in elk geval meer heeft bewezen dan Neymar. Maar niemand is 100 miljoen waard en als dat al zo was, dan zou ik niet meteen aan hem denken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Djeetje het volgende:
Waarom hypt iedereen Bale zo erg
inspanningsfysioloog Raymond Verheijen, die bij de nationale ploeg van Wales samenwerkte met de vleugelflitser zegt dat Bale dingen doet die hij niet met een pen kan beschrijven
Hard rennen en op doel schieten vanaf 30 meter en af en toe een pass geven meer doet ie niet hoor.
Ach, ik heb ook twee weken niets gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een tegenvaller zijn geweest.
Echt een tof spel, ik weet het. Maar ik ga geen nieuwe spellen meer kopen voor de PS3.quote:
18 euro voor Far Cry 3 en Sleeping Dogs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18 euro voor Far Cry 3 en Sleeping Dogs.Ze zijn beide geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
[..]
18 euro voor Far Cry 3 en Sleeping Dogs.Ga je het dan afhalen en wieisboos ook een knuffel geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Het verschil tussen Neymar en Bale is is dat Neymar razend populair over heel de wereld is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt dat hij een inspanningsfysioloog is en dat Bale op zijn vak wel één van de beste ter wereld is. Snel, sterk. Ik vind dat hij zich in elk geval meer heeft bewezen dan Neymar. Maar niemand is 100 miljoen waard en als dat al zo was, dan zou ik niet meteen aan hem denken.
[..]
18 euro voor Far Cry 3 en Sleeping Dogs.25 euro inc dan zijn ze van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heet hij vanaf nu hijisblij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga je het dan afhalen en wieisboos ook een knuffel geven?
Hij heeft gelijk, maar hij kan het ook netjes onderbouwen en niet meteen een provocerende wedervraag stellen.quote:
Ik bied 24.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
25 euro inc dan zijn ze van jou
Jaquote:
Omdat nu Ozil en Isco afwisselen van positie met positie waar waarschijnlijk Bale dan komt te spelenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo vergelijk je Isco en Ozil met Bale?
Ach joh laat die knul hij snapt er helemaal niets van. Als Bale naar Barcelona was gegaan had hij weer heel wat anders lopen blatenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo vergelijk je Isco en Ozil met Bale?
en wat maakt populariteit uit qua prestaties
Populariteit heeft volgens mij niks met dit artikel te maken, nu ga je gewoon zelf de fout in. Neymar heeft sowieso meer kans om zichzelf te laten zien, want hij komt uit Brazilië en Bale uit Wales.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het verschil tussen Neymar en Bale is is dat Neymar razend populair over heel de wereld is.
Bale stond niet eens in de top 10 van populairste spelers van de BPL.
Ook heeft Bale gewoon niet de techniek voor in de La Liga en helemaal nu Real meer van het counter voetbal af wil is hij gewoon onnodig.
Isco en Ozil schat ik hoger in.
Ja johquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach joh laat die knul hij snapt er helemaal niets van. Als Bale naar Barcelona was gegaan had hij weer heel wat anders lopen blaten
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan heet hij vanaf nu hijisblij.
Bale pakt heel je linkerflank als je het nodig hebt. De enige die dan een probleem heeft is Ronaldo. Die zal vast blijven staan. Real gaat er alleen maar aanvallender door spelen omdat je Bale ook nog aan de linkerkant hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat nu Ozi en Isco afwisselen van positie met positie waar waarschijnlijk Bale dan komt te spelen
shit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inb4 plaatje van TrapZ met mijn denkwolkje en jouw UI.
Dat sluit ik niet uit maar dat doet niets af aan mijn verhaalquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja joh
Bale zal bij Barca gigantisch hard door de mand vallen.
Je denkt toch niet dat ze 100 mill gaan betalen om hem vervolgens op linskback te zetten hequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bale pakt heel je linkerflank als je het nodig hebt. De enige die dan een probleem heeft is Ronaldo. Die zal vast blijven staan. Real gaat er alleen maar aanvallender door spelen omdat je Bale ook nog aan de linkerkant hebt.
Isco en Ozil horen niet eens op links te staan.
Ik zou Coentrao dumpen en Bale gewoon weer als opkomende LB gebruiken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bale pakt heel je linkerflank als je het nodig hebt. De enige die dan een probleem heeft is Ronaldo. Die zal vast blijven staan. Real gaat er alleen maar aanvallender door spelen omdat je Bale ook nog aan de linkerkant hebt.
Isco en Ozil horen niet eens op links te staan.
Die Perez is ook gewoon een zakenman hoor. In 2 jaar hebben ze zijn transfersom er wel uit. Alleen het salaris kan een probleem worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze 100 mill gaan betalen om hem vervolgens op linskback te zetten he
Een LB kopen voor 99 miljoen euroquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Coentrao dumpen en Bale gewoon weer als opkomende LB gebruiken.
Die bestrijkt dan niet alleen je hele linkerkant, maar dan heeft Ronaldo ook een stuk minder verdedigende taken.
dat zal wel gebeuren als hij k omt en Ronaldo blijft inderdaad, enige 'logische' manierquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon Ronaldo in de spits en Bale op links probleem opgelost
Ben je gelijk van die matige Benzemmel afquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat zal wel gebeuren als hij k omt inderdaad, enige 'logische' manier
Ik heb geen idee waar ze hem neer gaan zetten. Zie het nut van Bale sowieso niet in om naar Real te gaan, maar ook het bedrag vind ik veel te hoog. De bedragen in heel het voetbal zijn te hoog.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze 100 mill gaan betalen om hem vervolgens op linskback te zetten he
Want je moet altijd maar iemand aan de kant duwen om hem van de bal af te krijgen ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Populariteit heeft volgens mij niks met dit artikel te maken, nu ga je gewoon zelf de fout in. Neymar heeft sowieso meer kans om zichzelf te laten zien, want hij komt uit Brazilië en Bale uit Wales.
Als je zo sterk en snel bent als Bale hoef je het amper nog echt van je techniek te hebben(die hij overigens wel degelijk bezit). Althans, niet in de Liga BBVA, waar verdedigers het lichaam van Messi al nauwelijks aan de kant kunnen duwen.
Een 'te dure prijs' ja?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat nu Ozil en Isco afwisselen van positie met positie waar waarschijnlijk Bale dan komt te spelen
Populairder doelde ik op van de prijs.
Neymar zijn prijs was ook veel ste duur, maar de kans dat ze dat er uit halen is wel groter dan bij Bale
Ik moest net in career mode tegen Spurs en toen hadden ze Bale ook op LB.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een LB kopen voor 99 miljoen euro![]()
![]()
Terwijl je Marcelo in je selectie hebt.![]()
![]()
Alleen spelen Ozil en Isco wel vaak op zijn waarschijnlijke positie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ze hem neer gaan zetten. Zie het nut van Bale sowieso niet in om naar Real te gaan, maar ook het bedrag vind ik veel te hoog. De bedragen in heel het voetbal zijn te hoog.
Alleen om Bale met Isco en Ozil te vergelijken vind ik dan wel raar. Totaal andere type spelers.
erg kansloos allemaal ja, maar wat doe je eraanquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Dat hele gebeuren in Spanje waar clubs tientallen, honderden miljoenen uitgeven aan spelers, terwijl ze honderden miljoenen schuld hebben slaat helemaal nergens op. Uiteindelijk mag de Europese belastingbetaler dat weer betalen.
iddquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je gelijk van die matige Benzemmel af
uhm okequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een 'te dure prijs' ja?
tevens heeft Barça waarschijnlijk ook de vader van Neymar zo'n 50 miljoen euro netto cadeau gedaan voor de transfer. Uiteindelijk kostte hij dus 107 miljoen exclusief salaris.
Want Bale is alleen een counter speler?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen spelen Ozil en Isco wel vaak op zijn waarschijnlijke positie.
En als Real meer dominanter wil spelen en amper meer op de counter wat Ancelotti zei dan heb je gewoon bijna niks aan Bale
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een 'te dure prijs' ja?
tevens heeft Barça waarschijnlijk ook de vader van Neymar zo'n 50 miljoen euro netto cadeau gedaan voor de transfer. Uiteindelijk kostte hij dus 107 miljoen exclusief salaris.
Ja, die kut bank van Real Madrid staat toch gewoon onder curatele bij de EU?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
erg kansloos allemaal ja, maar wat doe je eraan
[..]
idd
[..]
uhm oke
Dat hoeft niet altijd, maar door de manier waarop Bale KAN voetballen, dwingt hij verdedigers vaak om dat wel te doen. Tevens zie ik Messi genoeg spelen en natuurlijk is zijn lichaam gewoon erg belangrijk voor zijn dribbels en acties, maar dat zijn vooral de bewegingen die hij ermee maakt. Zijn lichaam zelf is voor een profvoetballer echt niet bovengemiddeld sterk hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want je moet altijd maar iemand aan de kant duwen om hem van de bal af te krijgen ?
Waarschijnlijk volg je Messi niet heel goed in een wedstrijd, want anders had je wel geweten dat hij geniaal zijn lichaam gebruikt waardoor ze de bal amper af kunnen pakken.
En dan kan Bale wel nog zo hard kunnen rennen en sterk zijn, maar als jij in de kleine ruimte moet voetballen heb je vrij weinig aan je snelle sprint
Hij komt 100 keer beter tot zijn recht in een team waar hij ruimte krijgt hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Bale is alleen een counter speler?
Weet jij nu al hoe Real gaat spelen met Bale?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij komt 100 keer beter tot zijn recht in een team waar hij ruimte krijgt hoor.
Bij Real krijgt hij veel minder ruimte.
Ik denk dat Bale in Europa net zo populair is als Neymar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het verschil tussen Neymar en Bale is is dat Neymar razend populair over heel de wereld is.
Bale stond niet eens in de top 10 van populairste spelers van de BPL.
Ook heeft Bale gewoon niet de techniek voor in de La Liga en helemaal nu Real meer van het counter voetbal af wil is hij gewoon onnodig.
Isco en Ozil schat ik hoger in.
Ik heb Bale vaak genoeg zien spelen en zijn techniek is niet goed genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd, maar door de manier waarop Bale KAN voetballen, dwingt hij verdedigers vaak om dat wel te doen. Tevens zie ik Messi genoeg spelen en natuurlijk is zijn lichaam gewoon erg belangrijk voor zijn dribbels en acties, maar dat zijn vooral de bewegingen die hij ermee maakt. Zijn lichaam zelf is voor een profvoetballer echt niet bovengemiddeld sterk hoor.
Tevens onderschat jij de technische kwaliteiten van Bale gewoon enorm, maar dat zal wel komen doordat je de Premier League gewoon niet genoeg volgt.
Over FUT heeft niet iedereen iets meer te vertellenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Barca betaalt zoveel voor Neymar en vervolgens zetten ze hem op de bank![]()
Maar kunnen we nu ophouden met deze VZ-discussies?
De grootste (twee) uitgevers kunnen het met redelijk gemak afbetalen, de anderen komen wel in de problemen door bepaalde maatregelen (Europees voetbal e.d.) en worden tevens een halt toegeroepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
Dat hele gebeuren in Spanje waar clubs tientallen, honderden miljoenen uitgeven aan spelers, terwijl ze honderden miljoenen schuld hebben slaat helemaal nergens op. Uiteindelijk mag de Europese belastingbetaler dat weer betalen.
Bale zijn techniek is niet goed genoegquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Bale vaak genoeg zien spelen en zijn techniek is niet goed genoeg.
Ik zeg ook nergens dat Messi zijn lichaam bovengemiddeld sterk is.
Ik zei dat hij zijn lichaam geniaal gebruikt waardoor een tegenstander amper tussen hem en de bal kan komen heeft niks te maken met hoe sterk hij is hoor.
Godverdomme, volgens mij volg jij echt geen voetbal. Bale kan prima voetballen in de kleine ruimte.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij komt 100 keer beter tot zijn recht in een team waar hij ruimte krijgt hoor.
Bij Real krijgt hij veel minder ruimte.
zou het niet wetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die kut bank van Real Madrid staat toch gewoon onder curatele bij de EU?
Bale zijn techniek is ook niet goed genoeg, maar dat zien jullie vanzelf wel als hij een tijdje bij Real heeft gespeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Godverdomme, volgens mij volg jij echt geen voetbal. Bale kan prima voetballen in de kleine ruimte.
100 miljoen is gewoon veel te veel, ik zou zeggen dat 55 miljoen voor een speler van zijn kaliber voldoende is, maar mensen die zeggen dat Bale overschat/gehypet is, hebben er ook weinig kaas van gegeten.
Afbetalen gaat ze blijkbaar niet zo gemakkelijk af.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De grootste (twee) uitgevers kunnen het met redelijk gemak afbetalen, de anderen komen wel in de problemen door bepaalde maatregelen (Europees voetbal e.d.).
Kun jij lezen? Ik zeg dat dat ook precies zo is, want hij maakt erg handig gebruik van zijn lichaam, maar fysiek sterke verdedigers gaan daar gewoon doorheen hoor. En dan is body opeens wel belangrijk en zal Messi het laten afweten. De Liga BBVA heeft alleen amper van dat soort verdedigers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Bale vaak genoeg zien spelen en zijn techniek is niet goed genoeg.
Ik zeg ook nergens dat Messi zijn lichaam bovengemiddeld sterk is.
Ik zei dat hij zijn lichaam geniaal gebruikt waardoor een tegenstander amper tussen hem en de bal kan komen heeft niks te maken met hoe sterk hij is hoor.
de 2 grootste uitgevers kunnen dat ook alleen maar betalen door de oneerlijke verdeling van de televisiegelden. Just sayin'.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De grootste (twee) uitgevers kunnen het met redelijk gemak afbetalen, de anderen komen wel in de problemen door bepaalde maatregelen (Europees voetbal e.d.) en worden tevens een halt toegeroepen.
Hij gaat stuk op het warme weer daar. Let maar op.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bale zijn techniek is ook niet goed genoeg, maar dat zien jullie vanzelf wel als hij een tijdje bij Real heeft gespeeld.
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Een discussie aan gaan met TBakkert is sowieso onzin, die weet het allemaal beter dan wie dan ook.
Robben is de belangrijkste man van Bayern en gaat de gouden bal winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Nee... Ik kan nog niet in de Web App...quote:
De afbetalingen worden blijkbaar elk jaar netjes gedaan. Alles afbetalen lukt ze niet, nee, maar er zijn maar weinig bedrijven die hun complete opgebouwde schuld wél netjes in één keer (kunnen) afbetalen, volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afbetalen gaat ze blijkbaar niet zo gemakkelijk af.
"Alleen"? Nee. "Oneerlijk"? Valt wel mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de 2 grootste uitgevers kunnen dat ook alleen maar betalen door de oneerlijke verdeling van de televisiegelden. Just sayin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |