abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 02:11:48 #1
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130467900
Hai allemaal. Eerder vandaag ben ik na 23 jaar dan eindelijk uit de kast gekomen. Mijn ouders hadden dit nooit verwacht van me maar ze hebben er vrede mee. Ze zullen me altijd blijven steunen zeiden ze. In mijn vriendengroep zijn er helaas wel mensen die er minder goed mee omgaan. Eentje appte zelfs: gatverdamme kkhomo kom niet in mn buurt, ga je vader pijpen ofzo. Ik had zoiets wel een beetje ingecalculeerd maar toch valt het me zwaar. Zijn er mensen hier die tips hebben in deze eerste periode na mijn coming out?
#YOLO
pi_130467938
wat een kut reactie van die 'vriend'
  maandag 26 augustus 2013 @ 02:17:32 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130467970
Wat een waardeloze vriend zeg.
Wel goed van je dat uit de kast hebt weten te komen, persoonlijk zou dat mijzelf nooit lukken aangezien ik een kast heb zonder slot.
  maandag 26 augustus 2013 @ 02:18:25 #4
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130467984
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:14 schreef schnitzeljansen het volgende:
wat een kut reactie van die 'vriend'
Ja, die hoef ik idd niet meer te zien :'). En anders kan die een stoot tegen zn bek verwachten. Ik doe aan kickboksen namelijk :).
#YOLO
pi_130468001
jaja
pi_130468005
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:18 schreef maxburger het volgende:

[..]

Ja, die hoef ik idd niet meer te zien :'). En anders kan die een stoot tegen zn bek verwachten. Ik doe aan kickboksen namelijk :).
Badr 2.0?

Kerel als iemand iets zegt wat je niet bevalt, hoef je niet gelijk iemand tegen zijn bek aan te stoten. }:| Dat past ook niet echt bij het HOMO imago.

Maar hoop dat jij er voor de rest beter op voelt, en je gelukkiger voelt. :)
pi_130468025
quote:

[..]

ram hem vol in zn maag :') is ff kyken hoe die dan reageert
  maandag 26 augustus 2013 @ 02:24:32 #8
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130468031
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:21 schreef practics het volgende:

[..]

Badr 2.0?

Kerel als iemand iets zegt wat je niet bevalt, hoef je niet gelijk iemand tegen zijn bek aan te stoten. }:| Dat past ook niet echt bij het HOMO imago.

Maar hoop dat jij er voor de rest beter op voelt, en je gelukkiger voelt. :)
Homo. :')
pi_130468048
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:24 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Homo. :')
Daten? :@
pi_130468437
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 02:11 schreef maxburger het volgende:
Hai allemaal. Eerder vandaag ben ik na 23 jaar dan eindelijk uit de kast gekomen. Mijn ouders hadden dit nooit verwacht van me maar ze hebben er vrede mee. Ze zullen me altijd blijven steunen zeiden ze. In mijn vriendengroep zijn er helaas wel mensen die er minder goed mee omgaan. Eentje appte zelfs: gatverdamme kkhomo kom niet in mn buurt, ga je vader pijpen ofzo. Ik had zoiets wel een beetje ingecalculeerd maar toch valt het me zwaar. Zijn er mensen hier die tips hebben in deze eerste periode na mijn coming out?
Heb je er voor jezelf "vrede" mee? Dus heb je het voor jezelf geaccepteerd? Dat is het belangrijkste namelijk. Laat je dan niet door een persoon die zich vriend dacht te kunnen noemen van de wijs brengen. Deze mensen kom je, als je een beetje pech hebt, nog wel meer tegen. Net als die trieste mensen met die vooroordelen zoals hier net al eerder in het topic. Die vooroordelen houd je toch en als die niet op jou van toepassing zijn kun je alleen voor jezelf laten zien dat ze op jou niet van toepassing zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130468573
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 03:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die vooroordelen houd je toch en als die niet op jou van toepassing zijn kun je alleen voor jezelf laten zien dat ze op jou niet van toepassing zijn.
Jaaja..
pi_130469051
quote:

[..]

Ben je homo ofzo dat je iemand gelijk wilt slaan?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_130469090
Ik vind homo's over het algemeen beter dan hetero's. Ik zou ook niet snel een heteroseksuele man aannemen op het werk. Een homo communiceert tenminste normaal, zegt tenminste meer dan 3 woorden tegen een klant aan de telefoon. Betere sociale vaardigheden. En als ik een heteroseksuele vent aanneem gaat ie altijd kijken of ie kans maakt bij de vrouwelijke collega's en als dat niet het geval blijkt te zijn dan gaat ie achterbaks tegen hun doen. Volgens mij ben ik ook eigenlijk een homo maar dan 1 die op vrouwen valt.
pi_130469439
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:00 schreef Anmer het volgende:
Ik vind homo's over het algemeen beter dan hetero's. Ik zou ook niet snel een heteroseksuele man aannemen op het werk. Een homo communiceert tenminste normaal, zegt tenminste meer dan 3 woorden tegen een klant aan de telefoon. Betere sociale vaardigheden. En als ik een heteroseksuele vent aanneem gaat ie altijd kijken of ie kans maakt bij de vrouwelijke collega's en als dat niet het geval blijkt te zijn dan gaat ie achterbaks tegen hun doen. Volgens mij ben ik ook eigenlijk een homo maar dan 1 die op vrouwen valt.
Je kan ook overdrijven hoor, ik ga normaal met mensen om ondanks hun seksualiteit.
Die "vriend" is gewoon geen vriend.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_130469446
quote:
Hai allemaal. Eerder vandaag ben ik na 23 jaar dan eindelijk uit de kast gekomen.
Gefeliciteerd!

Overigens is je TT geheel overbodig, als je je topic begint met "Hai" weet iedereen genoeg ;)
quote:
Mijn ouders hadden dit nooit verwacht van me maar ze hebben er vrede mee.
Goed man, was je bang dat ze anders zouden reageren dan?
quote:
Ze zullen me altijd blijven steunen zeiden ze. In mijn vriendengroep zijn er helaas wel mensen die er minder goed mee omgaan.
Geef het een beetje tijd, sommige mensen zijn gewoon niet zo snel in het 'verwerken' van dit soort dingen.
quote:
Eentje appte zelfs: gatverdamme kkhomo kom niet in mn buurt, ga je vader pijpen ofzo. Ik had zoiets wel een beetje ingecalculeerd maar toch valt het me zwaar.
Is het een Fokker? Of heeft hij gewoon een chromosoompje teveel?
quote:
Zijn er mensen hier die tips hebben in deze eerste periode na mijn coming out?
Waarom moet je tips hebben om gewoon jezelf te zijn en blijven? Of wil je meteen weten waar je je kan inschrijven voor de GayPride en leren broeken zonder achterkant kan kopen?

Homo zijn verandert toch niks aan wie jezelf bent en hoe je je gedraagt? Tenminste ik heb nooit de neiging om mezelf overal voor te stellen met: "Hoi ik ben Deshain, ik ben heteroseksueel" waarom zou dat anders zijn vanaf het moment dat je besluit uit de kast te komen? Of is het een drang omdat je 23 jaar naar de buitenwereld de schijn hebt opgehouden om het niet te zijn, Een soort kurk die losschiet?

quote:

[..]

Ik doe ook aan kickboxen -O- Sla echter niemand om z'n bek omdat ze uit domheid wat zeggen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:00 schreef Anmer het volgende:
Neem gewoon geen vrouwen aan dan...
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:24:48 #16
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_130470025
Goed voor je joh. Jezelf kunnen zijn is heel belangrijk, word je een stuk gelukkiger van.

Je zult helaas wel vaker negatieve reacties krijgen, zoals van die 'vriend' van je. Zo weet je wel gelijk wat je aan iemand hebt. Dikke schijt aan hebben, is hun probleem - niet de jouwe.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_130470287
quote:
Gefeliciteerd!

Nu is het duidelijk wie je vrienden zijn en wie niet ;)
pi_130471054
Die reactie van die vriend _O-
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 10:30:49 #19
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130471315
Die 'vriend' kan toch lekker de tering krijgen? Wat voor laagopgeleide kwal is dat?

Klasse dat je de moed bij elkaar geraapt hebt om naar buiten te komen, hopelijk lucht het op en maakt het je leven stukken gemakkelijker!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 12:53:04 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130474703
Goeie "vriend". :')

Die zou je gewoon eens anaal moeten pakken, puur om hem te vernederen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:54:53 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130474759
Hahahhaha die vriend :') Het is 2013 mensen!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_130474765
geef hem zijn adres en de vbl-sc lost het voor je op.
Groot fan van User Wotte
pi_130474773
Beuk die vriend van je op zijn neus, bind hem vast en stop een gagball in zijn mond. Neem hier een foto van, plaats deze op Facebook en zet erbij dat je een heerlijke avond gehad hebt.
pi_130474783
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
En dit inderdaad.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:57:12 #25
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130474831
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
Ja, al die dikke kerels met bierpenzen gevaarlijk joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')