quote:Zeer koud slot van 2013 in het noorden van de VS en het zuiden van Canada. Bij ons na het weekeinde aanhoudend wisselvallig en zacht maar vooralsnog niet uitgesproken onstuimig.
Het noorden van de Verenigde Staten en het zuiden/zuidoosten van Canada staan aan de vooravond van een ‘brutally cold’ slot van 2013. Bij ‘gunstige’ atmosferische condities (in dezen geen bewolking en nauwelijks wind) zouden in plaatsen als Montreal, Quebec City en Ottawa wel eens kouderecords voor de maand december kunnen worden gevestigd. In het grensgebied van Canada en de VS zijn minima tot -35º mogelijk.
International Falls, Minnesota, heeft sinds 6 december al vijf keer een minimumtemperatuur omstreeks -35º geregistreerd. Het voorlopig maandgemiddelde bedraagt daar -19,7 tegen normaal -11,9º.
In de Canadese stad Calgary arriveerde gisteravond de arctische kou: in 6 uur tijd daalde de temperatuur van +7,2 naar -13,9º.
http://janvissersweer.nl/
Weer wat geleerd. (wist ik ook niet). Behoorlijk irritant dat omrekenen altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef GekkePoes het volgende:
-40( is trouwens het zelfde in F en C )
En 00F is de standaard vriezer temperatuur -180Cquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. (wist ik ook niet). Behoorlijk irritant dat omrekenen altijd.
gaat dat serieus door?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef popolon het volgende:
En dan te bedenken dat er morgen in Green Bay gewoon een NFL wedstrijd aan de gang is.
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen temperaturen in Fquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef popolon het volgende:
En dan te bedenken dat er morgen in Green Bay gewoon een NFL wedstrijd aan de gang is.
[ afbeelding ]
Fahrenheit, maar dan nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen temperaturen in F?
Ja, gaat gewoon door.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Voor zover ik weet worden wedstrijden niet op het koudste punt van de dag gespeeld en spelen de Green Bay Packers uit bij SF49 bij een zonnige 20 graden.quote:
Het is koud, en ze hebben geen dak op het stadion. De wind speelt ook nog een flinke rol. Als je de football ziet - dat ding rolt nauwelijks meer...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:02 schreef popolon het volgende:
Ehm nee. Ze spelen in Green Bay. Koud dus, erg koud.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop