Dat was Ten Dam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sautor het volgende:
Mollema kwam secondje of 3 na het peloton binnen leek wel, of zag ik dat verkeerrd?
Dacht juist dat ie bij dat kleine groepje zat, misschien een seconde erachter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sautor het volgende:
Mollema kwam secondje of 3 na het peloton binnen leek wel, of zag ik dat verkeerrd?
Hij reed heel lang goed in de Vuelta van 2011 maar zakte toen inderdaad ook door het ijs. Zonde maar hopelijk wint hij ooit een etappe ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie, hopelijk heeft zijn nieuwe team, wie dat dan ook mag zijn, dat ook door.
Zeker. Ook een te matige tijdrit om ooit voor het alg. klassement mee te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie.
De anderen bereiden zich allemaal voor op het WK.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nemen ze De Gendt, Vanendert, Gilbert, De Weert en De Clercq mee en dan is Eijssen de enige die kan volgen.
Denk ik ook, hoewel je als je zo'n groep van 30 man vandaag niet kan volgen je waarschijnlijk niet de vorm hebt om dan daarna voor een ritzege te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poels lijkt me sowieso veel te wisselvallig om ooit een topklassement te rijden (ook al voor z'n zware valpartij), rittenkaper vind ik daar de betere optie, hopelijk heeft zijn nieuwe team, wie dat dan ook mag zijn, dat ook door.
Er ging er sowieso geen enkele voor een klassement, maar toch, ik vind het opvallend dat het net die ene is die al bijna was afgeschreven voor het profpeloton die wel blijft plakken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De anderen bereiden zich allemaal voor op het WK.
Ja, vooral van Vanendert en De Clercq verwacht je dat ze meekunnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er ging er sowieso geen enkele voor een klassement, maar toch, ik vind het opvallend dat het net die ene is die al bijna was afgeschreven voor het profpeloton die wel blijft plakken.
Bart de Clercq wil top 15 rijden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er ging er sowieso geen enkele voor een klassement, maar toch, ik vind het opvallend dat het net die ene is die al bijna was afgeschreven voor het profpeloton die wel blijft plakken.
Was in de Tour ook al zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Mollema gewoon goed dus. Het leek erop dat LtD er beter uitzag maar schijn bedriegt dus.
Ik denk dat Vanendert (los van de gebruikelijke insinuaties) sowieso wordt overschat. Die won ooit die rit omdat er extreem afwachtend werd gereden en hij kon wegrijden. Iedereen lijkt te vergeten dat hij in de slotweek, toen het wel hard ging, er constant vrij snel werd afgereden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, vooral van Vanendert en De Clercq verwacht je dat ze meekunnen.
Mollema begon vorig jaar ook erg goed, maar toen zakte hij er gedurende de Vuelta doorheen. Hoop eigenlijk dat hij sowieso nog een keer mee kan om een ritzege, of met de besten of met een groepje vooruit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Mollema gewoon goed dus. Het leek erop dat LtD er beter uitzag maar schijn bedriegt dus.
We told you soquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leopold de nepkopman toch behoorlijk goed.
Ja, maar in die ene rit zat hij wel in de groep van 15-20 of zo die voor de ritzege reed. En dat was in de Tour, waar er toch iets rapper bergop wordt gereden dan in de Vuelta. Dus zelfs dan verwacht je dat hij hier meekan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanendert (los van de gebruikelijke insinuaties) sowieso wordt overschat. Die won ooit die rit omdat er extreem afwachtend werd gereden en hij kon wegrijden. Iedereen lijkt te vergeten dat hij in de slotweek, toen het wel hard ging, er constant vrij snel werd afgereden.
Toch was zijn klimtijd bijna sneller dan die van Armstrong & Pantani. Zo afwachtend was het dus niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanendert (los van de gebruikelijke insinuaties) sowieso wordt overschat. Die won ooit die rit omdat er extreem afwachtend werd gereden en hij kon wegrijden. Iedereen lijkt te vergeten dat hij in de slotweek, toen het wel hard ging, er constant vrij snel werd afgereden.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leopold de nepkopman toch behoorlijk goed.
Ik vind een jongerenklassement interessanter dan zon nietszeggende combinatieklassement.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef Wombcat het volgende:
Roche lekker truien aan het verzamelen: punten, berg en combinatie. Die gaat het warm krijgen morgen
Ik vind zo'n combinatieklassement juist wel grappig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind een jongerenklassement interessanter dan zon nietszeggende combinatieklassement.
Ja, was maar twee en een halve minuut trager dan Pantani, bijna wiel in wiel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch was zijn klimtijd bijna sneller dan die van Armstrong & Pantani. Zo afwachtend was het dus niet.
Volgens https://twitter.com/cobblesandhills is het Barguil. Dat zou ook iets logischer zijn.quote:
Gaan er ook renners naar de vuelta voor het combinatieklassement ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind zo'n combinatieklassement juist wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |