oh da's minderquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net wat onkruid gewied en een paar planten gesnoeid in de tuin en nu jeuken mijn handen en armen
Het lijken wel foto's van mij op een meet!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
Zijn foto's van Molo als we zeggen dat ze oud isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
maar wel velen fijne vakantie, ook tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet ik straks eens douchen en m'n koffer inpakken.
Net de hont weggebracht.. Dan komt m'n innerlijke watje weer boven zo van "IK GA HEM EEN WEEK NIET ZIEN![]()
"
Tuurlijk, ik klaag niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar wel velen fijne vakantie, ook tof
Nou is behoorlijk normaal imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik klaag niet hoor
Ik geef mezelf eerder een emoslinger ervoor![]()
Ja datquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou is behoorlijk normaal imoik baal ook altijd als we Samson weg brengen
![]()
en als we dan terug rijden na de vakantie om hem op te halen, ben ik de hele rit aan het zeuren hoe leuk het is om Samson weer te zien
![]()
Wij moeten em nu 2 weken missen whaaa
Hont is altijd belangrijker d'uhhquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Dit is de eerste keer dat ik hem een week niet zie sinds ik hem heb..
Terwijl ik Fred nu ook een week niet ga zien.
Maar m'n puppywuppiekoeziewoezie![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, wat kun je veel zooi verzamelen op een zolder
Nee, die moet deze week nog zomervakantie draaien, dus die is bijna 10 uur per dag van huis.quote:
Ik heb het ook niet met de poussequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat trouwens nooit zo met mijn katten
dat wordt dus groente bestellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bloemkool een weekend in t water laten staan in een pan, wat een lucht
Zou Priem het nog eten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan om t te eten, helemaal vergeten joh
Neequote:
Voel je je al wat beter chick?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Komende 3 dagen hoef ik niet te koken door al tze foods wat nog in de koelkast zit
Jup weer topfitquote:
Ah gelukkig!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup weer topfitgisteren was het al zo goed als over
beterquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup weer topfitgisteren was het al zo goed als over
stresskoorts?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
beter
Ik voel me niet zo, zit steeds tegen de 37,9 aan, scumbagbody
niet dat ik weet, voel me ook echt niet lekker. drukkend gevoel op m'n borstbeen ook.quote:
oh ja dat kan ook nogquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet dat ik weet, voel me ook echt niet lekker. drukkend gevoel op m'n borstbeen ook.
Ik weet dat dat een uiting kan zijn van een allergie voor die purinethol. als ik koorts heb of krijg moet ik ook naar de eerste hulp, ik zit dan ook HEEL hard te hopen dat het weer zakt
En dan als je voor Spaans had gekozen:quote:WHY PIMSLEUR APPROACH?
Same revolutionary method purchased by the FBI.
All audio! Just listen and absorb. No textbooks. No videos. What you hear is
scientifically sequenced so you can retain without pain.
MP3 format and iPod compatible for anyone who is always on the go.
30-minute lessons are perfect for your daily commute, lunch break, or workout.
Learn the most common words and phrases used in everyday conversations.
Surprise locals when you speak in their language.
Impress your friends and family by chatting with them in another language.
Learn with confidence. 40 years of research and a 30-year history of success.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |