SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.
Romeinse soldaten
Soldaten van Carthago
De plaatjes beloven al veel![]()
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Doe maar. Dan zet ik hem er in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef Curlbrah het volgende:
Bohh, was net een kekke OP aan het maken.
Zelfde plan als Shogun 2 dus, aantal kleine DLC plus een grote?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:07 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt ook al een nomadic DLC met roxolani, scythians en nog een factie
Wat die grote zal gaan worden zou ik dan niet weten als dat ooit komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zelfde plan als Shogun 2 dus, aantal kleine DLC plus een grote?
Keuze zat, persoonlijk zou ik wel naar meer delen van de wereld willen trekken met mijn legions.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat die grote zal gaan worden zou ik dan niet weten als dat ooit komt
CA is niet bepaald dol op de mod-community.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:09 schreef over_hedge het volgende:
rome 1 heeft veel goede mods, hopelijk krijgt rome 2 dat ook
hoezo niet? rome 1 zit vol met modsquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
CA is niet bepaald dol op de mod-community.
Nou ja, ze hebben gewoon keuzes gemaakt waar ik wat twijfels bij zet. Je hebt nu bijvoorbeeld maar één beurt per jaar, waardoor je geen seizoenen hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
was ik ook, achteraf een beetje raar gezien deze dev altijd wel goed werk leverde dus het kon nooit echt tegenvallen.
Zou wel tof zijn als ze er inderdaad nog meer grondgebied aan toevoegen en dat je daarbij dan ook langer door kan spelen, tot aan het einde van het westerse rijk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Uitbreiding met heel Azië erbij mag wel van mij. En het dan als Romeinse rijk opnemen tegen de bijna net zo machtige Han dynastie van China.
Mooie uitdaging
Je kan de unit multiplier vergroten zodat je meer man per unit hebt. Daarnaast kan je maximaal 40 units onder je hoede nemen in een veldslag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben gewoon keuzes gemaakt waar ik wat twijfels bij zet. Je hebt nu bijvoorbeeld maar één beurt per jaar, waardoor je geen seizoenen hebt.
Ook had ik het fijn gevonden als ze zich wat minder op de grafische kracht van het spel hadden gericht zodat we daartegenover misschien grotere veldslagen hadden kunnen krijgen. 20 eenheden per 'leger' ziet er soms toch wel kaal uit. Vooral als je bedenkt dat een Romeinse legioen uit die periode gebruikelijk 4000 a 5000 krijgers groot was. Dit is natuurlijk iets waar alle Total War spellen mee kampen, maar ik had toch wel gehoopt dat ze daar eindelijk iets aan zouden doen.
Dat is waar, maar zelfs dan kom je niet echte bij de werkelijke grote van de veldslagen uit die periode in de buurt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:23 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Je kan de unit multiplier vergroten zodat je meer man per unit hebt. Daarnaast kan je maximaal 40 units onder je hoede nemen in een veldslag.
Het aantal man in een leger in R2TW vertegenwoordigd het aantal man in een romeins legioen vrij goed. Eén legioen bestond uit ongeveer 5000 man en dat kan je in R2TW makkelijk halen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zelfs dan kom je niet echte bij de werkelijke grote van de veldslagen uit die periode in de buurt.
Alleen vochten de Romeinen vaak een slag met meerdere legioenen tegelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Het aantal man in een leger in R2TW vertegenwoordigd het aantal man in een romeins legioen vrij goed. Eén legioen bestond uit ongeveer 5000 man en dat kan je in R2TW makkelijk halen.
met macedonië is het geen uitdaging meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Uitbreiding met heel Azië erbij mag wel van mij. En het dan als Romeinse rijk opnemen tegen de bijna net zo machtige Han dynastie van China.
Mooie uitdaging
Is inderdaad niet te doen voor onze mensenhersentjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef over_hedge het volgende:
een leger van 40 000 man moet je niet willen kunnen besturen... Deze aantallen zijn gewoon goed. Te groot raak je al het overzicht kwijt. En moet je een super pc hebben.
Inderdaad, het is meer je dood tegemoet lopen als je het opneemt tegen de Han dynasty.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
met macedonië is het geen uitdaging meer.
Dat was inderdaad mijn punt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
Alleen vochten de Romeinen vaak een slag met meerdere legioenen tegelijkIk denk dat ChocolateJesus dat ook wil. Veldslagen van 40.000 vs 60.000 o.i.d
zou wel vet zijn maar kan al met moeite soms mijn huidige aantal units onder controle houden laat staan 4/5000 units.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben gewoon keuzes gemaakt waar ik wat twijfels bij zet. Je hebt nu bijvoorbeeld maar één beurt per jaar, waardoor je geen seizoenen hebt.
Ook had ik het fijn gevonden als ze zich wat minder op de grafische kracht van het spel hadden gericht zodat we daartegenover misschien grotere veldslagen hadden kunnen krijgen. 20 eenheden per 'leger' ziet er soms toch wel kaal uit. Vooral als je bedenkt dat een Romeinse legioen uit die periode gebruikelijk 4000 a 5000 krijgers groot was. Dit is natuurlijk iets waar alle Total War spellen mee kampen, maar ik had toch wel gehoopt dat ze daar eindelijk iets aan zouden doen.
[..]
Zou wel tof zijn als ze er inderdaad nog meer grondgebied aan toevoegen en dat je daarbij dan ook langer door kan spelen, tot aan het einde van het westerse rijk bijvoorbeeld.
In RTW met mods ook. Een legion bestond trouwens niet uit alleen maar een legion. Waren vaak ook duizenden Auxillia. Meer dan Legionnaires.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Het aantal man in een leger in R2TW vertegenwoordigd het aantal man in een romeins legioen vrij goed. Eén legioen bestond uit ongeveer 5000 man en dat kan je in R2TW makkelijk halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |