Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Dát, of het is de laatste stuiptrekking voor ze zich terug trekken uit het betaalde voetbalquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
hattrick Pelle.
Het lek is boven.
Feyenoord kampioen.
Pics van je zoontje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn zoontje kan nu al.beter keepen dan Ten Rouwelaar.
41.000quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ik bekijk het positief; de kuip zit niet half leeg, maar half vol.
maar het zijn nog van die jonge spelers dus je mag niet kritisch wezenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:12 schreef Pedroso het volgende:
Clasie![]()
Op naar donderdag, lekker met een nulletje of 3 weggecountert worden !
het zit alleen vol als Nick en Simon er spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Volle bak in het Gelredome, zoals elke week
Fuseren met NECquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef GGMM het volgende:
Vitesse heeft geen enkel bestaansrecht. Opheffen die identiteitsloze club.
Nee joh, dan komen die 10 supporters van Vitesse niet meer en jaag je ook nog eens het veel fanatiekere publiek van NEC weg.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:
Het zit bij NEC net zo leeg dit seizoen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dan komen die 10 supporters van Vitesse niet meer en jaag je ook nog eens het veel fanatiekere publiek van NEC weg.
Gewoon opheffen die zooi.
Ik neem dit terug.quote:
quote:
Oordeel zelf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb deze niet gezien. Weet alleen de uitslag.
Omdat hij net terugkomt van een langdurige blessure.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
waarom Maarten Martens je beste speler niet vanaf het begin mee laten doen?
Omdat die knakker van glas isquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
waarom Maarten Martens je beste speler niet vanaf het begin mee laten doen?
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:37:01#PSV en 'feestmaal' Cambuur beginnen over tien minuten. Ik voorspel een 3-0 zege. #psvcam reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 20:37:01#PSV en 'feestmaal' Cambuur beginnen over tien minuten. Ik voorspel een 3-0 zege. #psvcam reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 18:37:08Nostradamus denkt een moeizame 3-1 #psvcam reageer retweet
Kom, kom. Rik neem je ook niet serieus als hij wel wat goed heeft. Om geestelijk beperkte mensen lachen is onder de gordel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Mwa. Laat Ajax maar eens vroeg bovenaan komen. Niet dat Zwolle serieus valt te nemen, maar toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een genot als PEC morgen wint.
Ajax haalt PEC toch weer tot 2 punten na de interlandperiode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Laat Ajax maar eens vroeg bovenaan komen. Niet dat Zwolle serieus valt te nemen, maar toch.
Alsof Groningen een goed team isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Alsof Ajax morgen punten pakt in Groningen
Het gaat morgen weer ouderwets spoken in de Euroborg. Het publiek erachter en jullie om 12.30 is een garantie voor drie puntenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Groningen een goed team is.
Het publiek van Groningen moet vast imponerend zijn. Ik ga even RenSCH vragen hoe spannend dat is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het gaat morgen weer ouderwets spoken in de Euroborg. Het publiek erachter en jullie om 12.30 is een garantie voor drie punten
Waardeloze verdediging, die zijn de afgelopen weken flink door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Groningen een goed team is.
Dat kwam jij op een pijnlijke manier achter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waardeloze verdediging, die zijn de afgelopen weken flink door de mand gevallen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kwam jij op een pijnlijke manier achter.
Ze hebben mij de manager gekost, schobbejakkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waardeloze verdediging, die zijn de afgelopen weken flink door de mand gevallen.
Bel hassani + rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie Heracles als vervanger wil halen voor Duarte. Hoorde al iets in de naam van Erik Bakker.
Ik heb ze wel allemaal geslachtofferd deze periode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben mij de manager gekost, schobbejakken
1 jaar contract.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Sparta die nu zomaar wil laten gaan.
Ik ook. Vervolgens 4x verkeerde keuzes gemaken, en mijn geld tot 0 gekregen door de 10% penaltyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal geslachtofferd deze periode.
Ik zie jou ondanks de vroege voorsprong nog als concurrent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Vervolgens 4x verkeerde keuzes gemaken, en mijn geld tot 0 gekregen door de 10% penalty.
Jij bent vanaf nu mijn concurrent.
Het Twente doelpunt vlak voor tijd van vandaag kostte me alweer 7 punten, voorlopig gaat het nog niet echt lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Vervolgens 4x verkeerde keuzes gemaken, en mijn geld tot 0 gekregen door de 10% penalty.
Jij bent vanaf nu mijn concurrent.
Die schobbejak van een Van Anholt was oliedom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het Twente doelpunt vlak voor tijd van vandaag kostte me alweer 7 punten, voorlopig gaat het nog niet echt lekker.
Door Heerenveen op de been te houden? Beste speler van Heerenveen wat mij betreft vanavond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die schobbejak van een Van Anholt was oliedom.
Door een gele kaart te pakkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door Heerenveen op de been te houden? Beste speler van Heerenveen wat mij betreft vanavond.
Ondanks het compliment wat je mij net gaf, sorryquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door een gele kaart te pakken
HAHAHA Jij hebt hem ook.quote:
Logische.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice Steijn is een jongen die geen ene fuck aan positiviteit uistraalt.
Zou ook wel raar zijn om na zo'n wedstrijd/reeks positief te zijn voor de camera.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice Steijn is een jongen die geen ene fuck aan positiviteit uistraalt.
Zelfs als ze blij zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn om na zo'n wedstrijd/reeks positief te zijn voor de camera.
Daarbij vind ik dat hij het heel subtiel brengt, dus wat bedoel je?
Dat komt omdat er maar 2 spelers dezelfde taal spreken binnen de basisopstelling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
zie je die spelers van Kuban Krasnodor al zo'n groepsknuffel samen maken ??![]()
Als ze Roda JC verslaan, krijgen ze gratis taart.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
zie je die spelers van Kuban Krasnodor al zo'n groepsknuffel samen maken ??![]()
Kamelen hebben wel 2 grote bulten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
Praat jij even met die kamelen
that's racist!
Beginnen met de koploper toch?quote:Op zondag 1 september 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
We beginnen met PEC Zwolle - FC Utrecht, het kan raar lopen bij de Publieke Omroep.
Ze beginnen met de enige topclub die vandaag speelt.quote:Op zondag 1 september 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
We beginnen met PEC Zwolle - FC Utrecht, het kan raar lopen bij de Publieke Omroep.
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evert ten Napel vond het wel buitenspel.
Ik wilde het slechts vermelden. Het leek mij namelijk toen ook al twijfelachtig.quote:
Ranglijsttechnisch.quote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Beginnen met ZwolleGrappenmakers bij de NOS.
Inderdaad zegquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert wist te melden dat de goal van Janssen de eerste tegengoal van Zwolle was, dit seizoen.
koploper terechtquote:
uh, okéquote:
Ze beginnen altijd met de koploper. Dat hebben ze één keer geprobeerd te veranderen waarop alle op hun zieltjes getrapte Amsterdammers, Rotterdammers en Eindhovenaren er schande van spraken dus is de wijziging teruggedraaid. Dus niet gaan huilen.quote:
De NOS is zoet voor de koplopers.quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom lieten ze dat vermeende rode kaart moment van Lachman niet zien
Talpa deed dat toch ook niet?quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze beginnen altijd met de koploper. Dat hebben ze één keer geprobeerd te veranderen waarop alle op hun zieltjes getrapte Amsterdammers, Rotterdammers en Eindhovenaren er schande van spraken dus is de wijziging teruggedraaid. Dus niet gaan huilen.
Jans is een geweldige gozerquote:
Het publiek zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele 'stadion' van PEC is pauper.
Er staan gewoon van die luxe stoelen in de duck-outs maar Stam en Langeler vonden dat niet fijn dus zijn de tuinstoeltjes er bij gehaald. De duck-out zitten (zaten) meestal enkel wissels.quote:
Maar de staf van de uitploeg zit ook op van die witte tuinstoelen toch?quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan gewoon van die luxe stoelen in de duck-outs maar Stam en Langeler vonden dat niet fijn dus zijn de tuinstoeltjes er bij gehaald. De duck-out zitten meestal enkel wissels.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele 'stadion' van PEC is pauper.
Ik wist niet dat er eenden speelden bij PECquote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan gewoon van die luxe stoelen in de duck-outs maar Stam en Langeler vonden dat niet fijn dus zijn de tuinstoeltjes er bij gehaald. De duck-out zitten meestal enkel wissels.
Nee, waren de hele wedstrijd leeg. Ook zij hebben gewoon een dugout vol met van die autocoureurstoelen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar de staf van de uitploeg zit ook op van die witte tuinstoelen toch?
Er zitten alleen nooit eenden in.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan gewoon van die luxe stoelen in de duck-outs maar Stam en Langeler vonden dat niet fijn dus zijn de tuinstoeltjes er bij gehaald. De duck-out zitten (zaten) meestal enkel wissels.
Ah okequote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, waren de hele wedstrijd leeg. Ook zij hebben gewoon een dugout vol met van die autocoureurstoelen.
Echt?quote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet waar hij opgedoken is.. in de Kuip.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iedereen van Ajax kijkt er ook gewoon naar
Jammer dat je het antwoord niet weet.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jans is een kleuter. Hij heeft geen reden nodig.
Geen dank, vlegelquote:Op zondag 1 september 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je het antwoord niet weet.
quote:Jans 'showt' middelvinger na nederlaag
GRONINGEN - Ron Jans reageerde na afloop van de nederlaag van FC Groningen tegen SC Heerenveen (2-3) opvallend gefrustreerd door zijn middelvinger omhoog te steken. De trainer wilde dat liever stil houden, maar de televisiecamera's brachten het voorval duidelijk in beeld.
Jans besefte dat hij daarmee niet slim gehandeld had. „Het is jammer, dat had ik niet moeten doen. Het is ook geen goed voorbeeld. Maar ik ben een emotioneel mens. Het was een frustratiebeweging.” Meer wilde de coach er niet over kwijt.
quote:
Kritiek op je clupje.quote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat een Zwollehaat opeens. Jammer dat jullie clubje niet op 1 staat zeker.
PSV - Cambuur is geen stunt?quote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minste doelpunten van elke speelronde, geen enkele stunt, weinig memorabele momenten. Meh.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Zwolle haat?quote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Deze grap heb ik maanden geleden ooit gemaakt.quote:
Ik heb me heerlijk vermaakt in het stadionquote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minste doelpunten van elke speelronde, geen enkele stunt, weinig memorabele momenten. Meh.
Wat is dit voor slappe actie om relevant te zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Juiste analyse.quote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had BansheeBoy er destijds over te zeggen.
Cambuur was beter.quote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, stuntje. Maar 90 minuten lang je doel dichtmetselen is niet echt een kunst.
quote:
Scheidsrechters durven niks in de kuipquote:Op zondag 1 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt Pelle geen rood voor die doelloze duw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |