quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n sad fuck die zich dan voor doet als haar vriend? of mis ik iets? :S (naast die bong).
Leg eens uit?quote:
Niets mis meequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef Atta-boy het volgende:
hehe thanks
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
quote:
seriously, kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is aan een blauwe spijkerbroek?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:32 schreef doo het volgende:
[..]
tofste broek in NL man, deze gaat (is die al) echt zo sick vet worden.
zo blauw enzo wajow gruwelijjjjjjjkquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
seriously, kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is aan een blauwe spijkerbroek?
Die lui daar sporen echt voor geen kankerquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
seriously, kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is aan een blauwe spijkerbroek?
Ze zijn gay en willen in zijn gatje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brandnetelsquote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn gay en willen in zijn gatje.
Ik was er allang schatj. Ja naar lowlands geweest 4 dagen naar du kenkahhh.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
daar hebben we vas ook weernog gek gedaan?
Lowlands jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was er allang schatj. Ja naar lowlands geweest 4 dagen naar du kenkahhh.jy dan
pfoe, moet even minderen weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:58 schreef Gridlok het volgende:
Wanneer gaan wij een keer smoken Ally.
je wordt verstandigquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pfoe, moet even minderen weer. Doordeweeks werken weekend aan de smoke
noh gewoon keep that smoke alive toch jwz hela weeka toggggggquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lowlands ja? Wat heb je daar gezien dan? En gedaan vooral
En nog iets in de planning?
[..]
pfoe, moet even minderen weer. Doordeweeks werken weekend aan de smoke
yoloquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
noh gewoon keep that smoke alive toch jwz hela weeka togggggg
Ja hele waslijst aan artiesten manquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lowlands ja? Wat heb je daar gezien dan? En gedaan vooral
En nog iets in de planning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |