SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
[FIFA 13: FUT SC] #228: Nieuwe dag, nieuw deel
Twitch stream : http://nl.twitch.tv/bbbcrew
klopt, wel 69% balbezitquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
VOlgens FlashScore.com heeft Man City nog 0 keer op goal geschoten?
Ik heb silva toch echt een slap balletje op de keeper zien schieten hoor.. Maar misschien telde dat als een voorzet?quote:
Lekker voor je dat je verliest danquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
Fuck AZ, hoerenploeg...wil alleen maar voetballen tegen Ajax
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
VOlgens FlashScore.com heeft Man City nog 0 keer op goal geschoten?
Viel daar afgelopen wedstrijd ook al in voor Kompany dacht ik... Nastasic ook nog blessa..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
Garcia CV bij City
Hij is toch een CDM ?
Vind het eigenlijk niet eens een heel slecht idee als hij het goed kanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Viel daar afgelopen wedstrijd ook al in voor Kompany dacht ik... Nastasic ook nog blessa..
Mag ik je glazen bol even lenen?quote:
Als hij het goed kan is het geen slecht idee nee. Als hij het slecht kan....dan wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet eens een heel slecht idee als hij het goed kan
Zoals Barca met Songquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij het goed kan is het geen slecht idee nee. Als hij het slecht kan....dan wel.
Niet als ik een bet heb staanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je verliest dan
Helaas hebben wel meer ploegen dat en altijd tegen Ajaxquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
Fuck AZ, hoerenploeg...wil alleen maar voetballen tegen Ajax
Hij kan het nog wel redelijk, omdat hij verdedigend altijd al beter was dan Song alleen Song kan het echt nietquote:
Hij is alleen zo'n 25 cm te kleinquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij kan het nog wel redelijk, omdat hij verdedigend altijd al beter was dan Song alleen Song kan het echt niet
PSV deelt gewoon altijd gratis Philips TV's uit aan tegenploeg voor de wedstrijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas hebben wel meer ploegen dat en altijd tegen AjaxTegen PSV gaan ze dan gewoon met 6-0 het veld af.
Tegen de matige teams in de La Liga kan het nog wel aangezien Barca bijna de hele wedstrijd de bal heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij is alleen zo'n 25 cm te klein
Ik hoef hem toch niet, zie nu 2* wfquote:
Daar heb je helemaal gelijk meequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tegen de matige teams in de La Liga kan het nog wel aangezien Barca bijna de hele wedstrijd de bal heeft.
Tegen top ploegen niet nee
Dan gaat Messi weer even losquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk meemaar ook tegen een grote spits van een slechte club kan hij in de problemen komen en daadoor kan het alsnog gevaarlijk worden.
Maar dan scoort barca er toch weer drie extra![]()
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.quote:
Dit. En AZ heeft de afgelopen jaren nooit wat gepresteerd uit bij Utreg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.
Is Thorb weer terug...? Kunnen we dan eindelijk weer eens winnen met clubs?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee Thorbie baastof dat je er weer bent
2* WEAK FOOOTTT!!11!!!!111!!!quote:
Feyenoord wint ook van NAC. Utrecht schat ik momenteel niet hoger in dan NAC.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook van NAC. Utrecht schat ik momenteel niet hoger in dan NAC.
wait whut?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Twente....quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
't Is wat he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooralsnog maar 1 puntje achter het "grote Ajax"
Moet jij zeggen, verzakerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is Thorb weer terug...? Kunnen we dan eindelijk weer eens winnen met clubs?
Het gaat relatief vaak fout na een Europese week. Bovendien speelde Feyenoord thuis. En op dit moment schat ik 16 ploegen hoger in dan NACquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie schat je lager in? NECquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat relatief vaak fout na een Europese week. Bovendien speelde Feyenoord thuis. En op dit moment schat ik 16 ploegen hoger in dan NAC
Nee, maar ik hoop gewoon met groeiende verbazing dat dat een troll was.quote:
Is ie toch al lang johquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kerel is toch hard op weg om een cultheld te worden
Oh en dat moet je dan ook posten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop gewoon met groeiende verbazing dat dat een troll was.
Dat is hij volgens mij bij elke club waar hij gespeelt heeft alquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kerel is toch hard op weg om een cultheld te worden
Leg jij mij eerst maar eens uit waarom je NAC hoger inschat dan Utrecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh en dat moet je dan ook posten?Leg maar eens uit waarom je het niet met me eens bent dan. Dan kunnen we een écht gesprek voeren.
Van der maarel is wel echt heel slecht hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg jij mij eerst maar eens uit waarom je NAC hoger inschat dan Utrecht.
Utrecht heeft gewoon een sterkere aanval, vrij goede backs(verdedigend vooral en daar hebben Beerens en Gudmundsson het altijd lastig mee) en Toornstra op het middenveld naast die Ayoub of zo...
In balbezit wel, maar verdedigend vind ik dat reuze meevallen. Hij gaat ook niet zo heel veel naar voren, dus kan Gudmundsson niet profiteren van zijn snelheid in de counter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van der maarel is wel echt heel slecht hoor![]()
Dit is echt 1 van de slechtste wedstrijden die ik AZ heb zien spelen zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Utrecht heeft gewoon een sterkere aanval, vrij goede backs(verdedigend vooral en daar hebben Beerens en Gudmundsson het altijd lastig mee) en Toornstra op het middenveld naast die Ayoub of zo...
Dat kon je net ook zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgende week mogen ze weer winnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt 1 van de slechtste wedstrijden die ik AZ heb zien spelen zeg
Dat is ook waar, maar Utrecht lijkt het ook weer een beetje op de rails te krijgen. Die Janssen is een belangrijke motor op het middenveld, beetje de zelfde rol als dat ie toen bij Roda had...quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt 1 van de slechtste wedstrijden die ik AZ heb zien spelen zeg
sorry...quote:
Verdedigend is het soms ook een ramp hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In balbezit wel, maar verdedigend vind ik dat reuze meevallen. Hij gaat ook niet zo heel veel naar voren, dus kan Gudmundsson niet profiteren van zijn snelheid in de counter.
Ik zie de link niet, ik heb Ajax dit seizoen nog niet tegen het dramatische Utrecht zien spelen. Ik kan wat gemist hebben natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dus in feite lach je ook om de wanprestatie van Ajax dus
Vandaag is Utrecht echt niet dramatisch hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie de link niet, ik heb Ajax dit seizoen nog niet tegen het dramatische Utrecht zien spelen. Ik kan wat gemist hebben natuurlijk.
AZ wint van Ajax, Utrecht wint van AZ en Differdange wint van Utrecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie de link niet, ik heb Ajax dit seizoen nog niet tegen het dramatische Utrecht zien spelen. Ik kan wat gemist hebben natuurlijk.
Zit wat in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ wint van Ajax, Utrecht wint van AZ en Differdange wint van Utrecht.
Differdange > Ajax.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Differdange > Ajax.
Ajax wint van united dus Differdange> United.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Differdange > Ajax.
je sig klopt nietquote:
Dat was United met een B-elftal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ajax wint van united dus Differdange> United.
vagina with pearsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef BDlL het volgende:
wat vinden jullie van mijn team
[ afbeelding ]
Leuke mix.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef BDlL het volgende:
[ afbeelding ]
Franzoni(speler differdange) > Messi dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was United met een B-elftal.![]()
Ajax won echter wel van City, en die wonnen van Chelsea en die wonnen van Barça...
Precies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Franzoni(speler differdange) > Messi dus.
Ga nou eens Xbox Live halen joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef BDlL het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben skeerquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ga nou eens Xbox Live halen joh.
Tlm86quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
BDIL is helemaal makkelijk te klonen..dan zie je het echt niet bij die naam BDIL = BDlL en dan heb je een andere letter gebruikt. Misschien is dit BDIL wel helemaal niet
[ afbeelding ]
gewoon vragen hoe de kat van toefjes heetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
BDIL is helemaal makkelijk te klonen..dan zie je het echt niet bij die naam BDIL = BDlL en dan heb je een andere letter gebruikt. Misschien is dit BDIL wel helemaal niet
[ afbeelding ]
postgeschiedenis checken is makkelijker, maar ook dat is teveel werkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
gewoon vragen hoe de kat van toefjes heet
Idd, een blik op de postgeschiedenis zegt genoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
jbgsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit team gaat er vanavond weer uit, ik ben toch beter met 4atb
[ afbeelding ]
oud az speler die scoorde voor zequote:
Heb je helemaal niets aan op LMquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuke mix.
Probeer SIF Diego ook eens op LM, echt een baas.
Kijk uit wat je zeg tegen Bakkertquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je helemaal niets aan op LM
Ik vond hem daar heerlijk spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had jij misschien nooit op dit forum gekomen om dit te melden ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef DutchSL het volgende:
Als Valencia een rijke kut Arabier/Rus had en Soldado/Mata/Silva/Alba/etc had kunnen behouden dan dan dan.
Of wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem daar heerlijk spelen.
99 shoulderingquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
CampbellIk hoopte dat het Caulker was.
BURN!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan had jij misschien nooit op dit forum gekomen om dit te melden ja.
quote:
Die van foxsports werkt primaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef Djeetje het volgende:
Mijn stream loopt zwaar op achter en laggt echt te veel
Heeft er mee te maken dat ik een spel download denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van foxsports werkt prima
Dan kun je het heel makkelijk fixenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken dat ik een spel download denk ik.
sowieso nieuwequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
Eind oktober komt Watch Dogs dus uit. Ik ga 'm zeker spelen. Als jullie die gaan halen, doen jullie dat dan voor de nieuwe console of de huidige?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso nieuweGame die je niet op de release hoeft te hebben lijkt mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld fifa
.
Dan liever wachten op next gen daarmee die er waarschijnlijk beter uit ziet en een drukke wereld en dergelijke bevat
Ik denk het wel ja.quote:
Ja precies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso nieuweGame die je niet op de release hoeft te hebben lijkt mij in tegenstelling tot bijvoorbeeld fifa
.
Dan liever wachten op next gen daarmee die er waarschijnlijk beter uit ziet en een drukke wereld en dergelijke bevat
Wordt nog spannend.quote:
Omdat hij scoortquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom City Jovetic en Negredo hebben gekocht
PS4 komt 27 november uit in Nederland. Die wil ik zeker hebben maar ik heb geen pre-order geplaatst dus ik weet niet of dan alle PS4's uitverkocht zijn en hoelang je dan moet wachten. Misschien komt er wel een bundel samen met Watchdogs? Het lijkt me zonde om 'm op de 360 of PS3 te halen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
Eind oktober komt Watch Dogs dus uit. Ik ga 'm zeker spelen. Als jullie die gaan halen, doen jullie dat dan voor de nieuwe console of de huidige?
Je kan altijd langs gaan bij de lokale BS of andere winkel. Bij die kleinere ketens zijn die lijsten niet zo langquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef jepperdeprep het volgende:
omt 27 november uit in Nederland. Die wil ik zeker h
gaat het niet om, ik heb 'mquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:51 schreef wonton het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Je hebt m pas van mij gekocht.
jammer, last of us had je sowieso wel vet gevonden hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik koop alleen nog maar FIFA en GTA op ps3. Daarna ps4.
Misschien werkt het wel nog een keer als ik zeg dat ik het niet begrijpquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt nog spannend.
[..]
Omdat hij scoort
Ik download spellen als dat gewoon voor op mijn pc en dan sluit ik mijn PS3 controller aan op mijn pcquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammer, last of us had je sowieso wel vet gevonden hoor
Succes daarmeequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en dan sluit ik mijn PS3 controller aan op mijn pc
pffquote:
succes daarmee iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik download spellen als dat gewoon voor op mijn pc en dan sluit ik mijn PS3 controller aan op mijn pc
ohja nog een erg vette ps3 exclusivequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:55 schreef wonton het volgende:
Jullie vergeten die nieuwe gimma met Ellen Page.
Ja, maar het programma dat je daarvoor moet gebruiken is zwaar kut.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar het programma dat je daarvoor moet gebruiken is zwaar kut.
Kutprog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aansluiten via usb kabeltje in je pc, driver manager aanklikken wat je daar moet doen wijst zich vanzelf, XBOX settings voor je controller aanklikken en klaar
In tegenstelling tot de controllers van de PS3, zijn die van de Xbox 360 wel aan de praat te krijgen op de pc. Dat ding is daar gewoon niet voor gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar het programma dat je daarvoor moet gebruiken is zwaar kut.
Gewoon de XBOX settings gebruikenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef wonton het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de controllers van de PS3, zijn die van de Xbox 360 wel aan de praat te krijgen op de pc. Dat ding is daar gewoon niet voor gemaakt.
Ben jij nou fan van FC Utrecht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
Fut doet het op geen van m'n accounts
Ja succes met het kloten. Aangezien je de hele tijd zit te klonen en het probeert in mijn schoenen te schuiven neem ik aan dat je toch niks beters te doen hebt.quote:
Waar slaat dit nou opquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja succes met het kloten. Aangezien je de hele tijd zit te klonen en het probeert in mijn schoenen te schuiven neem ik aan dat je toch niks beters te doen hebt.
quote:
DS3 heb ik nog niet op grammaticale blunders kunnen betrappen. Dan zou iemand de berichtjes voor Djeetje moeten schrijven. Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja succes met het kloten. Aangezien je de hele tijd zit te klonen en het probeert in mijn schoenen te schuiven neem ik aan dat je toch niks beters te doen hebt.
Ik jullie niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hé volgende week gun ik jullie de winst weer hoor
nope, kloptquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Is The Last of us wel te spelen op een PC? Ik dacht dat het een PS3 exclusive was.
Hij wordt toch ook naar school gebracht? dus oordeel niet te vroegquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DS3 heb ik nog niet op grammaticale blunders kunnen betrappen. Dan zou iemand de berichtjes voor Djeetje moeten schrijven. Dat lijkt me sterk.
Ik kloon dan ook niet dat accountquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DS3 heb ik nog niet op grammaticale blunders kunnen betrappen. Dan zou iemand de berichtjes voor Djeetje moeten schrijven. Dat lijkt me sterk.
Nou, gefeliciteerd dan nog! We zijn op alle facetten die het voetbal kent zoekgespeeld. Knap herstel na zo'n competitiestartquote:
Dan gun ik het jullie heel erg. Echt van harte.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet jij weten, daar ga ik me echt niet slechter van voelen hoor
Het zal me m'n reet roesten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Gofferdomme, hoeveel zijn het er?
26?
28? of tel ik er dan 1 dubbelquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
26?
Oh dacht dat je al terug wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
konkoveel files in duitsland500km in 10 uur
dus nu ergens in stuttgart in een hotel
16quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
26?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan nog! We zijn op alle facetten die het voetbal kent zoekgespeeld. Knap herstel na zo'n competitiestart
Nu voel ik me toch wel superquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan gun ik het jullie heel erg. Echt van harte.
nee donderdag terug, morgen naar de eiffelquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh dacht dat je al terug wasSterkte dan nog.
slecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee donderdag terug, morgen naar de eiffelhoe is het hier auf das forum?
Verdeeldheid op de forum...quote:
quote:
Die heb ik nog in m'n generations jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]zn tots vorig jaar was ook goed, alleen had die geen 4* skills
Ach, binnenkort ga ik op vakantie. Ik hoop wel dat ik dan gekloond ben tegen die tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij was er toen niet, maar Toefjes was even weg door een uitbarsting. TT gaat/heeft ons verlaten.
Maar Dion is wel vader geworden.
Maak je maar geen zorgenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, binnenkort ga ik op vakantie. Ik hoop wel dat ik dan gekloond ben tegen die tijd.
28.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Moet die ster bij mijn naam ook gekloond worden...
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Moet die ster bij mijn naam ook gekloond worden...
Ik zou poepjes doen. Zoiets. Of gewoon een punt achter mijn naam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar de naam lijkt me niet zo makkelijk...
Maar das te makkelijk te spotten. Onze namen zijn niet zo makkelijk te faken op een manier dat je het niet meteen ziet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou poepjes doen. Zoiets. Of gewoon een punt achter mijn naam.
Ze worden minder. 5/10quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:31 schreef DarkSonic3 het volgende:
Ik speelde net een potje, de tegenstander had 4 schoten (3 op doel) en ik 11. En hoeveel werd het? 3-2. Dat bedoel ik dus met dat het spel soms niet meewerkt. Soms mag je gewoon niet winnen. Ik ben er echt kapot van.
quote:
deze is wel heel slechtquote:
quote:
Deze kloon is beter ja.quote:
de echtequote:
Je signature heeft geen links.quote:
Denk je nou echt dat ik dat allemaal ga doen? Ik maak alleen een account zodat ik zelf kan posten.quote:
Je post toch ook zelf via je kloon accounts ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat allemaal ga doen? Ik maak alleen een account zodat ik zelf kan posten.
Hou je bek, kut Turk.quote:
quote:
Dat was Inter al een hele tijd, Fener daar in tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Zhano het volgende:
Niveau van Inter en Genoa valt me echt tegen. Milanese clubs in verval
Is ook pas de eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Zhano het volgende:
Niveau van Inter en Genoa valt me echt tegen. Milanese clubs in verval
Ha djeetje. Het is daarentegen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef Ozz-O3 het volgende:
[..]
Dat was Inter al een hele tijd, Fener daar in tegen
quote:
Dat zegt hij inderdaad altijd fout. Bryan_1990 en Dreetje waren trouwens ook van hem.quote:
Ik doelde meer op de kwaliteit van de selecties. Weinig toppers tegenwoordig. Die Icardi en zo hebben wel potentie, maar een echt ster heeft dit Inter imho niet. Lijkt me trouwens wel een club die bij Finnbogasson past... maar dan pas volgend jaar zomer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook pas de eerste wedstrijd van het seizoen
Okee, Rijstba(hoofdletter i)quote:
Inter heeft nog te veel oude spelers rondlopen waar ze maar geen afscheid van willen of kunnen nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de kwaliteit van de selecties. Weinig toppers tegenwoordig. Die Icardi en zo hebben wel potentie, maar een echt ster heeft dit Inter imho niet. Lijkt me trouwens wel een club die bij Finnbogasson past... maar dan pas volgend jaar zomer.
Ha ik ben jouw kloonquote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Dit is de eerste waar ik om moet lachen
Dat denk ik niet, rooie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:57 schreef DommeTeringSukkel het volgende:
Straks krijg ik Bakkert zijn dogtag
Dat is echt gayquote:
En Toefjes gelukkig ook, maar aangezien Djeetje alles van zijn pappie krijgt, denk ik dat die zo een paar abbo's neemt om ons te fokken.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef wonton het volgende:
Hou even op man. Ik zat net de hele tijd met de kloon van Ozz te DMen. Kwam er pas achter toen hij niet reageerde nadat ik in het Turks zei dat hij hoeren moest gaan neuken.
Hou even op man. Ik zat net de hele tijd met de kloon van Ozz te DMen. Kwam er pas achter toen hij niet reageerde nadat ik in het Turks zei dat hij hoeren moest gaan neuken.
Palacio is de ster van dit Inter maar je hebt gelijk het is niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de kwaliteit van de selecties. Weinig toppers tegenwoordig. Die Icardi en zo hebben wel potentie, maar een echt ster heeft dit Inter imho niet. Lijkt me trouwens wel een club die bij Finnbogasson past... maar dan pas volgend jaar zomer.
Ik probeer al twee weken een date met shygirl te krijgen, maar ze komt telkens niet opdagenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef wonton het volgende:
Die shygirl, die kijkt niet zo nauwquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik probeer al twee weken een date met shygirl te krijgen, maar ze komt telkens niet opdagen
Hou je bek 癌症儿童quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert laat je niet wegpesten door een kloon hoor
fypquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die shygirl, die is niet zo nauw
hahaha jezus, Knettergekquote:Badr zou ook, tijdens hetzelfde bezoek aan het vakantie-eiland, de volledige huisraad van Ruud Gullit aan gort hebben geslagen.
Fraaie actie van Arda lees ik net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:09 schreef Zhano het volgende:
Fuck fuck fuck die 7 sec delay bij Unibet. Zet net in op Atletico next goal, scoren ze bij 2 sec te gaan...
Goeie Turk is dat hequote:
Dat denk ik wel. Die wil ik dan eigenlijk nog wel kopen (en SIF Grabban) maar ik vraag me af of ik nog FUT13 kan doen voordat FIFA 14 uitkomt.quote:
Ja, speelt nu met 1 goal en 2 assists. Mischien zijn eerste IF.quote:
Kan zomaar allemaal gebeuren he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, speelt nu met 1 goal en 2 assists. Mischien zijn eerste IF.
Je bedoelt dat je vaak maar wat roept, niet geremd door enige kennis van zaken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:13 schreef DommeTeringSukkel het volgende:
[..]
Kan zomaar allemaal gebeuren he.
Ik weet het niet aangezien ik alleen de Eredivisie en af en toe Man Utd kijk, maar ik heb wel altijd mijn mening klaar over spelers in de Spaanse competitie
Daarom ben je ook een domme tering sukkel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:13 schreef DommeTeringSukkel het volgende:
[..]
Kan zomaar allemaal gebeuren he.
Ik weet het niet aangezien ik alleen de Eredivisie en af en toe Man Utd kijk, maar ik heb wel altijd mijn mening klaar over spelers in de Spaanse competitie
Ja en Manolev is gewoon goed in verdedigen dus jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vaak maar wat roept, niet geremd door enige kennis van zaken?
Heel dat youtube filmpje omgezet naar .GIF?quote:
Das de kloon jongequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vaak maar wat roept, niet geremd door enige kennis van zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |