Ik vrees dat je een heel klein beetje te laat bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef appelen het volgende:
Min: 4,3
Max: 12,4
Neerslag: 0,8
Zon: 4,0
Windsnelheid: 3,8
Windrichting: O
Luchtdruk: 1012,1 hPa
Shit dag vergeten..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een heel klein beetje te laat bent
En ik maar denken dat die voorspelde 22 overdreven wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef OA het volgende:
Afgelopen zondag werd gekenmerkt door veel wind en zeer veel neerslag, plaatselijk tot wel 120 mm!! De Bilt bleef steken op een bescheiden 63,9 mm... Nattekat wint deze editie omdat bij hem de voorspelde neerslag het minst afweek
De winnaar van een week eerder wordt nu laatste...
Er mist volgens mij een tabelletjequote:Op dinsdag 12 november 2013 21:43 schreef OA het volgende:
We hebben weer 2 uitslagen tegoed!
3 november
Voor het eerst dit seizoen mag ik mezelf tot winnaar uitroepen
[ afbeelding ]
10 november
Voor de 5e keer dit seizoen mag ik mezelf tot hekkesluiter uitroepen...![]()
Nattekat sleept zijn 3e overwinning van dit seizoen binnen!
Tussenstand
In de tussenstand gaat Oliver23 nog steeds aan de leiding, maar hij wordt op de voet gevolgd door INViCTuS. Het blijft daarom spannend bovenin de ranglijst!![]()
[ afbeelding ]
Er mist volgens mij een tabelletjequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst dit seizoen mag ik mezelf tot winnaar uitroepen
[ afbeelding ]
10 november
Voor de 5e keer dit seizoen mag ik mezelf tot hekkesluiter uitroepen...![]()
Nattekat sleept zijn 3e overwinning van dit seizoen binnen!
Tussenstand
In de tussenstand gaat Oliver23 nog steeds aan de leiding, maar hij wordt op de voet gevolgd door INViCTuS. Het blijft daarom spannend bovenin de ranglijst!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |