Dat was Ten Dam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sautor het volgende:
Mollema kwam secondje of 3 na het peloton binnen leek wel, of zag ik dat verkeerrd?
Dacht juist dat ie bij dat kleine groepje zat, misschien een seconde erachter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sautor het volgende:
Mollema kwam secondje of 3 na het peloton binnen leek wel, of zag ik dat verkeerrd?
Hij reed heel lang goed in de Vuelta van 2011 maar zakte toen inderdaad ook door het ijs. Zonde maar hopelijk wint hij ooit een etappe ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie, hopelijk heeft zijn nieuwe team, wie dat dan ook mag zijn, dat ook door.
Zeker. Ook een te matige tijdrit om ooit voor het alg. klassement mee te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie.
De anderen bereiden zich allemaal voor op het WK.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nemen ze De Gendt, Vanendert, Gilbert, De Weert en De Clercq mee en dan is Eijssen de enige die kan volgen.
Denk ik ook, hoewel je als je zo'n groep van 30 man vandaag niet kan volgen je waarschijnlijk niet de vorm hebt om dan daarna voor een ritzege te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie, hopelijk heeft zijn nieuwe team, wie dat dan ook mag zijn, dat ook door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |