Dat snap ik niet echt zoveel aandacht voor een wedstrijdje als het nou mislukt dan tsja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Sasman het volgende:
Colombiantje's toch niet in vorm. Al gaat zo'n Betancur wel vol voor het WK..
Precies, die zal er in de 2e en 3e week wel staan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Sasman het volgende:
Colombiantje's toch niet in vorm. Al gaat zo'n Betancur wel vol voor het WK..
Inderdaad, zelfde geldt voor de Tour. Onzin dat zoveel renners zich daar op richten! Wat als het nu misgaat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt zoveel aandacht voor een wedstrijdje als het nou mislukt dan tsja.
Nou...Het parcours van het WK moet hem ook wel enorm liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt zoveel aandacht voor een wedstrijdje als het nou mislukt dan tsja.
Wel met de juiste feiten komen aub.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, was maar twee en een halve minuut trager dan Pantani, bijna wiel in wiel.
quote:*The 1998 Tour de France finish was at 1747 m whereas in later years the finish has been at 1780 m.
Hij zal wel feesten als ie 2e wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Nou...Het parcours van het WK moet hem ook wel enorm liggen.
En om dan te kiezen tussen WK of 5de plek Vuelta..Tjaa begrijp ik hem ergens wel.
Een wedstrijdje is er maar een en 3 weken is er wel 3quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfde geldt voor de Tour. Onzin dat zoveel renners zich daar op richten! Wat als het nu misgaat?
21 zelfs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een wedstrijdje is er maar een en 3 weken is er wel 3
Het WK is al over 5 weken, dan moet je nu toch al wel behoorlijk goed in vorm zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
En om dan te kiezen tussen WK of 5de plek Vuelta..Tjaa begrijp ik hem ergens wel.
De kans dat hij 5de word is veel groter dan dat hij het WK wint en 2e worden op het Wk is nog kutter dan 5e in de vuelta.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Als ze 'm nu toevoegen zullen de odds wel weer zwaar ruk zijntwitter:Rocsen twitterde op woensdag 21-08-2013 om 19:07:01@bwin Could you guys plz add Nicolas Roche to the top3 bet for Vuelta a Espana? Can't find the option to request him. reageer retweet
Zolang dat onze weddenschap niet in de weg zit vind ik het goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Als Koning Leopold ooit in de top 10 komt doe ik hem als ui.
Nee Arias gaat voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang dat onze weddenschap niet in de weg zit vind ik het goed.
Goh echte kenners.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef baggerbaas het volgende:
Dijkstra en Ducrot hadden ook gewoon alle 4 namen in de finale fout![]()
Moreno > Rodriguez
Roche > Majka
Pozzovivo > Betancur
König > Huzarski
En Majka.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef wimderon het volgende:
De samenvatting bij de NOS is niet opnieuw ingesproken. Ze herkenden Huzarski, Rodriguez en Betancur uit de vierkoppige kopgroep.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het lijkt er langzaamrand op dat Herbert meer van Sdevos wegheeft dan van een informatieve commentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |