Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:
Dat wordt schuivenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heel hard. Ik durf niet eens op te staan en naar het toilet te lopen
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?quote:
Dat vat het wel goed samen ja. Verschrikkelijk.quote:
Mijn bed is te hoog om me uit te laten rollenquote:
Wow. Als de rest van der achterkant ook ge-inkt wordt vind ik het wel fucking bruut.quote:
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?
Echt totaal geen last van wat jij nu zegtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, wat slecht. Ongezond eten is soms wel lekker, maar je voelt je altijd zo'n vies vretend zwijn na afloop. Als je gezond eet, voel je je veel fitter en ben je 's avonds minder snel moe.
Samequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik zelden gezond eet. Als ik nog minder snel moe zou zijn savonds zou ik helemaal niet meer slapen
Hoi Hupselquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
I feel ignored![]()
Waar hebben we het nu over?
Eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.
En zo gek is het niet dat een 17 jarige haar grenzen niet kent.
Zet dan een duidelijke status neer!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.
En zo gek is het niet dat een 17 jarige haar grenzen niet kent.
Haat aan mijquote:XXXXXXXXXX is dit niet een beetje een harteloze opmerking Chantal Glorix
about a minute ago · Unlike · 2
XXXXXXXX nee chantal en voor je je mond een dauw geef en je niet weet wat er aan de hand is, oordeel dan niet!!! zo'n hekel aan zulke mensen, 1 ding weet ik wel en zou je kind maar zijn ongeacht wat er is gebeurd!!!
Op mijn 17de zat ik elk weekend aan de pillen!! Ga nou niet tegen mij zeggen hoe die mensen denken. Vroeger was alles anders blablaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]. Op je zeventiende zijn je hersens nog niet volgroeid, dus dan overzie je niet alle gevolgen van je acties of maak je een verkeerde inschatting.
Dat wordt pissen in bedquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bed is te hoog om me uit te laten rollen![]()
Ik denk alleen als ik nu opsta dat ik ga janken
Wat is je mond een dauw geven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet dan een duidelijke status neer!!
[..]
Haat aan mij
....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn 17de zat ik elk weekend aan de pillen!! Ga nou niet tegen mij zeggen hoe die mensen denken. Vroeger was alles anders blabla
Nee, ik wil mijn flesje met water vullen bij de kraan.. Ik denk dat ik gewoon de rest van de nacht een droge bek hebquote:
Haar Nederlands is zo geweldig slecht dat het gewoon leuk isquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is je mond een dauw geven?
Tja, moeilijke keuze. Of dorst of pijn lijdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn flesje met water vullen bij de kraan.. Ik denk dat ik gewoon de rest van de nacht een droge bek heb
Zeg het maar!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |