SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
[FIFA 13: FUT SC] #228: Nieuwe dag, nieuw deel
Twitch stream : http://nl.twitch.tv/bbbcrew
klopt, wel 69% balbezitquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
VOlgens FlashScore.com heeft Man City nog 0 keer op goal geschoten?
Ik heb silva toch echt een slap balletje op de keeper zien schieten hoor.. Maar misschien telde dat als een voorzet?quote:
Lekker voor je dat je verliest danquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
Fuck AZ, hoerenploeg...wil alleen maar voetballen tegen Ajax
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
VOlgens FlashScore.com heeft Man City nog 0 keer op goal geschoten?
Viel daar afgelopen wedstrijd ook al in voor Kompany dacht ik... Nastasic ook nog blessa..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
Garcia CV bij City
Hij is toch een CDM ?
Vind het eigenlijk niet eens een heel slecht idee als hij het goed kanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Viel daar afgelopen wedstrijd ook al in voor Kompany dacht ik... Nastasic ook nog blessa..
Mag ik je glazen bol even lenen?quote:
Als hij het goed kan is het geen slecht idee nee. Als hij het slecht kan....dan wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet eens een heel slecht idee als hij het goed kan
Zoals Barca met Songquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij het goed kan is het geen slecht idee nee. Als hij het slecht kan....dan wel.
Niet als ik een bet heb staanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je verliest dan
Helaas hebben wel meer ploegen dat en altijd tegen Ajaxquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
Fuck AZ, hoerenploeg...wil alleen maar voetballen tegen Ajax
Hij kan het nog wel redelijk, omdat hij verdedigend altijd al beter was dan Song alleen Song kan het echt nietquote:
Hij is alleen zo'n 25 cm te kleinquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij kan het nog wel redelijk, omdat hij verdedigend altijd al beter was dan Song alleen Song kan het echt niet
PSV deelt gewoon altijd gratis Philips TV's uit aan tegenploeg voor de wedstrijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas hebben wel meer ploegen dat en altijd tegen AjaxTegen PSV gaan ze dan gewoon met 6-0 het veld af.
Tegen de matige teams in de La Liga kan het nog wel aangezien Barca bijna de hele wedstrijd de bal heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij is alleen zo'n 25 cm te klein
Ik hoef hem toch niet, zie nu 2* wfquote:
Daar heb je helemaal gelijk meequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tegen de matige teams in de La Liga kan het nog wel aangezien Barca bijna de hele wedstrijd de bal heeft.
Tegen top ploegen niet nee
Dan gaat Messi weer even losquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk meemaar ook tegen een grote spits van een slechte club kan hij in de problemen komen en daadoor kan het alsnog gevaarlijk worden.
Maar dan scoort barca er toch weer drie extra![]()
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.quote:
Dit. En AZ heeft de afgelopen jaren nooit wat gepresteerd uit bij Utreg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.
Is Thorb weer terug...? Kunnen we dan eindelijk weer eens winnen met clubs?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee Thorbie baastof dat je er weer bent
2* WEAK FOOOTTT!!11!!!!111!!!quote:
Feyenoord wint ook van NAC. Utrecht schat ik momenteel niet hoger in dan NAC.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook een heel klein beetje dom als je inzet op ploegen die doordeweeks Europees hebben gespeeld.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook van NAC. Utrecht schat ik momenteel niet hoger in dan NAC.
wait whut?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook van NAC. Utrecht schat ik momenteel niet hoger in dan NAC.
Twente....quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
't Is wat he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooralsnog maar 1 puntje achter het "grote Ajax"
Moet jij zeggen, verzakerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is Thorb weer terug...? Kunnen we dan eindelijk weer eens winnen met clubs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |