Een hoop Treme en Phileine zegt sorryquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:54 schreef Vlindur het volgende:
Oh kijkhttp://mynewplaidpants.bl(...)michiel-huisman.html

Zonder te spoileren kan ik zeggen dat zijn rol alleen maar belangrijker wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ibtimes.com/ga(...)naharis-role-1401815
Ze hebben het idd wel echt over vervanging van Daario. Lijkt me wel een leuke rol om te spelen, love-interest van de KhaleesiGeen klein rolletje gok ik zo.

Ja dat stond e rdus niet bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef Maanvis het volgende:
maareh waarom is die ouwe acteur er mee uit gescheeën dan?

afwijking?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat stond e rdus niet bijMisschien teveel kritiek?
Maar mij lijkt dat de kritiek op Daario meer was op de afwijking met boek dan de acteur zelf.
En die afwijking is er nu met Michiel volgens mij nog steedsVoor zover ik als nietboeklezer kan beoordelen.

Puur fysiek, met z'n blauwe haren en gouden snorretje geloof ik.quote:

Daario in de serie lijkt in niks op de Daario uit de boeken. Maar dan inderdaad alleen zijn verschijning en kleding.quote:

o hij moet blijkbaar blauw haar hebben. Wat is dat voor boekenserie game of thrones, een anime boekenserie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daario in de serie lijkt in niks op de Daario uit de boeken. Maar dan inderdaad alleen zijn verschijning en kleding.

Nee, Daario behoort tot een exotisch volk uit een ander werelddeel dan Westeros, vandaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
o hij moet blijkbaar blauw haar hebben. Wat is dat voor boekenserie game of thrones, een anime boekenserie?

quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, Daario behoort tot een exotisch volk uit een ander werelddeel dan Westeros, vandaar.![]()
Seriekijkers mogen in hun handen knijpen dat Jalabhar Xho de serie niet heeft gehaald, als er één personage "vreemde kleurige vogel" genoemd kan worden is hij het wel.

http://winteriscoming.net/2013/08/mountain-recast/quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef Gwywen het volgende:
En we krijgen wéér een nieuwe Mountain:
[ afbeelding ]

Ik vond hem niet erg knap (en dat moest hij wel voorstellen als ik het goed heb), maar voor de rest vond ik hem eigenlijk ook wel prima. Ik begon al aan hem te wennen in ieder geval en hij had van mij ook zeker niet vervangen hoeven worden. Ik vond hem wel charismatisch. Weet ook niet wat de reden is van zijn "vertrek". Ik vind het sowieso altijd wel een beetje "twijfelachtig", zo'n wissel in casting. Moeten ze eigenlijk gewoon niet doen, want komt een serie in eerste instantie niet ten goede vind ik. Echter, vind het wél bijzonder dat zijn vervanger "onze" Michiel Huisman wordt en ben dan ook wel erg benieuwd naar Huisman's versie van "Daario" en voor de "eye-candy" vind ik dit bij voorbaat toch al wel een verbeteringquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond deze Daario eigenlijk wel goed. Maar die stopt er dus mee?

Eens, maar die eerste foto is dan ook meer mijn beeld van hem dan die tweede.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest hem nu toch eens opzoeken
Maar hier denk ik: lekker ding!
[ afbeelding ]
En hier denk ik: meh...
[ afbeelding ]

Zo te zien speelt hij ook een arts op die tweede foto en daar hoort blijkbaar de degelijk saaie look bij. Zo'n ruige vent past dan niet (volgens de media beeldvorming)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Forbry het volgende:
Eens, maar die eerste foto is dan ook meer mijn beeld van hem dan die tweede.![]()
He needs hair zo te zien

Eerste vond ik de beste.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef Gwywen het volgende:
En we krijgen wéér een nieuwe Mountain:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |