Maar Cobo is nog altijd niks..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar dit jaar is ook echt belachelijk. Benaderen Sky.
Cobo heeft Gianetti nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Cobo is nog altijd niks..
Liquigas heeft Sagan en een hoop middelmaat. Basso is ook gewoon vergane glorie verder.quote:
Kan waarschijnlijk nét.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of de NOS om 6 uur naar het journaal schakelt.
Iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FroomeWiggins
![]()
MollemaTen Dam
Liquigas?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liquigas heeft Sagan en een hoop middelmaat. Basso is ook gewoon vergane glorie verder.
Ik verspreek me, allemaal even lachen.quote:
Zal wel meevallen, zo'n enorm budget heeft Euskaltel nu ook weer niet. Bovendien is er veel interesse voor die jongens, kunnen waarschijnlijk veel vragen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat die Basken allemaal serieus zullen mogen inleveren als ze een nieuw team willen vinden (behalve Nieve).
Misschien een Gesink type, in dit soorte korte sprintklimmetjes niet goed ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, Uran moet het net zo goed kunnen, maar het vreemde is dat Sky verkondigde dat Henao de man voor het klassement was
Sagan is top Basso eronder hebben nog wel leuke renners als Moser maar derest is puur zaad met Juraj Sagan als toppunt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liquigas heeft Sagan en een hoop middelmaat. Basso is ook gewoon vergane glorie verder.
Moser, Koren, Bodnar is wel aardig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sagan is top Basso eronder hebben nog wel leuke renners als Moser maar derest is puur zaad met Juraj Sagan als toppunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |