Het zal nooit @ns_ontime worden hè?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kunt mij volgen op Twitter @ns_online
Die 2e staat het wel sexy andersquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ziet er wel goor uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopieer je dat nou uit mijn sig... of?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
See me throning at the Met
Vogueing on these niggas, champagne on my breath, yesss
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kopieer je dat nou uit mijn sig... of?
Ga jij nou maar radio 538 luisteren terwijl wij wél naar fatsoenlijke muziek luisterenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:26 schreef Germano het volgende:
Om de beurt 2 regels kopiëren van songteksten.nl. Leuke hobby!
Heb Lenny Kravitz opstaan hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga jij nou maar radio 538 luisteren terwijl wij wél naar fatsoenlijke muziek luisteren.
Is vanochtend al uitgebreid over gepostquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Robin Thicke & Miley twerkings @ VMA's, Will Smith + family reaction.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh pardon, was aan het werkquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is vanochtend al uitgebreid over gepost.
Zou er bijna op ingaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh pardon, was aan het werk. Heb je hè, zonder suffe kantoorbaan, dan mis je wel 's wat
.
Is ook bizar was Lady Gaga en Miley Cyrus droegenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Robin Thicke & Miley twerkings @ VMA's, Will Smith + family reaction.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |