Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
Dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een werk zeg.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je dit om te trollen? Die GROVER collage heb ik gefixt, Chloro die bingo.
Kan ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij dacht je er wel met een jantje van leiden van af te kunnen maken he, jongetje?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vragen of ik achterlijk ben/troll.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Die 2 minuten werk in Photoshop? Catch up, gramps.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Uh huh, tuurlijk, je zaterdagavondvulling is nu ineens "2 minuten".
En Oil & Vinegar is een keten, zit overal man, doe niet alsof je exclusief bent in die vergane-glorie-buurt van je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een zaterdag man, wat praat jij.
Precies, pauper-SC'ers.quote:Toch willen een paar van die pauper-SC'ers hier komen wonen, en kwam jij ook helemaal vanuit Tilburg hierheen om naar die toko te gaan.
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
Precies, pauper-SC'ers.En ik kwam echt niet naar Amsterdam voor dat voer hoor.
Ik ga zo even eten halen denk ik, twijfel tussen Javaans-Surinaams en Indisch bij de 2 jumi's. =$
Heb nog een frikandel XXL liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,
Ja ho eens even, ik ga niet naar 2 verschillende toko's natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Javaans-Surinaams, een saté voor mij pls, en pics van de jumi's,
Zelf maken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen macaroni en lasagne.
welke tata heeft deze menu gemaaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs een etalage van een (nieuwe) winkel hier in de buurt, zie ik van die bakken staan voor Italiaans schepijs zeg maar, maar dan met sla. Ook echt alleen van dat typische yuppen/hipstervolk binnen. Net even opgezocht voor winkel dat zou was, dit het is menu
_!
[ afbeelding ]
tata ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
welke tata heeft deze menu gemaaktklopt niks van ze moer
check die ingredienten van hummus en falafel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |