Ik heb 'm laatst weer es opgepakt, nadat ik er een tijdje geen zin in had. Zit er nu weer helemaal in en wil hem snel uitspelen. Uiteraard wel eerst overal 100% items scoren.quote:
Uit!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hoe is't met Lara?
Ik heb nog geen goedkope Last of us gevonden, dus heb Dragon Age 1 maar eens uitgespeeld. Had 2 al wel klaar, maar 1 niet. Nu wel
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Nooit kunnen boeien, dat 100% uitspelen van games.
Heb hem uitgespeeld, topspel.
Ik heb er een aantal wel platinumquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.
True, het speelt lekker weg. Maar er wachten meer gamesquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.
Hoe pak je de challenges aan dan? Want die zijn kut te vinden. Glinsterende dingetjes in een boomquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe pak je de challenges aan dan? Want die zijn kut te vinden. Glinsterende dingetjes in een boom
Voor sommigen moet je per se backtracken. Toen was ik er snel klaar mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.
Ah ok! Daar was ik er ook al mee gestopt. Daar mis ik er nog eentje. Zal nog eens een rondje doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.
I know, ik heb onze e-penissen al vergeleken via PSN. Jij hebt de grootste.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb deze:
Assassin's Creed II™
inFamous 2
L.A. Noire
Saints Row: The Third
The Saboteur
Vast die ene die onder een brug hangt, redelijk dicht bij het tweede basecamp. Waardeloze verstopplek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok! Daar was ik er ook al mee gestopt. Daar mis ik er nog eentje. Zal nog eens een rondje doen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, ik heb onze e-penissen al vergeleken via PSN. Jij hebt de grootste.
En er komt bijna niks meer bij. Weinig in elk gevalquote:Trofeeën: 1320
5 Platinum
43 Goud
240 Zilver
1032 Brons
Haha. ik ga morgen even kijken. Dan heb ik tijd en zin denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast die ene die onder een brug hangt, redelijk dicht bij het tweede basecamp. Waardeloze verstopplek.
Eigenlijk alleen bij die bergen, maar daar ben je dan ook meteen het langst mee bezig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor sommigen moet je per se backtracken. Toen was ik er snel klaar mee.
Jij doet veel te veel de multiplayer van dat ene speel dat mij totaal niet boeit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
En er komt bijna niks meer bij. Weinig in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |