oh da's minderquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net wat onkruid gewied en een paar planten gesnoeid in de tuin en nu jeuken mijn handen en armen
Het lijken wel foto's van mij op een meet!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
Zijn foto's van Molo als we zeggen dat ze oud isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijken wel foto's van mij op een meet!
maar wel velen fijne vakantie, ook tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet ik straks eens douchen en m'n koffer inpakken.
Net de hont weggebracht.. Dan komt m'n innerlijke watje weer boven zo van "IK GA HEM EEN WEEK NIET ZIEN![]()
"
Tuurlijk, ik klaag niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar wel velen fijne vakantie, ook tof
Nou is behoorlijk normaal imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik klaag niet hoor
Ik geef mezelf eerder een emoslinger ervoor![]()
Ja datquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou is behoorlijk normaal imoik baal ook altijd als we Samson weg brengen
![]()
en als we dan terug rijden na de vakantie om hem op te halen, ben ik de hele rit aan het zeuren hoe leuk het is om Samson weer te zien
![]()
Wij moeten em nu 2 weken missen whaaa
Hont is altijd belangrijker d'uhhquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Dit is de eerste keer dat ik hem een week niet zie sinds ik hem heb..
Terwijl ik Fred nu ook een week niet ga zien.
Maar m'n puppywuppiekoeziewoezie![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, wat kun je veel zooi verzamelen op een zolder
Nee, die moet deze week nog zomervakantie draaien, dus die is bijna 10 uur per dag van huis.quote:
Ik heb het ook niet met de poussequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat trouwens nooit zo met mijn katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |