hij is niet nors, hij lacht vaak en je zou m niet kunnen onderscheiden van de rest. Maar hij is zo geslotenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het dan een leucken vriend als hij zo nors doet?
Waarschijnlijk is dat gewoon een karaktertrek en zou je dat gewoon moeten accepteren en kijken naar de kanten waarom je hem wel als vriend wil.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
hij is niet nors, hij lacht vaak en je zou m niet kunnen onderscheiden van de rest. Maar hij is zo gesloten
Jij bent echt een rasmongool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Mike4Ever het volgende:
Als ik twijfel aan een vriendschap dan vraag ik mezelf altijd het volgende af: Zou ik er seks mee willen als het een meisje was? Indien ik deze vraag met nee moet beantwoorden dan is wat mij betreft de vriendschap over.
ik accepteer t al een jaar. ik neem altijd het initiatief en heb geprobeerd daar nooit een al te groot probleem van te maken. maar mijn geduld kent grenzen, merk ik. als we nog een week vakantie hebben en hij weigert wat te doen 'omdat we over 8 dagen elkaar toch zien' moet ik wel heel diep graven om te bedenken waarom hij nou mijn geweldige vriend isquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat gewoon een karaktertrek en zou je dat gewoon moeten accepteren en kijken naar de kanten waarom je hem wel als vriend wil.
quote:
Nou dan denk ik waarschijnlijk dat je de vriendschap ontgroeid ben en hij toch een minder belangrijke vriend is voor je dan je denkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik accepteer t al een jaar. ik neem altijd het initiatief en heb geprobeerd daar nooit een al te groot probleem van te maken. maar mijn geduld kent grenzen, merk ik. als we nog een week vakantie hebben en hij weigert wat te doen 'omdat we over 8 dagen elkaar toch zien' moet ik wel heel diep graven om te bedenken waarom hij nou mijn geweldige vriend is
Nee, niks triests aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet triest dat je met al je vrienden seks wilt hebben als je een meisje zou zijn?
ik wil de vriendschap echt niet beëindigen, alhoewel, wellicht in z'n huidige vorm. Het is zo demotiverend en vervelend hoe er met mij wordt omgegaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou dan denk ik waarschijnlijk dat je de vriendschap ontgroeid ben en hij toch een minder belangrijke vriend is voor je dan je denkt.
Dus eigenlijk meer denk ik dat je de vriendschap eigenlijk wil beeindigen maar eigenlijk niet weet hoe want zo komt het nu over.
Geslotenheid is een karaktertrek die verander je niet zomaar en schijnbaar kan jij daar in een vriendschap moeilijk mee omgaan.
nou de TT was vrij duidelijk geloof ik: advies inwinnen omdat ik het zelf niet weet. En ik denk dat het niet zo zwart-wit ligt als jij het schetst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Wat wil je hiermee bereiken? Zeg het gewoon tegen hem, en anders niet. Meer opties zijn er niet.
Dan zou je dus ook met al je vrouwelijke vrienden naar bed willen (en dat waarschijnlijk ook doen)?quote:
nee niet dumpen, goud dump je niet als er een laagje stof op zitquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Fascination het volgende:
Hij moet je gewoon niet. Dumpen die handel.
Hij spreekt dus nooit met iemand af om iets te ondernemen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee niet dumpen, goud dump je niet als er een laagje stof op zitik ben bang dat het gewoon is zoals hij is en weinig met mij persoonlijk te maken heeft.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Mike4Ever het volgende:
Als ik twijfel aan een vriendschap dan vraag ik mezelf altijd het volgende af: Zou ik er seks mee willen als het een meisje was? Indien ik deze vraag met nee moet beantwoorden dan is wat mij betreft de vriendschap over.
En zelfs als dat het is, wil je dat dan wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee niet dumpen, goud dump je niet als er een laagje stof op zitik ben bang dat het gewoon is zoals hij is en weinig met mij persoonlijk te maken heeft.
Ik probeer geduldig te zijn, ik probeer het echt. Maar accepteren dat iemand je niet kan horen of zien terwijl je z'n beste vriend bent is... lastig. Maar goed. Zo is hij nou eenmaal. Misschien ben ik juist de slechte vriend omdat ik m niet accepteer voor hoe hij is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef jogy het volgende:
Ontvoeren mag niet, drugs is ook illegaal dus dan blijft het erover hebben als enige over met een tweede optie dat accepteren heet in de zijlijn. Je kan hem niet dwingen. blijf een vriend en eventueel kan het introverte terughoudende gedoe over gaan?
Jij bent echt mafklapperquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Mike4Ever het volgende:
nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij spreekt dus nooit met iemand af om iets te ondernemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |