Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Vertel lieve Robby, we staan voor je klaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ben ik even op zoek naar de broodnodige ontspanning tijdens een vraag!
Wat tof dat er dan zo'n topic is
Ik heb net Face/Off gekeken, naast het feit dat de film natuurlijk volstrekt belachelijk is, vond ik Travolta erg vermakelijk, voornamelijk het eerste deel, wat jij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertel lieve Robby, we staan voor je klaar
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb net Face/Off gekeken, naast het feit dat de film natuurlijk volstrekt belachelijk is, vond ik Travolta erg vermakelijk, voornamelijk het eerste deel, wat jij?
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.quote:
Je moet ook niet teveel analyseren, maar gewoon achterover leunen en genieten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.
Nog een paar voorbeelden:
Predator
Die Hard 3
... wie vult ze aan?
Limitless?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.
Nog een paar voorbeelden:
Predator
Die Hard 3
... wie vult ze aan?
Dat doe ik met de meeste filmsquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel analyseren, maar gewoon achterover leunen en genieten.
Ik blijf geloven in zo'n pil!!quote:
Dat komt omdat ze je continue probeerde te verblinden met die verdomde lens flares.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doe ik met de meeste films
Total Recall is ook zo'n toffe cult film. Logischerwijs zakte de remake door het ijs.
Ja nog bedanktquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:33 schreef ArtistA het volgende:
Mooie strijd om de eerste plaats deze maand.
En niet eens een JJ Abrams filmquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze je continue probeerde te verblinden met die verdomde lens flares.
Die was ik ff vergeten, maar ik kon sowieso geen vijf films bedenken, seabiscuit is te lang geleden, wel een mooie film.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, dankzij jou dacht ik aan Boogie Nights
Helaas wel. Ik heb nog geen enkel remake gezien dat beter is dan het origineel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja er zullen alleen nog maar meer remakes en sequels komen.
Scarface is leukerquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik heb nog geen enkel remake gezien dat beter is dan het origineel.
Films van de laatste 20 jaar bedoel ik.quote:
3:10 to Yumaquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films van de laatste 20 jaar bedoel ik.
Django unchained, the Departed?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films van de laatste 20 jaar bedoel ik.
Ik moet Mou gaan dou nog altijd zien, maar betwijfel of ik die beter vindt. Deze week maar eens kijken dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Die is niet beteren Django Unchained is geen remake
Goede instelling.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik moet Mou gaan dou nog altijd zien, maar betwijfel of ik die beter vindt. Deze week maar eens kijken dan.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Oh, The Departed vind ik echt een stuk beter dan 't origineel.
Op zich vond ik The Departed nog best ok, maar ik vond Infernal Affairs 1 (en in mindere mate 2) vele malen beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Op zich vond ik The Departed nog best ok, maar ik vond Infernal Affairs 1 (en in mindere mate 2) vele malen beter.Het is ook typisch Amerikaans om even ergens een sterk script te gaan pikken en dan te denken dat ze 't nog wel kunnen optimaliseren (want zij zijn Hollywood en overal beter in) om dan vast te stellen dat er niet 1 wijziging een verbetering was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Voor Amerikanen wel, deze film kunnen ze verstaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is ook typisch Amerikaans om even ergens een sterk script te gaan pikken en dan te denken dat ze 't nog wel kunnen optimaliseren (want zij zijn Hollywood en overal beter in) om dan vast te stellen dat er niet 1 wijziging een verbetering was.
uit 22 en dan meer horror? Ik hou niet van horror, dus ik vond em goed genoegquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:41 schreef ArtistA het volgende:
Heeft iemand hier trouwens die oude Nosferatu gezien? De versie uit 1922. Gisteren ff gekeken hoe het eruit zag en ik moet zeggen dat ik meer horror had verwacht.
Ja, een collega heeft me dat ooit gezegd dat die zo 'nasty' moet zijn. Vond het ook al vreemd, maar anderzijds ook wel plausibel eerlijk gezegdquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
uit 22 en dan meer horror? Ik hou niet van horror, dus ik vond em goed genoeg
Ik vond em vermakelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, een collega heeft me dat ooit gezegd dat die zo 'nasty' moet zijn. Vond het ook al vreemd, maar anderzijds ook wel plausibel eerlijk gezegd
Je hebt 'm dus gezien? Wordt een hele drempel om te overbruggen vrees ik, een film van bijna 100 jaar oud
Dat je die film hebt gezien verbaast me toch wel van jou, als ik zo eerlijk mag zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em vermakelijkVooral omdat ik dus niet van horror houdt, maar je er bij vampiers niet zo makkelijk onderuit komt...
Heel af en toe wil ik wel es van die bekende belachelijk oude films kijken, Nosferatu, Metropolisquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat je die film hebt gezien verbaast me toch wel van jou, als ik zo eerlijk mag zijn![]()
Had niet verwacht dat veel mensen deze film überhaupt hadden gezien en nadat ik gisteren even een blik erop had geworpen, begon ik al helemaal te twijfelen of ik me er ooit aan zou wagen.
Metropolis moet ik ook nog zien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel af en toe wil ik wel es van die bekende belachelijk oude films kijken, Nosferatu, MetropolisNiet vaak,...
Die heb ik ook gekeken. Aardige zit, maar geen verkeerde film. Ik vond gone with the wind een langere zit.. 7 samurai vond ik ook wel leuk om te zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Metropolis moet ik ook nog zien.Soms heb ik het ook wel ff gehad met die oude films, ze kunnen echt zwaar vallen. Bij Citizen Kane bijvoorbeeld was ik er ff helemaal klaar mee
Wikipedia?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef ArtistA het volgende:
Heeft iemand toevallig een goeie link waarin 2001 grondig wordt uitgelegd?
Wow, niet gedacht dat de Wiki-pagina zo uitgebreid zou zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wikipedia?
(en hier de link naar het gelijktijdig geschreven boek).
The Man Who Laughsquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Nosferatu is voor mij nog steeds de minste stille film die ik tot dusver heb gezien.
Niet eng, niet spannend, niet sfeervol en erg traag.
The Phantom Carriage is veel mooier.
http://en.wikipedia.org/wiki/2001quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef ArtistA het volgende:
Google 2001+explanation:quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef ArtistA het volgende:
mensen krijgen een leven... (lijkt het)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
Er is al 24 uur niet gepost in dit topic. Hebben we niets meer te vertellen?
Ik kijk filmsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
mensen krijgen een leven... (lijkt het)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen sequels of vervolgen zeggen we dan als je alleen HP 1 mag noemen.
Zullen we dat hier verder bespreken? Of ander onderwerp?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Of maar 1 per filmreeks omdat de acteur/actrice niet perse in deel 1 hoeft te zitten maar wel in 23456etc
Vroeger welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog een reden gevonden waarom het hier zo stil is:
[..]
[..]
Zullen we dat hier verder bespreken? Of ander onderwerp?
Sommige mensen bedoelen met geen series geen sequels dus, lijkt me duidelijk want tv serie mag logischerwijs al niet als het over films gaat, of je maakt een nieuwe regen dat elk 13e topicdeelreeks over tv series moet gaan ipv over films(halen we toch bijna nooit)
Nu halen we 10 misschien niet eens, maar de vakantie is voorbij dus ik denk dat het binnenkort wel weer wat actiever gaat worden.quote:
10 halen we makkelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu halen we 10 misschien niet eens, maar de vakantie is voorbij dus ik denk dat het binnenkort wel weer wat actiever gaat worden.
Is niet nodig, lijkt me. Ik denk dat er verder niemand hetzelfde bedoelt met series.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
Zullen we dat hier verder bespreken? Of ander onderwerp?
Sommige mensen bedoelen met geen series geen sequels dus
Goed dank je, beetje teveel op. Naar uitreiking zus geweest, waar was je nou?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Hey Robby! Hoe gaat het met je? School alweer begonnen?
Ik zat in de struik in de linkerhoek, dat je me niet gezien hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goed dank je, beetje teveel op. Naar uitreiking zus geweest, waar was je nou?!
Volgende week weer naar school ja, erg spannend allemaal...
Ik wil niet beroemd worden...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zat in de struik in de linkerhoek, dat je me niet gezien hebt
Ach volgend jaar maak jij je docu waar je beroemd mee wordt.
De een wordt gelukkig van beroemd zijn, de ander van rijkdom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ook niet, alleen maar gelukkig... Ook al is dat zo'n breed en abstract begrip.
Of van allebeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De een wordt gelukkig van beroemd zijn, de ander van rijkdom.
De vraag is dus waar jij gelukkig van wordt?
Moeilijke en beladen vraag, op dit moment denk ik wanneer ik blij kan zijn met mezelf, of mezelf zou accepteren, zelfrespect, etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De een wordt gelukkig van beroemd zijn, de ander van rijkdom.
De vraag is dus waar jij gelukkig van wordt?
Dit is allemaal voor de docu over je eigen leven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moeilijke en beladen vraag, op dit moment denk ik wanneer ik blij kan zijn met mezelf, of mezelf zou accepteren, zelfrespect, etc.
Oh geweldigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik ben al beroemd geweest en had toen 5 fans
Ik ga helemaal geen docu maken over mezelf, ik ben toch niet Louis van Gaal?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit is allemaal voor de docu over je eigen leven?
Misschien zelfs meer, maar 5 mensen hebben het eerlijk bekend aan me fan te zijn.quote:
Toen werd je wakker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zelfs meer, maar 5 mensen hebben het eerlijk bekend aan me fan te zijn.
Neequote:
3 Jongeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Waren het wel mensen
Ze woonde niet in een verzorgingstehuis ofzo
?
Oh je eigen familiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
3 Jongeren.
En 2 middelbare leeftijd.
2 waren wel familie van elkaar, niet van mij.quote:
Alles is wel heel veel om tevreden over te zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Geen fans hier. En ik zou ook niet beroemd willen zijn.
Tevreden zijn met alles, is wel een mooi streven.
Ja, het was ook niet goed omschreven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef drakin het volgende:
Alles is wel heel veel om tevreden over te zijn.
Dat is wel een heel mooi streven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet goed omschreven.
Ik bedoel tevreden kunnen zijn met wat je hebt en kunt.
Dat ligt aan Jou.quote:
En nou in gewoon Nederlands?quote:
Dan sta je bij die vreettent... Zie je hoe die dikke alles spectaculair in elkaar gooit en ben jij de l*l dat jij je simpele broodje van die magere lat krijgt... wat jammer nouquote:
Natuurlijk gegaan? Je kan er verder niks mis. Sterktequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef picodealion het volgende:
Pff, hoor net dat een van mijn favoriete collega's dood is gevonden 2 weken geleden. De dag nadat hij bij ons is vertrokken. Wat moet je daar nou weer mee.
He bah... Das dan wel helemaal erg... sterkte picquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef picodealion het volgende:
Geen idee, maar het lijkt me sterk. Hij was 28, en is in het park onder een boom gevonden. Geen sporen van geweld, ik ben bang dat hij een overdosis ofzo heeft genomen.
Dat doen ze alleen als de nabestaanden dat willen volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef drakin het volgende:
Kunnen ze nog uitvinden waar hij precies aan is overleden of blijft dat gissen.
Ik heb geen idee, ik heb het ooit zelfs pas een jaar na dato gehoord (maar was zelf een tijdje op een andere school dus ik nam aan dat ze niet alle leerlingen gaan opsporen die met haar op school zaten) Was destijds een vriendinnetje op school, maar we hadden buiten school geen contactgegevens en we zaten niet eens in dezelfde klas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als de nabestaanden dat willen volgens mij.
De politie schijnt nog toxicologie-onderzoek te doen. Hij had voor zover ik weet geen familie in Nederland, alleen zijn exvriendin (die mij gisteren dus mailde).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef drakin het volgende:
Kunnen ze nog uitvinden waar hij precies aan is overleden of blijft dat gissen.
Wat ik wel vreemd vind is dat je het nu pas hoort terwijl hij nog maar net daar weg was, dan zou toch iemand het toch wel ook daar laten weten?
Inderdaadquote:
O ja, niet handig dat ik 2 vragen ook in 1 bericht had.quote:
Okee. Beter toch als je niet moet snijden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef wyccie het volgende:
Meegekeken bij eerste coschap. Niet gesneden, want alles was al open.
Dat laatste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, niet handig dat ik 2 vragen ook in 1 bericht had.
Maar dat andere, is hij nu pas gevonden, of hoor je het nu pas terwijl hij 2 weken terug al is gevonden?
Wat verdrietig..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat laatste.
http://nos.nl/artikel/539635-dode-in-wilhelminapark-utrecht.html
Ik heb juist het idee dat het avond isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Dames, wat een prettig gespreks onderwerk hebben jullie zo vroeg op de ochtend (wat helemaal verkeerd is, maar mijn besef van tijd is even wat verschoven)
Heheh, ik heb voor het eerste in me leven een nachtdienst moeten draaien... (of tenminste bij een pompstation). Lag er vanochtend om 7uur in... en vanavond weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het avond is
übersaai... en om 2uur had ik echt een inkakmoment.. Daarna is het op zich wel goed gegaan verder, maar inderdaad voel ik het nu welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
En viel het mee? Was het erg vermoeiend?
Het zou ook niet best zijn als op die plek iemand na 2 weken pas zou worden gevonden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat laatste.
http://nos.nl/artikel/539635-dode-in-wilhelminapark-utrecht.html
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als op die plek iemand na 2 weken pas zou worden gevonden.
Wel een hele mooie boom
quote:
En jij vond het geen mooie boom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
Vroeger kwam ik daar nog wel eens. Maar dat is al zo'n 30 jaar geleden.
Daar lette ik nooit op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij vond het geen mooie boom?
Jaren geleden, toen ik nog in dienst zat, is een collega van me ook overleden op jonge leeftijd. Hij was 23 geloof ik en onder een trein gekomen in het midden van de nacht. Toen een paar van m'n collega's en ik het bericht kregen zaten we in Ede en reden we met een rotvaart terug naar Oirschot (bij Eindhoven). Onderweg ga je dan speculeren over wat er gebeurd zou kunnen zijn en op een gegeven moment bereik je een punt waarop iedereen zwijgt en hetzelfde denkt: zelfmoord? Een gedachte die iedereen meteen verwierp. Eenmaal op de kazerne aangekomen werd ons dat wel verteld, hij zou voor de trein zijn gesprongen. Het vervelende aan zijn situatie echter was dat autopsie nagenoeg onmogelijk was omdat door de klap van de trein er weinig bloed overblijft in je lichaam om onderzoek op te verrichten, zo werd ons verteld in ieder geval. Zodra er geruchten rondgingen over het feit dat het een ongeluk bleek te zijn deed dat toch een hoop met je gemoedstoestand. Het is altijd triest om te horen dat een van je naasten is overleden, op welke manier ook, maar zelfmoord is net iets donkerder gekleurd (als dat überhaupt mogelijk is), het is een heel raar gevoel en blijft je bezighouden. Ik ken een paar zelfmoordgevallen, m'n nichtje heeft pas geleden ook een poging gedaan tot en het houdt je echt bezig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ik denk serieus dat hij bewust die plek heeft opgezocht, hoe veel liever ik ook had gehad dat dit een ongeluk of iets dergelijks was.
Helemaal mee eens. Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik er van ben overtuigd dat dit zelfmoord is en hoe verdrietiger ik er van word.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ik nog in dienst zat, is een collega van me ook overleden op jonge leeftijd. Hij was 23 geloof ik en onder een trein gekomen in het midden van de nacht. Toen een paar van m'n collega's en ik het bericht kregen zaten we in Ede en reden we met een rotvaart terug naar Oirschot (bij Eindhoven). Onderweg ga je dan speculeren over wat er gebeurd zou kunnen zijn en op een gegeven moment bereik je een punt waarop iedereen zwijgt en hetzelfde denkt: zelfmoord? Een gedachte die iedereen meteen verwierp. Eenmaal op de kazerne aangekomen werd ons dat wel verteld, hij zou voor de trein zijn gesprongen. Het vervelende aan zijn situatie echter was dat autopsie nagenoeg onmogelijk was omdat door de klap van de trein er weinig bloed overblijft in je lichaam om onderzoek op te verrichten, zo werd ons verteld in ieder geval. Zodra er geruchten rondgingen over het feit dat het een ongeluk bleek te zijn deed dat toch een hoop met je gemoedstoestand. Het is altijd triest om te horen dat een van je naasten is overleden, op welke manier ook, maar zelfmoord is net iets donkerder gekleurd (als dat überhaupt mogelijk is), het is een heel raar gevoel en blijft je bezighouden. Ik ken een paar zelfmoordgevallen, m'n nichtje heeft pas geleden ook een poging gedaan tot en het houdt je echt bezig.
Hoe moet ik dit verwoorden. Je hebt wel gelijk, maar zorg dan dat het op een manier is dat je "niemand" anders er mee lastig valt...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef wyccie het volgende:
Hoe gek het ook klinkt, ik vind zelfmoord, voor de persoon zelf, een 'rustgevende' dood, want ze beslissen zelf, al is de aanleiding ervoor altijd kut. Als buitenstaander is het extra naar omdat je jezelf afvraagt of jij iets had kunnen doen.
Zo werkt dat niet. Zelfmoord pleeg je omdat je denkt dat je sowieso niemand meer hebt, of niemand die om je geeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit verwoorden. Je hebt wel gelijk, maar zorg dan dat het op een manier is dat je "niemand" anders er mee lastig valt...
I know... Maar zoals jouw collega dan val je er niemand "lastig" mee. Maar als je een trein gebruikt... En ik weet dat ze daar niet bij stil staan. Dat er van alles door je hoofd gaat dat je wel doet, maar dan niet meer denkt aan de mensen om je heen. Maar op dat moment vind ik het niet meer die rustgevende dood zoals wyccie het omschrijftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Zelfmoord pleeg je omdat je denkt dat je sowieso niemand meer hebt, of niemand die om je geeft.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar op dat moment vind ik het niet meer die rustgevende dood zoals wyccie het omschrijft
En inderdaad voor een trein springen en een concucteur voor de rest van zijn leven traumatiseren, niet te spreken over de mensen in de trein, is inderdaad niet cru en egoïstisch...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:26 schreef wyccie het volgende:
Dat gezeur over 'lastigvallen' vind ik altijd zo cru en egoïstisch. De focus ligt verkeerd.
Doodgaan heeft áltijd impact (of geeft last zoals jij het wilt noemen) op anderen, of het een natuurlijke dood is, moord of zelfmoord. Er is altijd wel iemand die de persoon vindt.
Er hadden ook net een paar kinderen die man in het park kunnen zien liggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know... Maar zoals jouw collega dan val je er niemand "lastig" mee. Maar als je een trein gebruikt... En ik weet dat ze daar niet bij stil staan. Dat er van alles door je hoofd gaat dat je wel doet, maar dan niet meer denkt aan de mensen om je heen. Maar op dat moment vind ik het niet meer die rustgevende dood zoals wyccie het omschrijft
Ik heb zelf in zo'n trein gezeten (al twijfel ik over de aanleiding). Ja, het eerste jaar schrik je bij elke abrupte stop die de trein maakt. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik boos moet zijn op zo iemand, of dat diegene míj onrecht heeft aangedaan door voor een trein te springen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
En inderdaad voor een trein springen en een conducteur voor de rest van zijn leven traumatiseren, niet te spreken over de mensen in de trein, is inderdaad niet cru en egoïstisch...
Ik denk dat het antwoord daarop toch echt wel een ja is. Of jij voor je gezicht iemand uit elkaar ziet springen of er ligt iemand te "slapen" waar je er dan achter komt dat hij dood is...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zelf in zo'n trein gezeten (al twijfel ik over de aanleiding). Ja, het eerste jaar schrik je bij elke abrupte stop die de trein maakt. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik boos moet zijn op zo iemand, of dat diegene míj onrecht heeft aangedaan door voor een trein te springen.
En is het voor die conducteur erger dan voor de voorbijganger in het park die de man had gevonden?
Ja. Dat schijnt echt ontzettend traumatisch te zijn, bloed overal, etc. Is toch anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
En is het voor die conducteur erger dan voor de voorbijganger in het park die de man had gevonden?
En dan ook nog te bedenken dat het zelden bij die ene keer blijft. Sommige conducteurs zien er wel 10 tijdens hun loopbaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja. Dat schijnt echt ontzettend traumatisch te zijn, bloed overal, etc. Is toch anders.
Dat is echt niet altijd waar. Mijn ervaring is dat mensen die zoiets doen zich zo ontzettend ongelukkig voelen dat het voelt alsof ze er nooit meer uit kunnen komen, en de dood als enige uitvlucht zien. Of ze wel of niet mensen hebben die om hen geven speelt natuurlijk wel een erg belangrijke rol; als ze veel steun hebben zal dat veel mensen ongetwijfeld tegenhouden om er een einde aan te maken. Maar als iemand toch besluit om zelfmoord te plegen betekent dat niet per se dat diegene dacht dat hij niemand meer had of dat niemand om hem gaf, enkel dat hij zijn eigen verdriet niet meer kon dragen en het niet meer kon opbrengen om voor anderen in leven te blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Zelfmoord pleeg je omdat je denkt dat je sowieso niemand meer hebt, of niemand die om je geeft.
Ligt zo iemand al een half uur op het spoor te wachten voor dat de trein komt? Of springt hij/zij op het laatste moment voor een trein die er met 40, 50 of misschien nog meer voorbij komt denderen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ervan uit dat je dan je hoofd afwendt, of overschat ik het reactievermogen van een conducteur?
Als ik iemand in een park vind, durf ik daarna ook niet goed nog te wandelen in een park of bos.
Ik ging nu even uit van een open stuk waar de trein rijdt, maar je hebt gelijk dat het natuurlijk ook bij spoorwegovergangen gebeurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt zo iemand al een half uur op het spoor te wachten voor dat de trein komt? Of springt hij/zij op het laatste moment voor een trein die er met 40, 50 of misschien nog meer voorbij komt denderen...
Dan durf je al machinist toch nooit meer langs een perron te rijden....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Of vanaf een perron voor een trein springt.
Dat gebeurde dus in de trein waarin ik zat. Ik weet niet of die persoon sprong of viel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Of vanaf een perron voor een trein springt.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Of ze wel of niet mensen hebben die om hen geven speelt natuurlijk wel een erg belangrijke rol; als ze veel steun hebben zal dat veel mensen ongetwijfeld tegenhouden om er een einde aan te maken. Maar als iemand toch besluit om zelfmoord te plegen betekent dat niet per se dat diegene dacht dat hij niemand meer had of dat niemand om hem gaf, enkel dat hij zijn eigen verdriet niet meer kon dragen en het niet meer kon opbrengen o
Films, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef wyccie het volgende:
Misschien moeten we het over iets anders hebben. Bah.
Star Trek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef picodealion het volgende:
Ik ben Breaking Bad aan het herkijken dus ik heb al in geen ruime week een film gezien.
Sowieso niks van dit jaar besef ik me, is er wat goeds uitgekomen sinds januari?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef wyccie het volgende:
Misschien moeten we het over iets anders hebben. Bah.
Nee? Man, ik heb echt helemaal niks met sci-fi en al helemaal niet met Star Trek, maar deze film vond ik echt fantastisch.quote:
Wat vind je van de nieuwe Lex Luthor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef picodealion het volgende:
Ik ben Breaking Bad aan het herkijken dus ik heb al in geen ruime week een film gezien.
Sowieso niks van dit jaar besef ik me, is er wat goeds uitgekomen sinds januari?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Lex Luthor?
De vorige vond ik zeer matig. Zachary Quint is een goede Spock, maar die Chris Pine vind ik zo'n 13 in een dozijn blonde hollywood acteur zonder enig charisma. Dat vond ik van de film zelf eigenlijk ook (minus het blonde gedeelte).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee? Man, ik heb echt helemaal niks met sci-fi en al helemaal niet met Star Trek, maar deze film vond ik echt fantastisch.
Goed, uhmm.... had je L'écume des Jours nou al gezien? Je houdt toch van arthouse?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef picodealion het volgende:
Ah, Gondry en Tautou. Beide een beetje hit & miss voor mij, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.
De film is behoorlijk zwaar en echt niet vrolijk getint, hoewel Gondry je dat in het begin wel laat geloven. Het is de verfilming van een boek van Boris Vian.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Desunoto het volgende:
L'écume des jours heb ik net gedownload gekocht. Daar ben ik wel benieuwd naar.
quote:Boris Vian schreef het 200 pagina's tellende L'écume des jours (1947), volgens velen de mooiste Franse liefdesroman van de 20ste eeuw, in slechts drie dagen. Een indrukwekkende prestatie. Tenminste: als je Vians datering aan het einde van het boek mag geloven, die geheel toevallig samenvalt met zijn verjaardag. Een grap? Het zoveelste verzinsel van een schrijver die in vrijwel elke zin surrealistische loopjes met de werkelijkheid neemt?
The Master, Only God Forgives, Before Midnight, Stoker, Blancanieves, To the Wonder, Kid, Call Girl. Allemaal zeker de moeite waard, en dan vergeet ik nog wel een paar films die in de subtop hangen maar ook uitstekend te pruimen waren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef picodealion het volgende:
Alle reviews zelf geschreven zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:22 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
The Master, Only God Forgives, Before Midnight, Stoker, Blancanieves, To the Wonder, Kid, Call Girl. Allemaal zeker de moeite waard, en dan vergeet ik nog wel een paar films die in de subtop hangen maar ook uitstekend te pruimen waren.
Vind ik.
Sla maar over, is de moeite niet waardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:24 schreef ArtistA het volgende:
Only God Forgives moet ik nog steeds zien
Vinny was er zo positief over dat ik die film wel móet kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sla maar over, is de moeite niet waard
Ah ja, Stoker wilde ik sowieso nog zien. Chan-wook Parkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:22 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
The Master, Only God Forgives, Before Midnight, Stoker, Blancanieves, To the Wonder, Kid, Call Girl. Allemaal zeker de moeite waard, en dan vergeet ik nog wel een paar films die in de subtop hangen maar ook uitstekend te pruimen waren.
Vind ik.
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik weet wel waar het over gaat ja. Het kan best mooi uitpakken, die vrolijke wereld en de felle kleuren in contrast met een zielig verhaal. De recensies zijn echter niet zo best.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef ArtistA het volgende:
De film is behoorlijk zwaar en echt niet vrolijk getint, hoewel Gondry je dat in het begin wel laat geloven. Het is de verfilming van een boek van Boris Vian.
Dit zei de Volkskrant erover:
[..]
Ik had wel beter van je verwacht na al die foto's van die ene posterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vinny was er zo positief over dat ik die film wel móet kijken.
Ik kende het boek ook niet, maar ik volg Gondry sinds ik Science of Sleep heb gezien. Dat is een van mijn favoriete films ooit, evenals Amélie en daarom moest ik deze wel zien. Zoals ik zei, de film valt best zwaar, je moet ervan houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik weet wel waar het over gaat ja. Het kan best mooi uitpakken, die vrolijke wereld en de felle kleuren in contrast met een zielig verhaal. De recensies zijn echter niet zo best.
Maar To The Wonder kreeg ook slechte recensies en daar was ik het ook niet mee eens.
Haha, ik ga niet graag alleen naar de film (aangezien niemand die film met me wilde kijken) en om nou een camversie te gaan kijken...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ik had wel beter van je verwacht na al die foto's van die ene poster
Ja, dat laatste had ik wel door. Vond het wel grappig. Wilde die dag erna ook een foto terugsturen, maar dat was wat lastig tijdens het autorijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, ik ga niet graag alleen naar de film (aangezien niemand die film met me wilde kijken) en om nou een camversie te gaan kijken...
edit: de reden waarom ik steeds die posters fotografeerde was omdat ze in elke kroeg in Maastricht ophingen en ik met m'n zatte kop natuurlijk weer leuk wilde doen
Jij gaat hard met de reviews inderdaad. Ik heb er pas een handvol geschreven, maar misschien dat ik na de zomer wat meer tijd in de bios door ga brengen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ja, dat laatste had ik wel door. Vond het wel grappig. Wilde die dag erna ook een foto terugsturen, maar dat was wat lastig tijdens het autorijden.
Er is overigens ook een prima 1080p-versie te vinden hoor, al een tijdje. Maar ik wacht op de BR, dat verdient de film wel. Audiovisueel zo waanzinnig sterk, dat moet op de hoogste kwaliteit in huis komen.![]()
Overigens pak ik tegenwoordig wel af en toe en filmpje in m'n eentje, maar dat is vaak om te reviewen. Best ideaal op de vrijdagochtend, heerlijk rustig.
Wat vond je er goed aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef vinnypassy het volgende:
Tsk. Film van het jaar. Tot nu toe. Als je niet wegloopt.
Weet waar je om vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., puur op basis van gevoel. Begonnen als een soort grapje, maar uiteindelijk vonden ze het wel kloppen. En dat vind ik ook. Niet omdat ik van choquerende shit houd, maar het extreme paste gewoon. En dan de links naar het geloof en het willen wassen van je handen in onschuld, het niet kunnen vergeten wat er vroeger is gebeurd of gedaan, etc.
Het belangrijkste is echter nog wel dat ik volledig flabbergasted was. Ik kon ook niets zinnigs op papier zetten na het zien, totdat ik een dag of twee later ging zitten en ik van mijn uiteindelijke review nog een korte versie heb gemaakt. Een belevenis pur sang. Dat geluid, de mise-en-scène, die sfeer, de kleuren, die strakke cameravoering, de rust... Spot on. Tot aan deze film werd ik het meest weggeblazen door Magnolia, maar dit was zo'n bizar intense ervaring. Ik weet dat het zeker niet de beste film is die ooit gemaakt is, maar hij is wel fantastisch gemaakt en ik werd er door geraakt. Volgens mij had ik ook echt een wat hogere hartslag tijdens het kijken, zo intens beleefde ik het.
Maar ik weet dat het een gevalletje hate it or love it is, je moet hier tegen kunnen. Het is zo onconventioneel dat lang niet iedereen OGF gaat trekken. Dat is echter ook kunst: af en toe op het randje balanceren en er soms zelfs overheen gaan. Niets mis mee. So what als het gros van het publiek de film niet waardeert, als je er als maker maar achterstaat.
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Desunoto het volgende:
Heb je de film "Pandora and The Flying Dutchman" gezien?
Klinkt veelbelovend.quote:Ava Gardner stars as Pandora Reynolds, a predatory creature who destroys the lives of all men who've been unfortunate enough to fall in love with her. Enter Hendrick van der Zee (James Mason), a mystical figure who proves to be Pandora's match. It turns out that van der Zee is the legendary 17th Flying Dutchman, whose spirit is doomed to wander the earth until he is able to find a woman willing to love him with all her heart -- and thereby sacrifice her own life.
Misschien eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef Desunoto het volgende:
Duidelijk. Ik ga hem binnenkort eens kijken want:
[..]
Klinkt veelbelovend.
Lekker gewerkt Dyon?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
stille boel hier, gelukkig is het in FMT wel drukjes
Niemand kopt hem inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
stille boel hier, gelukkig is het in FMT wel drukjes
De 2de nacht was al beter dan de eerste... maar nu brak...quote:
Te luiquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef picodealion het volgende:
Mag ik 6 films met Harmony Korine in de 'writer' credits?
Dat dus.quote:
Blijkbaar. Ken alleen maar Springbreakers. En die heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef picodealion het volgende:
Ik maak het zo wel wat gemakkelijker, stelletje cultuurbarbaren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef picodealion het volgende:
Ik maak het zo wel wat gemakkelijker, stelletje cultuurbarbaren.
Ja, was nogal onmogelijk om elkaar te bereiken vorige weekquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef ArtistA het volgende:
Btw waag en njos we moeten wel ff meeten binnenkort.
kijk hier dan eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, was nogal onmogelijk om elkaar te bereiken vorige week
Maar komt wel goed!
Komt zeker goed, ik loop waag wekelijks tegen het lijf bij de appie tegenwoordigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, was nogal onmogelijk om elkaar te bereiken vorige week
Maar komt wel goed!
Om te peilen wanneer de meesten kunnnen, en dat zou dan 7 september worden.quote:
Zijn wij niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan kom ik niet. Dan vier ik me verjaardag
Als jij taart wil komen eten.. U komt maar...quote:
Wat verwacht je van Feyenoord?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij taart wil komen eten.. U komt maar...
Wat heeft AZ vandaag een pech zeg...
Dat de wedstrijd op zich alleen maar beter kan verlopen dan nou bij AZ het geval is/was. Verder gaan ze verliezen.. als je het in de eerst wedstrijd al niet kan redden tegen een uitspreekbare ploeg uit een niet bestaand land... (je snapt wat ik bedoel)quote:
Ik zal wat zachter doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom is er een achterlijke gabber in het blok komen wonen... 5 deuren verder op en ik moet mijn tv harder zetten om het voetbal te kunnen blijven horen...
Heheh... Hilversum is volgens mij wel wat verder dan 5 deurenquote:
Ik kijk vandaag voor het eerst naar FOXquote:
Brand ergens op de 5de verdieping. Die gooide het licht uit. En daarna moest iedereen het stadion verlatenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag voor het eerst naar FOX, maar wat was er bij AZ? Lamp overhit ofzo?
Pfff, slecht schot.
Dat zou jammer zijn zo net voor je verjaardagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
christus... ergens in het blok krijgt er iemand een hartinfarct. Of anders zorgt hij met zijn geschreeuw er wel voor dat ik er 1'tje krijg...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef Robby87 het volgende:
Leuke ava heb je, van mij mag je blijven.
Wedstrijd wordt morgen uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh... Hilversum is volgens mij wel wat verder dan 5 deuren... gelukkig maar, anders zou ik naast me ex wonen...
![]()
WTH... als dat toch klopt wat Bruggink net zei... AZ is gestaakt en daardoor zijn ze gelijk uitgeschakeld... dat zou echt verschrikkelijk zijn. Als het zo is, dan is de brand aangestoken! Kan niet anders
Ik niet. Wel erg minachtend naar Kuban toe, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
als je het in de eerst wedstrijd al niet kan redden tegen een uitspreekbare ploeg uit een niet bestaand land... (je snapt wat ik bedoel)
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef Robby87 het volgende:
Volgens mij zou ik een hele goede speler zijn in 't huidige Feyenoord, zo niet dé uitblinker. Man, dit ziet er toch niet uit joh...
Ik vind het gewoon heel schokkend om te zien, en dan niet het grafische, maar meer de manier waarop deze vrouwen voor een dergelijke ingreep kiezen, om maar aan dat beeld te willen voldoen. Anderzijds vind ik natuurlijke schaamlippen, ook al zijn ze 'groot', veel meer opwindend dan dat strakgetrokken werk wat voor een Playboy-look moet zorgen. Ik vind het nogal ver gaan, maar dat ben ik. Docu heet trouwens 'beperkt houdbaar', was onlangs op tv en had hem eerder ook al eens vluchtig bekeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:00 schreef wyccie het volgende:
Wat lief dat je zo meeleeft.
Maar het hoeft niet, ze kiezen er zelf voor.
We hadden het laatst nog over films en het laten van tranen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:00 schreef wyccie het volgende:
Wat lief dat je zo meeleeft.
Maar het hoeft niet, ze kiezen er zelf voor.
Yep, want Bambi is zielig. Deze mensen zijn ook zielig, maar niet met de dingen die ze doen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
We hadden het laatst nog over films en het laten van tranen.
Dus met bambi wel meevoelen maar hiermee niet?
Een tattoo zetten kan ook erg zeer doen al kiest men er zelf voor, mag je nog best meeleven hoor.
En ik neem aan dat de vrouwen wel verdoofd zijn bij deze ingreep. (wat bij een tattoo zetten weer niet gebeurd)
Ik bedoelde niet hoe zielig iets is maar het meeleven, bij een film janken betekend dat je best meeleeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, want Bambi is zielig. Deze mensen zijn ook zielig, maar niet met de dingen die ze doen...
Klopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef drakin het volgende:
Maar dit ging toch ook om het schoonheidsideaal en niet om het noodzakelijke?
Denk dat je daarmee niet bij de meerderheid behoort inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef Robby87 het volgende:
Als man zijnde vind ik het juist aantrekkelijk, dat je de leeftijd 'kunt zien' aan een vrouw, en al haar imperfecties, maar dat is geloof ik niet zo in, om zo te denken...
Niet? Ik ken niemand die zegt botox aantrekkelijk te vinden bij een vrouw. Een natuurlijke look is vele malen aantrekkelijker wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat je daarmee niet bij de meerderheid behoort inderdaad.
Ik had het ook niet echt over botox, eerder over de imperfecties waar robby het over had. Maar mijn beeld van wat mannen 'over het algemeen' denken klopt misschien gewoon niet, ben tenslotte een vrouw (al haal ik mijn wijsheden niet uit de Jackyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Niet? Ik ken niemand die zegt botox aantrekkelijk te vinden bij een vrouw. Een natuurlijke look is vele malen aantrekkelijker wat mij betreft.
De Jacky? Zegt me zo gauw even niks. Maar deze discussie is ook niet voor mij weggelegd, ik ben veel te makkelijk. Naar de buitenwereld laat ik vaak overkomen alsof ik een stoot van een vriendin wil met sexy rondingen en wat nog meer, maar de werkelijkheid heeft me tot dusver geleerd dat ik ook net zo makkelijk val voor een doodeenvoudige vrouw, zolang ze maar persoonlijkheid heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het ook niet echt over botox, eerder over de imperfecties waar robby het over had. Maar mijn beeld van wat mannen 'over het algemeen' denken klopt misschien gewoon niet, ben tenslotte een vrouw (al haal ik mijn wijsheden niet uit de Jacky)
Ik heb wel een geweldige filmtip voor je, je veelgeliefde The Godfather is nu te zien op de buis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Mensen, ik heb nu een Android telefoon(deze).
Tips? Trucs? Apps?
3G Watchdog (om je data in de gaten te houden) en Remoteless (kun je Spotify bedienen via je telefoon).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Tips? Trucs? Apps?
Wat is een jackie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt.
Wat ik vooral erg vind, zijn die dozen die bij tijdschriften als Jackie werken, en dan dingen zeggen als dat ze geen dikke mensen willen zien als ze een blaadje openslaan, maar in een droomwereld willen belanden. Dat die lezeressen daar dan een verkeerd beeld van krijgen, en juist gaan sporten om aan dat verwrongen ideaalbeeld, wat die vrouwen als bvb. bij een Jackie in stand houden en daar ook totaal geen gewetenswroeging bij hebben, te voldoen.
Als man zijnde vind ik het juist aantrekkelijk, dat je de leeftijd 'kunt zien' aan een vrouw, en al haar imperfecties, maar dat is geloof ik niet zo in, om zo te denken...
Data boeit me niet zo, maar die Remoteless ga ik proberenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
3G Watchdog (om je data in de gaten te houden) en Remoteless (kun je Spotify bedienen via je telefoon).
Ben niet zo'n whizkid met die smartphones dus meer heb ik niet voor je helaas.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb wel een geweldige filmtip voor je, je veelgeliefde The Godfather is nu te zien op de buis.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat je die ook op je laptop moet installeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Data boeit me niet zo, maar die Remoteless ga ik proberen.
https://play.google.com/s(...)shazam.android&hl=nlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Tips? Trucs? Apps?
Ik heb Shazam op de iPhone in 4 jaar tijd misschien 2x gebruiktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Sands het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)shazam.android&hl=nl
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef drakin het volgende:
Bij dikke vrouwen kun je de leeftijd meestal niet zien, de rimpels zijn meestal lekker gevuld zeg maar.
(vandaar dat ik altijd 10-15 jaar jonger geschat wordt)
Dat is uiteindelijk ook het belangrijkst in een relatie denk ik. Uiterlijk speelt vooral in het begin een rol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De Jacky? Zegt me zo gauw even niks. Maar deze discussie is ook niet voor mij weggelegd, ik ben veel te makkelijk. Naar de buitenwereld laat ik vaak overkomen alsof ik een stoot van een vriendin wil met sexy rondingen en wat nog meer, maar de werkelijkheid heeft me tot dusver geleerd dat ik ook net zo makkelijk val voor een doodeenvoudige vrouw, zolang ze maar persoonlijkheid heeft.
Ik wilde alleen maar helpenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb Shazam op de iPhone in 4 jaar tijd misschien 2x gebruikt.
En toen wilde ze je mee naar huis nemen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Heeft ook veel met gedrag en houding te maken.
Ik word ook altijd jonger geschat, laatst bij het uitgaan nog dacht iemand dat ik 17 was
Wat? Remoteless is gratis...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef picodealion het volgende:
Bij nader inzien de ¤2,50 niet waard.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
En toen wilde ze je mee naar huis nemen?
Iemand vroeg naar je ID?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Heeft ook veel met gedrag en houding te maken.
Ik word ook altijd jonger geschat, laatst bij het uitgaan nog dacht iemand dat ik 17 was
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef ArtistA het volgende:
https://play.google.com/s(...)teless.android&hl=nl
Ben jij trouwens bekend met Half Moon Run? Is leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Gebeurt me alleen als ik bezet ben
Nee dat nietquote:
Nee, ik ga eens luisteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben jij trouwens bekend met Half Moon Run? Is leuk.
Full Circle om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar ik was met mijn zusjes, en ik was met iemand aan het praten die dacht dat ik de jongste was. Dus ik zei dat ik de oudste was en toen was hij nogal verbaasd en zei hij dat hij me 17 schatte.
[..]
Nee, ik ga eens luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:09 schreef Desunoto het volgende:
Heeft iemand hier Safe House (2012) gezien? Wat vond je van de belichting?Ik weet nog dat het wel een ok tussendoorfilm was maar op een andere dag had ik in slaap kunnen vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het omdat James Stewart er niet in meespeelde?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het wel een ok tussendoorfilm was maar op een andere dag had ik in slaap kunnen vallen.
Ik ken wel Half Moon Streetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben jij trouwens bekend met Half Moon Run? Is leuk.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken wel Half Moon Street
Half Moon Street (1986) - IMDb
Alles was slecht, maar de belichting was dramatisch. Bij elke lichtbron en elk object waar licht vanaf reflecteerde (auto's, wapens... iemands voorhoofd...) leek het alsof de zon in je gezicht explodeerde. Waarom doen mensen dit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het wel een ok tussendoorfilm was maar op een andere dag had ik in slaap kunnen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |