Nee hoor. Bij de 5C zie je ook dat blauwe iPhones een blauwe wallpaper hebben en roze iPhones een roze wallpaper. Is gewoon de nieuwe stijl.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Stierepoep ook die foto's. Iphone zonder wallpaper op de doos. yeah, right.
Ah, vergeten URLtje erbij te voegen. Dankuwel mede Ernemmer.quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Foto's gelekt: iPhone 5S vingerafdrukgevoelig
5c != 5squote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de 5C zie je ook dat blauwe iPhones een blauwe wallpaper hebben en roze iPhones een roze wallpaper. Is gewoon de nieuwe stijl.
Ondanks dat de 5C niet de 5S is, geeft het wel aan dat iPhones zonder wallpaper wel degelijk een mogelijkheid zijn. Als je deze site bekijkt vind ik het er eigenlijk wel legitiem uitzien.quote:
quote:
Dat is inderdaad niet zo lastig nee. Dit heb ik in 3 minuten gemaakt:quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iedereen kan toch zo'n doos in elkaar zetten?
Desalniettemin ziet het er gewoon echt uit. Ik zie geen reden waarom het niet echt zou zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iedereen kan toch zo'n doos in elkaar zetten?
Behalve het ontbreken van een wallpaper dan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Desalniettemin ziet het er gewoon echt uit. Ik zie geen reden waarom het niet echt zou zijn.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Behalve het ontbreken van een wallpaper dan.
5c != 5s Bij de eerste gaat het om het benadrukken van de kleuren en wordt de telefoon 1 kleurrijk geheel met een wallpaper in de kleur van het toestel. Bij de 5s ligt dat heel anders.quote:
Mooie anti aliasing man.quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad niet zo lastig nee. Dit heb ik in 3 minuten gemaakt:
[ afbeelding ]
Klopt, maar dan nog, ook op een sticker kan je een wallpaper doen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon beschermstickers op de display
Die wallpapersticker geeft gewoon de kleur van het apparaat aan, ik denk dat als je 'm aanzet je gewoon de standaard iOS 7 wallpaper hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog, ook op een sticker kan je een wallpaper doen.
Lullig, kaal, fantasieloos, dat is logisch dat je dat dat vindt, maar ik denk toch echt dat dit gewoon the real thing is.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
5c != 5s Bij de eerste gaat het om het benadrukken van de kleuren en wordt de telefoon 1 kleurrijk geheel met een wallpaper in de kleur van het toestel. Bij de 5s ligt dat heel anders.
Maar goed, als jij dit
[ afbeelding ]
een geloofwaardige doos vind als opvolger van dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Dan kan dat. Ik vind het persoonlijk een hele lullige kale fantasieloze afbeelding op een doos van zo'n duur product, zeker gelet op dit
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat geldt ook voor de doos van de 5S natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wallpapersticker geeft gewoon de kleur van het apparaat aan, ik denk dat als je 'm aanzet je gewoon de standaard iOS 7 wallpaper hebt.
Zet er een krat bier op.quote:Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef TC03 het volgende:
Apple wil niet de kleuren benadrukken, Apple wil software en hardware in elkaar over laten vloeien. Sinds iOS 7 ligt de focus qua design op integratie van hardware en software. Een goed voorbeeld is het laadscherm tijdens installatie van iOS 7: op witte iPhones een witte achtergrond, op zwarte iPhones een zwarte achtergrond.
Maar toch doet Apple dat met de 5C. Je zegt steeds 5C!=5S, maar het verschil is denk ik niet zo groot dat het een verschil in stijl rechtvaardigt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Integratie van hard- en software doe je niet in je marketing.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef very het volgende:
Dat is inderdaad niet zo lastig nee. Dit heb ik in 3 minuten gemaakt:
Het verschil is niet zo groot dat het geen verschil in stijl rechtvaardigt? De toestellen ZIJN compleet verschillende stijlen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar toch doet Apple dat met de 5C. Je zegt steeds 5C!=5S, maar het verschil is denk ik niet zo groot dat het een verschil in stijl rechtvaardigt.
Maar goed, laten we afwachten en dan weten we het zeker morgenavond.
Het zijn beide gewoon iPhones, vind ik niet een compleet verschillende stijl.quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het verschil is niet zo groot dat het geen verschil in stijl rechtvaardigt? De toestellen ZIJN compleet verschillende stijlen.
En niet ze doen dat NIET met de 5C, daar IS de marketing de heldere kleuren (wat een stijlbreuk is met het wit en zwart van de iphone 5)
denk de 5 in een ander jasje met 16gb. 32 voor 479 en de 5s begint met 32gb voor 579, 64 voor 679 en 128 voor 779quote:
De goedkoopste iphone 5 is nu 676,- voor 16GB. 579,- voor een 5s met 32GB zou wel erg goedkoop zijn. Laten we het hopenquote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef n8n het volgende:
[..]
denk de 5 in een ander jasje met 16gb. 32 voor 479 en de 5s begint met 32gb voor 579, 64 voor 679 en 128 voor 779
Dat denk je nu met de prijzen van de vorige iPhone in je achterhoofd. Maar er zijn telefoons van 300 euro die 64 GB hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De goedkoopste iphone 5 is nu 676,- voor 16GB. 579,- voor een 5s met 32GB zou wel erg goedkoop zijn. Laten we het hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |