quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, al die dikke kerels met bierpenzen gevaarlijk joh
3 uur bij plaatselijke winkelcentrum zorg wel voor een stok in je reetquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
1800 rotterdam CSquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Mooi dat die "vriend" zich zo heeft laten kennen. Opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:11 schreef maxburger het volgende:
Hai allemaal. Eerder vandaag ben ik na 23 jaar dan eindelijk uit de kast gekomen. Mijn ouders hadden dit nooit verwacht van me maar ze hebben er vrede mee. Ze zullen me altijd blijven steunen zeiden ze. In mijn vriendengroep zijn er helaas wel mensen die er minder goed mee omgaan. Eentje appte zelfs: gatverdamme kkhomo kom niet in mn buurt, ga je vader pijpen ofzo. Ik had zoiets wel een beetje ingecalculeerd maar toch valt het me zwaar. Zijn er mensen hier die tips hebben in deze eerste periode na mijn coming out?
Precies... Wtf boeit t nou... Zeker als je al lang met iemand chillt en hij zegt dan 'trouwens ik ben gay'. Lekker boeiend dan, schijnbaar heb je er geen last van gehad dus dat zal echt niet ineens veranderen ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:17 schreef dokternl het volgende:
Echte vrienden zoeken! Want als je in 2013 daarvoor een vriend al laat vallen. Dat is zo passé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |