SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
ik ook voor het eerst normaal maak ik altijd kut TT'squote:
Deze opmerking was wel treffend ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja
Nou, hij had het net zo goed zelf kunnen zeggen
Heb je heel de wedstrijd gezien? Zijn tweede assist was geniaal heb ik gelezen.quote:
Nee kijk sinds de 3-0. Wat ik gezien heb van hem was wel goed ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je heel de wedstrijd gezien? Zijn tweede assist was geniaal heb ik gelezen.
20euro ? op ps3 ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
toevallig vanmiddag gekocht voor 20 euro
Die is toch nog niet uit? Nee op de pc. Sowieso moet je dat niet op de ps3 spelenquote:
pc trekt t nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is toch nog niet uit? Nee op de pc. Sowieso moet je dat niet op de ps3 spelen
Wel man. Instant 3 cosplay chicks in je kamer, als je de reclame moet geloven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is toch nog niet uit? Nee op de pc. Sowieso moet je dat niet op de ps3 spelen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel man. Instant 3 cosplay chicks in je kamer, als je de reclame moet geloven.
Waar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
toevallig vanmiddag gekocht voor 20 euro
Illuminati?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Djeetje het volgende:
Bij PSG doen ze allemaal hun haar in een soort van staart ?
Ibra, Pastore en nu ook Cavani
tilburgquote:
Morgen maar eens langs gaan dan. Is wel vet spel eigenlijk.quote:
Ik werk 5 min lopen vanaf Saturn dus na werk even langsgaan denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wolluk hoolie jeweet. Is maar 20 minuten rijden.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik werk 5 min lopen vanaf Saturn dus na werk even langsgaan denk ik
Waarom wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Kutjes, waarom laten ze Hernanes die pingel niet nemen
Omdat hij ze eerst wel altijd nam. Vorig jaar ook al niet meer geloof ik, maar jaquote:
Maar jij had er baat bij had gehad of?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij ze eerst wel altijd nam. Vorig jaar ook al niet meer geloof ik, maar ja
IF Hernanes is een baas, de SIF zou ook een held zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar jij had er baat bij had gehad of?
Ach so. Maar 1 goal en een pingel was denk ik nog niet genoeg geweest. Mjah, nog tijd zat voor wat mooisquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Hernanes is een baas, de SIF zou ook een held zijn
doe ns een plaatje posten bittequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:12 schreef v0lt026 het volgende:
Ja ja! Deze jongen staat fier bovenaan in de Fantasy League
Mijn wissel was gewoon niet doorgevoerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:12 schreef v0lt026 het volgende:
Ja ja! Deze jongen staat fier bovenaan in de Fantasy League
En anders was het 1.4 ofzoquote:
puush doet het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe ns een plaatje posten bitte
quote:
FUT op PCquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier zin om OnlineSoccerManager te doen?Gewoon zelfde competitie enzo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef v0lt026 het volgende:
Wie is Cosmo Fifa dan? Die heeft Bale nog op de bank.. beetje dure grap
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn wissel was gewoon niet doorgevoerd
quote:
Hadden ze wel, maar werd afgekeurd. Volgens mij onterecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat Napoli weer had gescoord
Flashscore heeft opstellingen vaak gewoon door elkaar staan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
Taiwo RB bij Bursaspor als ik FlashScore moet geloven. Ozz?
Plaatje is de opstelling, gewoon LB.twitter:BursasporSk twitterde op zondag 25-08-2013 om 19:45:58İşte Bursasporumuzun ilk 11'i (Bursaspor - Galatasaray) #Parçalatimsahım http://t.co/Rs7uEx5w5O reageer retweet
Ja, de enige waar ik tot nu toe een echte opstelling had gevonden ipv een lijst van namen. Thx.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flashscore heeft opstellingen vaak gewoon door elkaar staan.
Adrianoquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
Alves wissel en dan Adriano of Alba RB zetten
5* weak foot?quote:
fap fap.quote:
Nee, staat gewoon op LB.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
Taiwo RB bij Bursaspor als ik FlashScore moet geloven. Ozz?
Was even weg, maar you're welcome.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja waren we inmiddels achter, maar thx Turkopedia
quote:
Vast wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Michaelvanb het volgende:
Weten jullie iets van dat EA sports Arena?
Blijkbaar kan je dan via virgingaming fifa spelen voor cash.. iemand die het weleens heeft gedaan?
poker4life deed dat eerst jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Michaelvanb het volgende:
Weten jullie iets van dat EA sports Arena?
Blijkbaar kan je dan via virgingaming fifa spelen voor cash.. iemand die het weleens heeft gedaan?
Denk dat ik ook redelijk break even zal spelen nu, terwijl ik wel aardig wat boven avg zit. xbox speel je he? jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef Michaelvanb het volgende:
lijkt me ook niet echt winstgevend voor mij, qua gameplay zal ik misschien wel breakeven draaien maar zal me wel een controller per week kosten
Mensen zullen echt niet vervelender spelen dan bij UTquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef Michaelvanb het volgende:
lijkt me ook niet echt winstgevend voor mij, qua gameplay zal ik misschien wel breakeven draaien maar zal me wel een controller per week kosten
En voor het plezier hoef je het niet te doen want mensen zijn vast nog kanslozer in hun gedrag dan normaalquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om dat te gaan doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
yup, pakken wel veel % per potje.
Had toen geluk dat er een toernooi was waardoor je eigenlijk alleen maar winst kon makenmaar die is er al lang niet meer nu
Maar gewoon een account op Virgingaming maken Michael. Je moet wel erg goed zijn in h2hzoveel kut potjes. Uitslagen worden soort van automatisch naar virgin doorgegeven via die ea sports arena als je op dat virgin de wedstrijd afspreekt
jij bent sowieso te slechtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om dat te gaan doen.
Had jij er wel winst mee gemaakt ?
je kan wel feedback achter laten dus mensen met te veel negatieve feedback sowieso niet spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En voor het plezier hoef je het niet te doen want mensen zijn vast nog kanslozer in hun gedrag dan normaal![]()
Ik krijg trouwens echt 1 op de 4 potjes nu het verzoek om een wager match te doen...hebben meer mensen dat? Zal wel door die pink slips rommel komen
Dan zullen mensen van dat feedback systeem wel misbruik maken en je gaan reporten als je gewoon te goed bentquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij bent sowieso te slechtno offense.
ja maar dat lag meer aan het toernooi waardoor je amper verlies kon maken.. weet niet of ik ook winst had gemaakt als ik de normale 1v1 losse potjes had gedaan die er nu zijn
[..]
je kan wel feedback achter laten dus mensen met te veel negatieve feedback sowieso niet spelen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar dat lag meer aan het toernooi waardoor je amper verlies kon maken.. weet niet of ik ook winst had gemaakt als ik de normale 1v1 losse potjes had gedaan die er nu zijn
[..]
je kan wel feedback achter laten dus mensen met te veel negatieve feedback sowieso niet spelen
leek toendertijd wel redelijk normaal te gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zullen mensen van dat feedback systeem wel misbruik maken en je gaan reporten als je gewoon te goed bent
Net als mensen nu doen bij xbox rep
Ik denk wel dat het zo is. Djeetje is een goede skiller, maar iedereen zal daar wel gewoon containen. En gewoon spel is niet zo effectief van zijn kant...quote:
Toefjes dacht echt niet dat ik een grapje maakte hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het zo is. Djeetje is een goede skiller, maar iedereen zal daar wel gewoon containen. En gewoon spel is niet zo effectief van zijn kant...
Dat weet ik. Gewoon hard gezegd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toefjes dacht echt niet dat ik een grapje maakte hoor
Ik won bijna van jou hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
School en hij wil hier dan niet te veel posten.quote:
Nee, maar dat no offense erbijquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toefjes dacht echt niet dat ik een grapje maakte hoor
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar dat no offense erbijNet als dat ze in de sport zeggen; "Met alle respect voor... " Je weet gewoon dat er dan een kutopmerking gemaakt gaat worden
Ja, ik vind het wel jammer. Ik was wel op hem gesteld. Ik hoop dat hij zijn rust nu gevonden heeftquote:
dit jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel jammer. Ik was wel op hem gesteld. Ik hoop dat hij zijn rust nu gevonden heeft
kunnen binnenkort wel potje h2h doen, als je daar echt beter dan ik ben, dan moet je het proberenquote:
Waar kun je dit soort overzichtjes zien?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat hij LB is geweest joh
Ajacied en ik hadden er een keer voor gezorgd dat Reemi ging ragequitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet nog wel toen ik ooit 1x van Reemi won
Ik vind het best heb denk ik max 50 h2h wedstrijden gespeeld en al een tijdje geen fifaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ja
[..]
kunnen binnenkort wel potje h2h doen, als je daar echt beter dan mij bent moet je het proberen
waarom zou je dan virgingaming willen proberenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het best heb denk ik max 50 h2h wedstrijden gespeeld en al een tijdje geen fifa
R9rai heeft er een youtube serie van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar kun je dit soort overzichtjes zien?
Omdat ik vroeger wel h2h speeldequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom zou je dan virgingaming willen proberen
Niet volgens mij. Dit lijkt me uit een YT vid te komen. Maar je kunt wel bij http://beta.futwiz.com en dan bij players de spelers van elk jaar opzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
weet jij toevallig de stats van van bronckhorst in 09/10?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat hij LB is geweest joh
Thx.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet volgens mij. Dit lijkt me uit een YT vid te komen. Maar je kunt wel bij http://beta.futwiz.com en dan bij players de spelers van elk jaar opzoeken.
Komt uit een filmpjequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zomaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajacied en ik hadden er een keer voor gezorgd dat Reemi ging ragequitten.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij toevallig de stats van van bronckhorst in 09/10?
Als Ajacied hier nu was, zou hij het tegendeel beweren. Alhoewel hij dat toen dacht omdat je opeens weg was. Het kan ook zijn dat je verbinding wegviel.quote:
Mooie stats die LBquote:
Waarom zou ik quittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als Ajacied hier nu was, zou hij het tegendeel beweren. Alhoewel hij dat toen dacht omdat je opeens weg was. Het kan ook zijn dat je verbinding wegviel.
Dan viel je verbinding weg denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom zou ik quittenHeb met de SMLENO-cup 140k gewonnen door een potje tegen hem, dan ga ik niet quitten in een vriendschappelijk potje.
Die tering cup die bakkert had geregeld was pas kutquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan viel je verbinding weg denk ik.
Matig en bovendien onwaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij krijg ook altijd wat van mijn vader in je smoel
Je hebt de woordjes tering en kut geleerd. wat goed!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die tering cup die bakkert had geregeld was pas kut
Daar heeft dit volgens mij niks mee te maken. Volgens mij stond jij ook te popelen om mee te doen, maar de timing was kut, want de prijzen begonnen ziek te dalen en eigenlijk wilde iedereen zijn team gewoon dumpen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die tering cup die bakkert had geregeld was pas kut
quote:
Ik vond het toernooi wel leuk bedacht alleen de mensen die mee deden waren kut.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heeft dit volgens mij niks mee te maken. Volgens mij stond jij ook te popelen om mee te doen, maar de timing was kut, want de prijzen begonnen ziek te dalen en eigenlijk wilde iedereen zijn team gewoon dumpen.
Mij een mislukkeling noemen terwijl je zelf MBO ijzerhandel doet en te dom bent om zelfstandig te kunnen poepenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bewijs het tegen deel maar mislukkeling.
Wat maakt dat uit dan of hij scoort?quote:
bruvquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt uit een filmpje
http://www.youtube.com/user/R9Rai?feature=g-subs-u
Hou eens op man, rooie. Had altijd wel een beetje medelijden met je, maar nu je zo kut begint te doen is dat wel weg. Je begint de Andijkse stoereboii te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat doe je volgens mij ook zelf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond het toernooi wel leuk bedacht alleen de mensen die mee deden waren kut.
Heb geen enkele wedstrijd gespeeld toewel ik de beste combi van landen had
Vind ik leuk voor mquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan of hij scoort?
Dit eigenlijk een beetje...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hou eens op man, rooie. Had altijd wel een beetje medelijden met je, maar nu je zo kut begint te doen is dat wel weg. Je begint de Andijkse stoereboii te worden.
Ik doe Havo nerdje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij een mislukkeling noemen terwijl je zelf MBO ijzerhandel doet en te dom bent om zelfstandig te kunnen poepen
Omdat Taiwoquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan of hij scoort?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hou eens op man, rooie. Had altijd wel een beetje medelijden met je, maar nu je zo kut begint te doen is dat wel weg. Je begint de Andijkse stoereboii te worden.
Het is havo. Beter richt je je op je school i.p.v. op dit forum.quote:
Hahahahha fakking grappig he hahahahquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahaha zegt genoeg over het huidige onderwijs
Het is net als een voetbal wedstrijd. Even in de eerste minuten een paar beuken uitdelen om te laten zien dat er echt niet meer met je te sollen valt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit eigenlijk een beetje...
Heb je het gevoel dat je 'wraak' moet nemen op iemand hier of zo?![]()
Moet nog niet naar schoolquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is havo. Beter richt je je op je school i.p.v. op dit forum.
Ik vind trouwens dat het niveau wat iemand aan scholing doet niet eens van belang is. Mijn 2 beste vrienden hebben afgelopen jaar examen gedaan op het vmbo(1 daarvan nu ook naar havo), maar die gedragen zich normaal. Jij doet je OF als een mongool voor OF je bent er eentje, al ga je dan op je 11e naar de universiteit, dan ben je nog steeds een mongool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
NSA, CIA, FBI, NCRV, DEA, Homeland Security tracken je nu ivm de dikgedrukte woorden in 1 zin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is havo. Beter richt je je op je school i.p.v. op dit forum.
Ga maar vast vooruit werken, neem een voorbeeld aan me bro Tbakkert.quote:
Het is toch zo vroeger werden kinderen zoals jou gedumpt op de mavo tegenwoordig mogen ze havo doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hahahahha fakking grappig he hahahah
Ik heb een taak meegekregen voor in de vakantie, dus ik weet niet of dat het allerbeste advies is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga maar vast vooruit werken, neem een voorbeeld aan me bro Tbakkert.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat het niveau wat iemand aan scholing doet niet eens van belang is. Mijn 2 beste vrienden hebben afgelopen jaar examen gedaan op het vmbo(1 daarvan nu ook naar havo), maar die gedragen zich normaal. Jij doet je OF als een mongool voor OF je bent er eentje, al ga je dan op je 11e naar de universiteit, dan ben je nog steeds een mongool.Je weet dat dit een forum is en FOK mag ik hopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Is je scooter theorie ook goed ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga maar vast vooruit werken, neem een voorbeeld aan me bro Tbakkert.
zoals jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo vroeger werden kinderen zoals jou gedumpt op de mavo tegenwoordig mogen ze havo doen
FOK! en forum is gewoon hetzelfde. Nu laat je het lijken alsof je met 2 argumenten komt, terwijl het er in feite maar 1 is. En ja dat weet ik. Het maakt me verder ook niet zo veel uit, maar je kunt ook gewoon weggaan hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een forum is en FOK mag ik hopen ?
Je ben gewoon boos dat ik net heb gepost dat ik van je 1x heb gewonnenquote:
Oooooooo who's the bitch now?!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat het niveau wat iemand aan scholing doet niet eens van belang is. Mijn 2 beste vrienden hebben afgelopen jaar examen gedaan op het vmbo(1 daarvan nu ook naar havo), maar die gedragen zich normaal. Jij doet je OF als een mongool voor OF je bent er eentje, al ga je dan op je 11e naar de universiteit, dan ben je nog steeds een mongool.Kijk, hierom vind ik bakkert een echte baas. Op die leeftijd dit inzicht hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was eigenlijk je enige zinnige post van vandaag, dus nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je ben gewoon boos dat ik net heb gepost dat ik van je 1x heb gewonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik een grapje over jou vandaag gemaakt hebquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FOK! en forum is gewoon hetzelfde. Nu laat je het lijken alsof je met 2 argumenten komt, terwijl het er in feite maar 1 is. En ja dat weet ik. Het maakt me verder ook niet zo veel uit, maar je kunt ook gewoon weggaan hier.
Gaat nergens over. Niemand post meer over FUT13quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Die 'ruzies' hier heb ik wel gemist afgelopen week
Nu probeer je het dus te laten lijken alsof we allemaal enorm 'butthurt' zijn, maar in feite mogen we je gewoon niet vanwege je gedrag in het algemeen. Die 'grapjes' zijn maar een bijkomend verschijnsel die mij eigenlijk niet zo gek veel uit maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik een grapje over jou vandaag gemaakt heb
kortom:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, hierom vind ik bakkert een echte baas. Op die leeftijd dit inzicht hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu probeer je het dus te laten lijken alsof we allemaal enorm 'butthurt' zijn, maar in feite mogen we je gewoon niet vanwege je gedrag in het algemeen. Die 'grapjes' zijn maar een bijkomend verschijnsel die mij eigenlijk niet zo gek veel uit maken.Op youtube gaat het goed hoor als fifa 14 uit is maak ik weer een nieuwe videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij jou ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Yo dré, beter blijf je hier gewoon een beetje irritant doen. Valt er tenminste weer wat te beleven hiero.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
Eerst moet ik terug komen en nu moet ik weer weg
Jullie lijken net een stelletje meiden.
Djeetjequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
Eerst moet ik terug komen en nu moet ik weer weg
Jullie lijken net een stelletje meiden.
Gaat echt fantastisch. Morgen weer lekker naar school, misschien daarna even naar de nagelstudio en mijn haar laten doen met mijn dinnetjes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op youtube gaat het goed hoor als fifa 14 uit is maak ik weer een nieuwe video
En bij jou ?
Ik had het over jouw youtubequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gaat echt fantastisch. Morgen weer lekker naar school, misschien daarna even naar de nagelstudio en mijn haar laten doen met mijn dinnetjes.
Oh goed hoor.quote:
Duhh ik ren altijd voor de oud papier wagen uit zodat ik sneller het oud papier kan halen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dreetje kan wel harder sprinten dan Bolt![]()
O dat ja fakking vet spel is dat tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh goed hoor.
Tijdje niet geüpload, maar ik wil een Battle for Middle Earth gameplay serie doen.
ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O dat ja fakking vet spel is dat toch
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dreetje kan wel harder sprinten dan Bolt![]()
Heb ik gister nog even gedaan.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik gister nog even gedaan.
Vooral die landen veroveren is wel leuk.
Als Patje hier nu was.quote:
Alleen die dinosaurussen zijn wel irritent, maar meestal schiet ik die gewoon dood met mijn ak-74uquote:
Hallo?quote:
Betekent niet dat ik dan stop met posten op heel FOKquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat hier een poststaking van een maand bij zit.
quote:
wat valt er nog over te postenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Niemand post meer over FUT13Konkospel. Op naar 14 wat mij betreft...
Ja weet ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat valt er nog over te postenhelemaal niks
Ik ken genoeg gevallen waarbij ruzies een hele familie aan diggelen hebben geholpen. Dat zou hier ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
Maar eind van de dag zijn we toch weer allemaal een grote familie jongens ?
Doe eens een keer niet zo negatief.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken genoeg gevallen waarbij ruzies een hele familie aan diggelen hebben geholpen. Dat zou hier ook kunnen gebeuren.
ik mis Bak Nielsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de IF's toegevoegd
Ik word wel vaker pessimistisch genoemd. Ik ben gewoon realistisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe eens een keer niet zo negatief.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de IF's toegevoegd
Mogen we naar het familiedinerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken genoeg gevallen waarbij ruzies een hele familie aan diggelen hebben geholpen. Dat zou hier ook kunnen gebeuren.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mogen we naar het familiedinerMet die sjaak.
Dat is omdat ik het niet meer kan spelen. Kut EA. Ik zit nu weer in career mode.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Niemand post meer over FUT13Konkospel. Op naar 14 wat mij betreft...
Ook daar mag je gerust over posten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het niet meer kan spelen. Kut EA. Ik zit nu weer in career mode.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat Noem, maar het zal best een leuke game zijn als jij dat zegt.
Ik had ook EAids in career mode gr grquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook daar mag je gerust over posten.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had ook EAids in career mode gr gr
Bolt the superdog! Rhino de hamster is het beste karakter uit de film.quote:
Wow, toen was de eredivisie overrated zeg.quote:
Dat is een IF he...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wow, toen was de eredivisie overrated zeg.
Zal een TOTY geweest zijn denk ik, maar dan nogquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.quote:
Die IF kreeg hij voor een interland die hij speelde. Toen scoorde hij 2x. Ik had die IF toen ook goedkoop opgepikt (ik deed toen al 59 min)quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal een TOTY geweest zijn denk ik, maar dan nog
Hoopte dat dit een post van DS3 was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die IF kreeg hij voor een interland die hij speelde. Toen scoorde hij 2x. Ik had die IF toen ook goedkoop opgepikt (ik deed toen al 59 min)
88 in FUT12 hoor...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De hoogste Sneijder was maar 87...
Sorry chef. Zei je dr niet bij, en dit schoot me zo te binnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En 89 in FUT 11...
Maar ik had het over FUT 10.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de die hards. Waarschijnlijk speelt Veron bij EdlP
Live betsquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n wedstrijd meepakken van de Argentijnse competitie. Paar jaar terug toen Estudiantes echt top was veel geld mee gewonnen.
Ik heb dat toen een tijd terug ook heel actief gedaan, ik sloeg toen zelfs zo erg door dat ik ging wedden wie de eerst volgende corner kreeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Live betsMn complete AZ/City loss van vanmiddag al weer goedgemaakt met kleinere live bets. Beetje de wedstrijden kijken en wedden op de volgende goal of de over/unders etc.
De hardwerkende Spanjaard werkt tot 22:00 en gaat dan meteen in de avondspits door naar het stadion. 23:00 dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Waarom die wedstrijden om 23:00 beginnen in La Liga, het was toch altijd 22:00 voor de laatste wedstrijd?
Op zondag ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hardwerkende Spanjaard werkt tot 22:00 en gaat dan meteen in de avondspits door naar het stadion. 23:00 dus.
Dat is gewoon echt luck, erop of eronder, maar als je live aan het kijken bent kun je het wel inschatten.quote:
Dat is tijdelijk..3 weken ofzo. Beetje vaag...heeft ook met temperaturen in bepaalde gebieden te maken geloof ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Waarom die wedstrijden om 23:00 beginnen in La Liga, het was toch altijd 22:00 voor de laatste wedstrijd?
Vanmiddag was Atletico aan het stormen. Ik wilde inzetten op de goal (die dus 2 sec te vroeg viel) maar corner was toen ook wel 99% zeker imho.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt luck, erop of eronder, maar als je live aan het kijken bent kun je het wel inschatten.
edit. en hockey natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op zondag ja.
Alleen is 80% van de bevolking werkloos en de 20% die wel werkt houdt meer van golf.
Is het niet ook door het klimaat wat later? Ik bedoel, om 22:00 is het in Portugal lekker, terwijl het overdag en 's avonds nog 35 - 40 graden is ('s zomers)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
Even opgezocht, vorig jaar werden alleen op de eerste speeldag twee wedstrijden om 23:00 aangevangen. De rest van het seizoen was het uiterlijk om 22:00.
Normaal spelen ze alleen in Portugal zo laat (maar daar is het ook een uur vroeger ivm andere tijdzone).
Ik snap de redenen voor late wedstrijden wel, maar het is dus iets nieuws. Dit deden ze vroeger niet (behalve vorig jaar dus op speeldag 1), 22:00 was het altijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Is het niet ook door het klimaat wat later? Ik bedoel, om 22:00 is het in Portugal lekker, terwijl het overdag en 's avonds nog 35 - 40 graden is ('s zomers)
Yo zusje alles goed ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hey die spatie voor een vraagteken doet djeetje ook altijdquote:
Ben je geobsedeerd geworden ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hey die spatie voor een vraagteken doet djeetje ook altijd
Er zijn er maar weinig hier die de Nederlandse taal zo slecht beheersen. Dat valt behoorlijk op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:28 schreef TBakkert. het volgende:
[..]
Ben je geobsedeerd geworden ?
Alles wat hij doet merk je meteen op bij een ander.
Ik meld mequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig hier die de Nederlandse taal zo slecht beheersen. Dat valt behoorlijk op.
Zijn er wel genoeg hoor en van lurkers weten mensen het hier niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig hier die de Nederlandse taal zo slecht beheersen. Dat valt behoorlijk op.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
The valleys is echt zon dom programma.
Er zijn maar een paar mensen nerd genoeg om het woord 'bashen' te gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:37 schreef TBakkert. het volgende:
Maar Bakkert wanneer gaan we even iemand van dit forum bashen ?
EDIT: waarom antwoord je nu niet ?
Dus ik ben meteen een nerd ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen nerd genoeg om het woord 'bashen' te gebruiken.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |