oh da's minderquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net wat onkruid gewied en een paar planten gesnoeid in de tuin en nu jeuken mijn handen en armen
Het lijken wel foto's van mij op een meet!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
Zijn foto's van Molo als we zeggen dat ze oud isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
maar wel velen fijne vakantie, ook tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet ik straks eens douchen en m'n koffer inpakken.
Net de hont weggebracht.. Dan komt m'n innerlijke watje weer boven zo van "IK GA HEM EEN WEEK NIET ZIEN![]()
"
Tuurlijk, ik klaag niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar wel velen fijne vakantie, ook tof
Nou is behoorlijk normaal imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik klaag niet hoor
Ik geef mezelf eerder een emoslinger ervoor![]()
Ja datquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou is behoorlijk normaal imoik baal ook altijd als we Samson weg brengen
![]()
en als we dan terug rijden na de vakantie om hem op te halen, ben ik de hele rit aan het zeuren hoe leuk het is om Samson weer te zien
![]()
Wij moeten em nu 2 weken missen whaaa
Hont is altijd belangrijker d'uhhquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Dit is de eerste keer dat ik hem een week niet zie sinds ik hem heb..
Terwijl ik Fred nu ook een week niet ga zien.
Maar m'n puppywuppiekoeziewoezie![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, wat kun je veel zooi verzamelen op een zolder
Nee, die moet deze week nog zomervakantie draaien, dus die is bijna 10 uur per dag van huis.quote:
Ik heb het ook niet met de poussequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat trouwens nooit zo met mijn katten
dat wordt dus groente bestellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bloemkool een weekend in t water laten staan in een pan, wat een lucht
Zou Priem het nog eten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan om t te eten, helemaal vergeten joh
Neequote:
Voel je je al wat beter chick?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Komende 3 dagen hoef ik niet te koken door al tze foods wat nog in de koelkast zit
Jup weer topfitquote:
Ah gelukkig!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup weer topfitgisteren was het al zo goed als over
beterquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup weer topfitgisteren was het al zo goed als over
stresskoorts?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
beter
Ik voel me niet zo, zit steeds tegen de 37,9 aan, scumbagbody
niet dat ik weet, voel me ook echt niet lekker. drukkend gevoel op m'n borstbeen ook.quote:
oh ja dat kan ook nogquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet dat ik weet, voel me ook echt niet lekker. drukkend gevoel op m'n borstbeen ook.
Ik weet dat dat een uiting kan zijn van een allergie voor die purinethol. als ik koorts heb of krijg moet ik ook naar de eerste hulp, ik zit dan ook HEEL hard te hopen dat het weer zakt
En dan als je voor Spaans had gekozen:quote:WHY PIMSLEUR APPROACH?
Same revolutionary method purchased by the FBI.
All audio! Just listen and absorb. No textbooks. No videos. What you hear is
scientifically sequenced so you can retain without pain.
MP3 format and iPod compatible for anyone who is always on the go.
30-minute lessons are perfect for your daily commute, lunch break, or workout.
Learn the most common words and phrases used in everyday conversations.
Surprise locals when you speak in their language.
Impress your friends and family by chatting with them in another language.
Learn with confidence. 40 years of research and a 30-year history of success.
Waar ging je naartoe voor hoe lang?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Boehoe, alles in m'n koffer gekregen: 21 kilo![]()
Nu een paar schoenen () en wat boeken eruit gegooid, nu 19,7 kilo. Maar ja, ik ga daar ter plekke natuurlijk ook dingen kopen, omdat kopen
![]()
Dus straks maar even kijken wat er nog meer uit kan
Ik vond mijn 4 al veel!quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een week naar Griekenland. En ik heb echt niks raars bij me. Ok behalve 5 bikini's wat misschien meer is dan strikt noodzakelijk, maar die wegen toch niet zoveel?
En zelfs allemaal kleine flesjes shampoo en gezichtszooi enzulks. En geen enkel boek, want had alleen heul grote, dus koop wel een paar pockets op schiphol![]()
Ik doe zo m'n best
velen schoenen? of velen jeans? jeans kunnen best zwaar zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een week naar Griekenland. En ik heb echt niks raars bij me. Ok behalve 5 bikini's wat misschien meer is dan strikt noodzakelijk, maar die wegen toch niet zoveel?
En zelfs allemaal kleine flesjes shampoo en gezichtszooi enzulks. En geen enkel boek, want had alleen heul grote, dus koop wel een paar pockets op schiphol![]()
Ik doe zo m'n best
Dat ook. Liever 3 luchtige rokjes dan 1 spijkerrokje, qua gewicht komt dat op hetzelfde uit. Dus ook geen spijkerjasje mee, maar gewoon een leuk vestje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
velen schoenen? of velen jeans? jeans kunnen best zwaar zijn
Precieies. Mijn tas is zo'n stoffen ding met dan wel wieltjes eronder. Weegt van zichzelf heel weinig, en dat scheelt echt enorm.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
en een grote weekendtas ipv koffer kan ook veel schelen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond mijn 4 al veel!
Maar het is Griekenland, dus je hebt geen jas nodig, 1 lange broek, 1 trui, eventueel 1 vest. Verder alleen korte broeken, rokjes, jurkjes, hemdjes en shirtjes. Zorgen dat je iig niet meer dan 4 outfits over houdt, want uiteindelijk pak je in de praktijk toch vaak hetzelfde. 1 paar dichte schoenen waar je geen blaren of wondjes van krijgt, verder een paar slippers en wat sandalen. Hakken kom je niet snel aan toe om die te dragen, maar eventueel kan je 1 paar meenemen. Max 5 potjes nagellak, want je hebt daar wel wat beters te doen dan nagels lakken.
Help ik al?
Moeten jullie eigen beddengoed en handdoeken meenemen?
Ruim 6 kiloquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geen jeans en geen zware schoenen.. Ik weet ook niet hoe ik het doe.
Ja, ik laat op de terugweg wel m'n twee tijdschriften achter en heb dan vast een hoop zonnebrand gebruikt, dat zal compenseren voor wat ik er straks allemaal bij ga mikkenquote:
Als dat zo is is er helemaal reden voor algehele paniek, met die weegschaal hou ik al jaren m'n gewicht bijquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien klopt je weegschaal niet. Ik heb een samsonite koffer en neem altijd het dubbele mee van wat jij noemt en blijf altijd binnen de marge.
HOE, dat is zo velen meer dan dat ik er nu in heb zittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
En er zit dan in: twee strandlakens, vier paar schoenen, lange broek, tien shirts, twee vesten, twee badpakken, vijf jurken, drie rokjes, drie korte broeken, drie dikke boeken, toilettas vol make up, toilettas verzorgingsspullen, allerhande adapters en zwembadspeelgoed.
ja geen idee. Ik beschuldig je weegschaal. Bright side: je bent waarschijnlijk lichter dan je denktquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE, dat is zo velen meer dan dat ik er nu in heb zitten
Ermagerd straks blijk ik maar 40 kilo te wegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee. Ik beschuldig je weegschaal. Bright side: je bent waarschijnlijk lichter dan je denkt
Misschien moet ik dat eens bekijken jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Want ik had dan wel een spijkerbroek bij me, een vest, 2 net nieuwe grote verpakkingen conditioner, 2 boeken (wel kleine, maar toch), 2 verpakkingen zonnebrand, ander verzorgingsspul, iets van 8 nagellakjes, een paar allstars, 2 paar slippers, 2 sandalen en primark schoentjes en dan ook nog teveel kleren.
Dus ik snap echt niet waar het bij jou fout gaat. Wat wegen camera en boxjes los?
Misschien dat het daar in zit idd. Boxjes skippen en camera in handbagage?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens bekijken ja
Weet niet waar het anders mis gaat.
neem maar 1 dildo mee ipv je hele collectiequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens bekijken ja
Weet niet waar het anders mis gaat.
Die helemaal rechtse.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
neem maar 1 dildo mee ipv je hele collectie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA MAAR VAKANTIE IS EEN TIJD VAN ONTSPANNEN!quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt toch handen en een douchekopquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA MAAR VAKANTIE IS EEN TIJD VAN ONTSPANNEN!
Ik dacht eerst dat het een hele grote vinger moest voorstellenquote:
Staat er nou aids op die doos links?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind van welquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat er nou aids op die doos links?
stel je niet aan! Gewoon een goeien kerel/vrouw zoeken om het ermee af te batsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
En huuu, ik moest mezelf wegen om te weten wat mijn tas woog. Do not want.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind van wel
ik heb een collega van me zover dat als collega's iets vragen over diagnostiek ze bij alles eerst roept "dat is aids"
Ben donderdag wel heerlijk samen in slaap gevallen. En we gaan woensdag wat drinken. Maar hij gaat binnenkort een half jaar naar Amerika en is helemaal niet op zoek naar iets serieus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
stel je niet aan! Gewoon een goeien kerel/vrouw zoeken om het ermee af te batsen
je zoekt ze wel uit hequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben donderdag wel heerlijk samen in slaap gevallen. En we gaan woensdag wat drinken. Maar hij gaat binnenkort een half jaar naar Amerika en is helemaal niet op zoek naar iets serieus.Maarjaaaaaa, we zien wel wat er gebeurt.
Nou he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
je zoekt ze wel uit he
Ach, wie weet wie weet. Vriendin van me is al 10 jaar samen met leuke dude na zo'n soort verhaal
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Mss het volgende:
Molo heeft weer goeden kiekjes uit haar privé collectie
precies, lijkt me een goeie insteekquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou he.En het is een collega, maar op zich zal ik vrijwel nooit met hem samenwerken en vind de oprichter van de stichting het alleen maar leuk.
Maar ja, soms vraag ik me ook wel af hoe ik het voor elkaar krijg.
Daaarom, ik zie wel, heb geen zin om erover te stressen.
Kijk jij ook elke avond GTST?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben verslaafd aan een uberstoffig kostuumdrama
Ik houd ook geen hoop. Ga er echt niet van uit dat het iets wordt, maar zie geen probleem in gezellig iets gaan drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd bami het is jammer maar zo kort iemand kennen en dan 'hoop' houden als ie naar amerika gaat is geen goeden plan.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg niet dat je hoop hebt maar ik zou me er niet gek om maken iig
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daaarom, ik zie wel, heb geen zin om erover te stressen.
Welke?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben verslaafd aan een uberstoffig kostuumdrama
Is alleen maar leuk tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik houd ook geen hoop. Ga er echt niet van uit dat het iets wordt, maar zie geen probleem in gezellig iets gaan drinken.
gewoon eisen dat je voor hij weg gaat platgeneukt wilt worden, dan merk je vanzelf of hij het waard is om op te wachtenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd bami het is jammer maar zo kort iemand kennen en dan 'hoop' houden als ie naar amerika gaat is geen goeden plan.
Daarom.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Mss het volgende:
Gewoon batsen Bami en de foto's opsturen naar het personeelskrantje!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon eisen dat je voor hij weg gaat platgeneukt wilt worden, dan merk je vanzelf of hij het waard is om op te wachten![]()
![]()
Ja ZOMG ernstig hequote:
oeeeeee, dat wil ik zien. Zo voor Koos gaat slapen even bedreigen dat hij dat voor mij moet neerladenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Great British Bake Off masterclass tijd
http://img62.imageshack.us/img62/8240/1251259242507.jpg (copy/paste deze link)quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ZOMG ernstig he. Ik heb het op mijn pc omdat ik het ooit voor iemand moest downloaden, en van de week verveelde ik me en kwam ik het tegen en ermahgerd ik vind het spannend
Nigga plzquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
[ http://img62.imageshack.us/img62/8240/1251259242507.jpg (copy/paste deze link) ]
ik heb de Zwaidse al gesehen, de Amerikaanse hoef ik niet, lijkt me lamequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Mss het volgende:
Molo, straks komt deel 1 van de Millennium trilogie op de fernsehen. Ik heb alleen geen idee of het de originele Zwaidse is of de Amerikaanse remake.
ja meer om Sjon dan om mn moeder of broer ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijna wegadem in adem uittt
Ik weet nooit welke welke isquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb de Zwaidse al gesehen, de Amerikaanse hoef ik niet, lijkt me lame
in de zwaidse spreken ze zwaids en in de amerikaanse is het met james bontquote:
die waarin ze Zwaids spreken is de Zwaidsequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
in de zwaidse spreken ze zwaids en in de amerikaanse is het met james bont
Ja man, en schelden ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ze spreken gewoon Zwaids in de Zwaidse ZOMG
Ik snap het niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja meer om Sjon dan om mn moeder of broer ofzo
kan dat niet op de HvA?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Mss het volgende:
En dan de Zwaidse kijken en dan iedere keer van 'ermahgerd ik herken een woord' en dan balen dat ik die minor Zwaids niet meer af kan maken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Dwyn het volgende:
Lol, deze tweet van schoonheidsglans:
Een mail van een lezeres dat ik haar inspireer, omdat ze obesitas heeft en ziet dat ik daar ook zo leuk mee kan leven. Props, origineel!
HOLY FUCKSSSquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Dwyn het volgende:
Lol, deze tweet van schoonheidsglans:
Een mail van een lezeres dat ik haar inspireer, omdat ze obesitas heeft en ziet dat ik daar ook zo leuk mee kan leven. Props, origineel!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Molo, ik moest velen aan jou denken afgelopen 2 dagen. Ben Switched at Birth aan het bijkijken.
Er is een aflevering waarin ze normaal praat!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu zit die dove kutstem weer in mijn hoofd
Denk het niet, soberso niet in het vrije deel van mijn nieuwe studie, dan zou ik het er naast moeten doen en kan ik het net zo goed op de UvA doen.quote:
Ik heb frustraties vanwege Sjon, hij is echt heel erg aan het derpen en naar mij luisterd ie niet, en m'n moeder heeft ook velen frustraties dus die gaat ze zo ff uitenquote:
Wat doet-ie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb frustraties vanwege Sjon, hij is echt heel erg aan het derpen en naar mij luisterd ie niet, en m'n moeder heeft ook velen frustraties dus die gaat ze zo ff uiten![]()
Ohquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb frustraties vanwege Sjon, hij is echt heel erg aan het derpen en naar mij luisterd ie niet, en m'n moeder heeft ook velen frustraties dus die gaat ze zo ff uiten![]()
oh op de HRO kan/kon je wel zulk soort keuzevakken doen, soms ook in samenwerking met het Erasmus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Denk het niet, soberso niet in het vrije deel van mijn nieuwe studie, dan zou ik het er naast moeten doen en kan ik het net zo goed op de UvA doen.
ik gok suiker vreten, geen insuline spuiten of beide of iets met diabaidsesquote:
Niet dat ik weet, maar toen ik nog ES zat het in mijn vakkenpakket, als ik het nu zou doen zou ik het naast mijn reguliere studielast moeten doen. En als ik het dan toch er naast moet doen maakt het niet heel veel uit of dat nou op de UvA of op de HvA is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
oh op de HRO kan/kon je wel zulk soort keuzevakken doen, soms ook in samenwerking met het Erasmus.
Heeft de UvA dan niet met de HvA ofzo?
Niet eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok suiker vreten, geen insuline spuiten of beide of iets met diabaidses
LALALALALALA IK HEB MIJN GELUID UIT STAAN DAT MENS MOET DOOD DANK U OKTHANKXGOEDBYE!!!quote:
Ah zo, anders kijk je hoe zwaar je studie is en misschien kun je het er dan wel bij doen als leuk ietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar toen ik nog ES zat het in mijn vakkenpakket, als ik het nu zou doen zou ik het naast mijn reguliere studielast moeten doen. En als ik het dan toch er naast moet doen maakt het niet heel veel uit of dat nou op de UvA of op de HvA is.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
LALALALALALA IK HEB MIJN GELUID UIT STAAN DAT MENS MOET DOOD DANK U OKTHANKXGOEDBYE!!!
DOET ER NIET TOE ZE MOET DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als ze normaal praat is ze heel niet zo irritant!
Misschien in mijn vierde jaar. Dit jaar de medische mallemolen afsluiten, volgend jaar stage en het jaar erop misschien. Maar een taalminor doe je er niet even bij, daar staan 15 uur per week voorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah zo, anders kijk je hoe zwaar je studie is en misschien kun je het er dan wel bij doen als leuk iets
En ik lees steeds EuroShopper bij ES
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien in mijn vierde jaar. Dit jaar de medische mallemolen afsluiten, volgend jaar stage en het jaar erop misschien. Maar een taalminor doe je er niet even bij, daar staan 15 uur per week voor
Ermahgerd hoard alle kaddersquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
Ermhagerd zometeen mijn tas al inpakken voor mijn intro![]()
Morgen na het werk naar Sjaans kadders
Ja, je moet binnen een jaar op bijna native niveau zitten, dus dat kost je wel een hoop tijd. Vooral qua uitspraakquote:
Ik schrok van de prijzen wat ik voor de vinyl + vloerbedekking kwijt wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Vinyl voor de keuken gevonden denk ik, zo maar even bij derp neerleggen en vragen wat ie er van vind
Hmm okquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, je moet binnen een jaar op bijna native niveau zitten, dus dat kost je wel een hoop tijd. Vooral qua uitspraak
Ja ik gok dat wij rond de 700 euro kwijt zijn aan vloerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik schrok van de prijzen wat ik voor de vinyl + vloerbedekking kwijt was
[..]
Hmm okMaar het lijkt mij ook zo leuk
En op de middelbare was ik heel slecht in Frans en Duits maar tegenwoordig gaat het een stuk makkelijker en als je Zweeds spreekt kun je je verstaanbaar maken in heel Scandinavië :v
Ik heb voor 27m2 (en dan moet de badkamer er nog vanaf maar ik weet even niet hoeveel m2 dat is) een goedkope vloerbedekking + vinyl + strips + tape met 20% korting (dat was zaterdag bij carpetright) volgens mij 270 euro moeten betalenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik gok dat wij rond de 700 euro kwijt zijn aan vloer
Bij een taalminor aan de UvA horen volgens mij ook 25 ECTS, dus dat is ook best veel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor Spaans staat minimaal 8 uur per week
Pehehehehe echt al lang geleden maar complete serie keek ik vroeger met mijn moederquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd een gelijkgestemde. Hoewel ik Patrick helemaal niks vind
Dit is 6ects per semester. Dus beginners 6 en halfgevorderden ook 6. Maar ik weet niet hoe ver je gaat met die minor? Met de 1e 6 ects kom ik tot A2 niveau.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij een taalminor aan de UvA horen volgens mij ook 25 ECTS, dus dat is ook best veel.
Ik mag geen laminaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gooien als we iets hebben gewoon het allergoedkoopste ikea laminaat erin. Dat heb ik nu op mijn kamer en Brum in zijn studio en dat vind ik dikke prima
A1 is toch native speaker? En A2 toch net iets eronder? Dat is namelijk het einddoel bij de UvA. Maar dat kun je toch niet in één semester halen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is 6ects per semester. Dus beginners 6 en halfgevorderden ook 6. Maar ik weet niet hoe ver je gaat met die minor? Met de 1e 6 ects kom ik tot A2 niveau.
A1 is het laagste he, ik heb boeken voor A1 en A2quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
[..]
A1 is toch native speaker? En A2 toch net iets eronder? Dat is namelijk het einddoel bij de UvA. Maar dat kun je toch niet in één semester halen?
Ik vind het ook leuk. Velen drama jonge! Hoewel de hete mannen een beetje tegenvallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe echt al lang geleden maar complete serie keek ik vroeger met mijn moeder![]()
Ja precies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar B1 lijkt me al een mooi niveau
Ja het is alleen Spaans fmlquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef Mss het volgende:
Mijn boeken Zwaids zijn ook echt alleen in het Zwaids, niet van Nederlands of Engels naar Zwaids, maar alleen Zwaids.
En ook ontzettend links georiënteerd
Zumo Naranjaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar die plaatjes en hoe je heet in t spaans enzo, dat herken ik wel.
DOS CERVEZAS POR FAVORquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee er staat iets anders geloof ik
Geen sinaasappelsap? Schandaligquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee er staat iets anders geloof ik
Oh ik dacht dat je t over die naam hadquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen sinaasappelsap? Schandalig
Krijg je allemaal van zo'n uitspraken als That's not my cup of tea, of the straw that broke the camel's back
Maar dan in het Spaans natuurlijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je t over die naam had
NU AL GEFAALD VOOR HET VAK, ERMAHGERD!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En
Topic: Choose one from the topics presented in the lectures
Deadline: June 3rd, 2013
zoooo coolquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook Zwaids leren
Omdat ik mijzelf nu al een stage in de kop heb gezet in Stockholm
Ermahgerd ik heb dalijk gratis ovquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
zoooo cool
Ik ga de Zwaidse kerk in R'dam maar een mail sturen, kan niks meer vinden over taalcursussen en de website waar ze naar verwijzen voor extern was stuk
oh ik dacht als "keuzevakje" en niet als hele minor, das wel beetje veel van het goede voor ernaast jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien in mijn vierde jaar. Dit jaar de medische mallemolen afsluiten, volgend jaar stage en het jaar erop misschien. Maar een taalminor doe je er niet even bij, daar staan 15 uur per week voor
Voor de lölquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
In Scandinavië kun je je ook meer dan prima redden met Engels, dus daar hoef je het niet voor te doen. Meer voor de lol denk ik.
Doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
zoooo cool
Ik ga de Zwaidse kerk in R'dam maar een mail sturen, kan niks meer vinden over taalcursussen en de website waar ze naar verwijzen voor extern was stuk
Nee, je kunt het niet een beetje doen, dat is jammer. Maar misschien kan ik het er in mijn afstudeerjaar bij doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht als "keuzevakje" en niet als hele minor, das wel beetje veel van het goede voor ernaast ja
yep, absoluut. En het lijkt me ook gewoon tof, gewoon in een kneuterig klasjequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Doen. Ik ga mijn boeken ook soberso bewaren, maar Zwaids is moeilijk als zelfstudie vanwege de uitspraak. Als je het leest is het best te volgen, maar verstaan is een ander verhaal.
En velen tripjes naar de Ikea!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, absoluut. En het lijkt me ook gewoon tof, gewoon in een kneuterig klasje
Ik wil eigenlijk gewoon lekker laagdrempelig en kneuterig leren, niet een hele professionele taalcursus bij een docente thuis voor honderden euro's ofzo.
lopen in de vestiging in Delft wel velen eckten Zwaiden rondquote:
Die doet het nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
Ok, hier had ik nooit van gehoord maar dit is briljant
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seed_test_(medical_sign)
ja stom ding kopieerde niet goedquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 26 augustus 2013 01:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
SORRY MOLO IK WAS WASMACHINES AAN HET ZOEKEN.
We gaan wss gewoon een wasmachine in de studio pleuren en wat planken bijmaken in de inloopkast voor kleren
Ja, ik wil morgen eigenlijk bestellen dan harharharquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Zit er wel een aan- en afvoer voor het water?
nou ja, als de aan en afvoer er zit, je geld hebt en er plek is waar dat kreng kan staan, zou ik lekker op de bestelknop rammenquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik wil morgen eigenlijk bestellen dan harharhar
zie watsaapquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie vielen geld ist das fur dein bietenzooi
ja das zo gedaan. Koop er wel ook een druipbak onder, voor het geval dat kreng gaat lekker ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je dat makkelijk zelf aansluiten Piemel?
is wel een zaadmerk dus gaat niet zo lang mee, maar kost ook niet veelquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zou dit prima zijn?
5kg lijkt me genoeg aangezien we op een wasrek moeten drogen, en 1400 toeren is redelijk toch?
http://www.mediamarkt.nl/(...)6107.html?langId=-11
Nee maar ik heb geen 1000 euroquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:18 schreef Molo het volgende:
[..]
is wel een zaadmerk dus gaat niet zo lang mee, maar kost ook niet veel
das waar, dan moet je een 15 kg wasmachine voor je 6 kinderen met Brumquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik heb geen 1000 euroOok al gaat ie maar 2-3 jaar mee, dan hoop ik in een andere situatie te zitten dan nu met fulltime school.
omdat veel opruimwerk als het mis gaat. Maar goed, in de badkamer hoeft dat niet, daar zit neem ik aan een putje in en een waterkering bij de deurquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
maareh het is een pauperstudio met goedkoop pauperlaminaat, hij komt in de badkamer op een tegelvloer waar niets waardevols op staat, waarom zouden we dan een druipbak nemen :v
Naja met een miele of aeg kun je ook pech hebben denk ik dan. Als dit een gebrekkig ding is dan hebben we 2 jaar garantiequote:Op maandag 26 augustus 2013 01:24 schreef Molo het volgende:
[..]
das waar, dan moet je een 15 kg wasmachine voor je 6 kinderen met Brum
Maar is een gok, als student zou ik ook geen Miele nemen hoor
Putje aan de andere kant van de badkamer wel, deze komt in de hoek als je de deur open doet te staan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:25 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat veel opruimwerk als het mis gaat. Maar goed, in de badkamer hoeft dat niet, daar zit neem ik aan een putje in en een waterkering bij de deur
wasmachinekraan met terugslagklep en de rest zit bij de wasmachine, kwestie van erop draaien en de afvoerslang in een afvoer hangen. Soms moet je die even vast zetten zodat die er niet uit floept als er ineens veel water door stroomt, maar daar werkt ducttape erg goed voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
link van een druipbak? en wat hebben we dan nodig voor aansluitdingen
ik zou het risico lekker nemen hoor, boeiend als die overstroomtquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Putje aan de andere kant van de badkamer wel, deze komt in de hoek als je de deur open doet te staan.
Ze hebben ook anti tril dingen voor eronder, maar die hebben we dan nog snel genoeg besteld mocht t nodig zijn tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou het risico lekker nemen hoor, boeiend als die overstroomt
quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:28 schreef Molo het volgende:
OMG, broodjes lukken goed
Nu staat de zoete versie met chocoladestukjes erin in de oven
yep. Wij hadden eerst een rubberen tegel, maar houten vloer dus dat trilt alsnog flink door.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hebben ook anti tril dingen voor eronder, maar die hebben we dan nog snel genoeg besteld mocht t nodig zijn toch
yepquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde vragen of je morgen vrij was maar het is al maandag, fail
nee ik moet nog bestellen maar twijfel nog wat ik erbij wil nemenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik moet nog bestellen maar twijfel nog wat ik erbij wil nemen![]()
![]()
Deze kende ik al wel, een ex-collega heette zo. Maar zij kwam uit de Oekraïne, dus dat verklaart de spelling wellicht. Maar zij heeft zulke stomme dingen gedaan, ik associeer deze naam nu dus voor altijd met domme dozenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.. Deze schrijfwijze had ik ook nog nooit gezien: Yuliya (kwam babyfoto voorbij in mijn fb feed)
Dus dan bel je morgen, zitten ze wederom vol, en dat kan dan nog rustig een week zo verder eer er weer een normale afspraak te maken valt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Omdat ze morgen nog weer van alles verwachten en ze in deze periode maar voor 1 dag tegelijk plannen. Ofzo. Ik snapte het ook niet
Ja zo gaat dat. Heb je een ziek kint of ben je zelf ziek, taart? Zieke kinderen mogen namelijk wel altijd komenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus dan bel je morgen, zitten ze wederom vol, en dat kan dan nog rustig een week zo verder eer er weer een normale afspraak te maken valt?
*belt huisarts* 'Ja hoi mijn kind heeft de hoesttyfus, help snel!'quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat. Heb je een ziek kint of ben je zelf ziek, taart? Zieke kinderen mogen namelijk wel altijd komen
Ik verdenk daar wel veel mensen van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
*belt huisarts* 'Ja hoi mijn kind heeft de hoesttyfus, help snel!'
*komt op afspraak* 'Oh, hmm, volgens mij is ze bijna beter, maar nu we er toch zijn, ik heb ook nog wel een vraagje'
Nee?
Mijn huisarts kan ik binnen diezelfde week gewoon plannen, ook voor mezelf. Online datum opgeven en je krijgt een mailtje met je afspraakquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat. Heb je een ziek kint of ben je zelf ziek, taart? Zieke kinderen mogen namelijk wel altijd komen
Ooh wil je achteraf vertellen of het wat was? ik wil morgen daar heen rijden..quote:
Oh top!quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:16 schreef princess-a het volgende:
@Spees: mijn moeder heeft al een jaar of 5 een wasmachine van ¤180,- en die wast wat af!
[..]
Ooh wil je achteraf vertellen of het wat was? ik wil morgen daar heen rijden..
Shopse
Ja, maar zo werkt 99% van de artsen (helaas) nog niet. Ook begrijpelijk want dan zit de arts binnen no time helemaal vol met zere tenen en hoofdpijn. Juist die persoonlijke interactie met de assistente (het filteren van de notoire hypochonders bijvoorbeeld) maakt het efficient. Ik zou het echter wel prettig vinden als ze een aantal timeslots vooraf boekbaar zouden maken. Bij mijn arts zijn dat de slots van 8:10 en 8:20. Maar dat is eigenlijk te weinig. Een uur per dag zou beter zijn, dan hou je nog genoeg tijd over voor spoedgevallen, vergaderingen, bloedprikuren, telefonisch spreekuur en ATVquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn huisarts kan ik binnen diezelfde week gewoon plannen, ook voor mezelf. Online datum opgeven en je krijgt een mailtje met je afspraakMaar ik kan ook vragen per mail stellen, dus voor heel veel dingen hoef ik er niet meer heen
Hehe, jammer dat onze katten daar niet intrappenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hond foppen om pillen op te vreten. Velen worstjes later heeft ie z'n pil op
Het kán dus wel, al kan dit natuurlijk een toevalstreffer zijn.. Mocht je hem ooit tegenkomen: het is een Whiteline van de Gammaquote:
Mjah, klaarblijkelijk werkt het bij mijn huisarts dus wel, ondanks de hypochonders en zulks (misschien dat het minder tijd kost die mailtjes te beantwoorden als wanneer ze op het spreekuur komen?), ik vermoed ook wel dat een deel van die emails beantwoord wordt door de assistente. Vind ik geen probleem verder, ik ben allang blij dat ik kan mailen. Maar mijn huisarts heeft ook zelden uitloop, omdat hij daar een grafhekel aan heeftquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt 99% van de artsen (helaas) nog niet. Ook begrijpelijk want dan zit de arts binnen no time helemaal vol met zere tenen en hoofdpijn. Juist die persoonlijke interactie met de assistente (het filteren van de notoire hypochonders bijvoorbeeld) maakt het efficient. Ik zou het echter wel prettig vinden als ze een aantal timeslots vooraf boekbaar zouden maken. Bij mijn arts zijn dat de slots van 8:10 en 8:20. Maar dat is eigenlijk te weinig. Een uur per dag zou beter zijn, dan hou je nog genoeg tijd over voor spoedgevallen, vergaderingen, bloedprikuren, telefonisch spreekuur en ATV
We hebben nu onze ogen op de goedkoopste indesit bij de media markt. Wordt nog gratis bezorgd ook mehehequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het kán dus wel, al kan dit natuurlijk een toevalstreffer zijn.. Mocht je hem ooit tegenkomen: het is een Whiteline van de Gamma
Bij mijn huisartsenpraktijk hangt zo'n scherm waarop per dokter staat hoeveel uitloop ze op dat moment hebben, kun je in ieder geval inschatten hoe lang je nog extra moet wachtenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, klaarblijkelijk werkt het bij mijn huisarts dus wel, ondanks de hypochonders en zulks (misschien dat het minder tijd kost die mailtjes te beantwoorden als wanneer ze op het spreekuur komen?), ik vermoed ook wel dat een deel van die emails beantwoord wordt door de assistente. Vind ik geen probleem verder, ik ben allang blij dat ik kan mailen. Maar mijn huisarts heeft ook zelden uitloop, omdat hij daar een grafhekel aan heeftMijn vorige huisarts kon ik ook altijd prima terecht, maar die had serieus altijd uitloop van minimaal een uur en dat was echt té irritant.
Ook nice! Sowieso lekker om het voor jezelf te hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben nu onze ogen op de goedkoopste indesit bij de media markt. Wordt nog gratis bezorgd ook mehehe
Hehehe, wel fijn dat het werkt. Maar mijn huisarts zit altijd vol met hoofddoekjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, klaarblijkelijk werkt het bij mijn huisarts dus wel, ondanks de hypochonders en zulks (misschien dat het minder tijd kost die mailtjes te beantwoorden als wanneer ze op het spreekuur komen?), ik vermoed ook wel dat een deel van die emails beantwoord wordt door de assistente. Vind ik geen probleem verder, ik ben allang blij dat ik kan mailen. Maar mijn huisarts heeft ook zelden uitloop, omdat hij daar een grafhekel aan heeftMijn vorige huisarts kon ik ook altijd prima terecht, maar die had serieus altijd uitloop van minimaal een uur en dat was echt té irritant.
Ja en ook al gaat ie maar een paar jaar mee, beter dan niets en de prijs is er ook naar denk ik dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ook nice! Sowieso lekker om het voor jezelf te hebben
Ze zitten er wel in de wachtkamer hoor, maar tbh.. Het is wel een ander slag als dat bij mijn vorige (surinaamse) huisarts zat ja. En waarom er daar denk ik altijd uitloop was, en waarom ik daar altijd met zes miljoen medicijnen het pand weer verliet, en waarom ik denk dat het altijd uitliep, want die kwamen dan voor zes verschillende dingen en mijn huisarts staat dat niet toe, per 'ding' moet je een afspraak maken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, wel fijn dat het werkt. Maar mijn huisarts zit altijd vol met hoofddoekjes.
Ik mag het allemaal niet zeggen en denken enzo, maar die staan wer nu eenmaal om bekend dat ze met elke zere teen naar de dokter moeten en zo'n mailsysteem zou ook niet werken want ze verschuilen zich altijd achter "spreeke niet goede Nederlandse" En dus moeten ze wel komen, want dan kan hun zoon/ dochter mee die wel goede Nederlandse spreekt, (dat is niet te doen met telefonisch spreekuur), maar vanwege de taalbarriere en de vinger die ineens ook zeer doet lopen ze altijd 10 minuten uit.
Ja, het zit diep. Misschien weert jouw huisarts allochtonen
ik denk dat ze dan de bovenste vijf inschrijvers hebben uitgenodigd?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat betekent het als er bij huizen staat 'groepsaanbieding gestart voor 5 personen' ?
Het staat ook bij kleine appartementen dus lijkt me niet dat er dan 5 mensen gaan wonen.![]()
Oh zo, ahazquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan de bovenste vijf inschrijvers hebben uitgenodigd?
Was het het stokbrood?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hier zitten we met een zieke hontafgelopen nacht hebben cif en ik in totaal zo'n 3 uurtjes geslapen ofzo
Clean alllll the vomit![]()
Dierenarts gaat wel een stuk makkelijk: je belt om 9u en een half uur later kan je al terecht
Nah kan bijna niet, want dat krijgt ie wel vaker.... Geen idee... Of de beentjes van de sparerib is em slecht bevallen of... Er zat ergens een bacterie op (dacht de dierenarts).. Geen idee dus. Hij is nu meer dan een uur aan het slapen, das al heel watquote:
En jullie vertrekken woensdag toch? Hopelijk trekt ie snel bij!quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah kan bijna niet, want dat krijgt ie wel vaker.... Geen idee... Of de beentjes van de sparerib is em slecht bevallen of... Er zat ergens een bacterie op (dacht de dierenarts).. Geen idee dus. Hij is nu meer dan een uur aan het slapen, das al heel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |