Dat heeft ze met de zwarte en de witte iphone 5 ook niet tegengehouden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat ze dat bewust een andere kleur doen, omdat het een ander materiaal is en je die kleur nooit exact kan matchen.
Dat laatste. Als dat ook gun metal grey zou zijn, zou ik 'm overwegen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef very het volgende:
Dit lijkt me dan wel weer mooi
Of toch niet...aangezien dat zwarte ook gewoon grijs moet zijn dan
Klopt en dat was in mijn ogen ook lelijk en onnodig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:48 schreef very het volgende:
[..]
Dat heeft ze met de zwarte en de witte iphone 5 ook niet tegengehouden.
Beter dan een contrastrijke duo-tone vind ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt en dat was in mijn ogen ook lelijk en onnodig.
Das nu dus ook het geval, spiegelglad en dof naast elkaar is ook hondslelijk vind ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Beter dan een contrastrijke duo-tone vind ik.
Eh, zelfs Apple geeft in z'n voorwaarden inmiddels toch toe dat je in Nederland minstens twee jaar wettelijke garantie van de verkoper hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:56 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iPhone 5 spaced 'm de laatste tijden. Scherm reageert soms traag, en bij het maken van een foto heb ik opeens paarse artifacts.
Heb nog één maand garantie, aangezien dat maar 1 jaar is bij Apple, ruik ik toch wel een ongeplande opportunity om mijn iPhone om te ruilen voor een gloednieuwe refurbished en die dan weer te verkopen voor een iPhone 5S.
Ik bedoel qua kleur, niet qua materiaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nu dus ook het geval, spiegelglad en dof naast elkaar is ook hondslelijk vind ik.
Apple heeft z'n voorwaarden niet aangepast, alleen nader toegelicht. Lees het artikel maar eens goed. Er is helemaal niets veranderd hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, zelfs Apple geeft in z'n voorwaarden inmiddels toch toe dat je in Nederland minstens twee jaar wettelijke garantie van de verkoper hebt.
http://webwereld.nl/e-com(...)nederlandse-garantie
Meer informatie graag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef DenS het volgende:
Meer mensen last van dat EDGE meer wordt gebruikt dan 3G terwijl als ik 3g aan en uit doe gewoon 3g heb?
locatie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef DenS het volgende:
Meer mensen last van dat EDGE meer wordt gebruikt dan 3G terwijl als ik 3g aan en uit doe gewoon 3g heb?
Zit bij KPN/Hi en gaat om mijn iPhone 5. Gebeurd eigenlijk overal. Na 3G ineens op E. Daar blijft ie dan ook een hele tijd opstaan. Vervolgens zet ik 3G uit en weer aan via instellingen en ik heb weer vol 3G bereik. Raar right?quote:
Stedelijk gebied?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:05 schreef DenS het volgende:
[..]
Zit bij KPN/Hi en gaat om mijn iPhone 5. Gebeurd eigenlijk overal. Na 3G ineens op E. Daar blijft ie dan ook een hele tijd opstaan. Vervolgens zet ik 3G uit en weer aan via instellingen en ik heb weer vol 3G bereik. Raar right?
Denk gewoon slecht bereik. Dat hij wel 3G heeft als je hem aan/uit zet komt gewoon omdat ie dan opnieuw gaat zoeken. Kan je niks aan doen verder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:05 schreef DenS het volgende:
[..]
Zit bij KPN/Hi en gaat om mijn iPhone 5. Gebeurd eigenlijk overal. Na 3G ineens op E. Daar blijft ie dan ook een hele tijd opstaan. Vervolgens zet ik 3G uit en weer aan via instellingen en ik heb weer vol 3G bereik. Raar right?
Overal wel.quote:
Hmm, kan dus niet aan de iPhone liggen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk gewoon slecht bereik. Dat hij wel 3G heeft als je hem aan/uit zet komt gewoon omdat ie dan opnieuw gaat zoeken. Kan je niks aan doen verder.
Alles kan, maar lijkt me hoogstonwaarschijnlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:32 schreef DenS het volgende:
[..]
Overal wel.
[..]
Hmm, kan dus niet aan de iPhone liggen?
Raar. Ik heb het alleen ondergronds wel eens en heb het in Londen regelmatig gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:32 schreef DenS het volgende:
[..]
Overal wel.
[..]
Hmm, kan dus niet aan de iPhone liggen?
Ik heb er de laatste weken onwijs last van, erg irritant. Zit bij T-Mobile en woon in Den Haag, dekking is super hier, nooit last van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:05 schreef DenS het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |