quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Daar hoort wel een fotootje bij:
[ afbeelding ]
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lief
Zoals ouders over hun kinderen praten praten Lotusss en ik over onze katten
Dat kan ik me ook voorstellen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Ook goedemorgen en een speciaal welkom voor Diaan.
Voor mijn MLV moest ik in 22 minuten 5km lopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:28 schreef iamredleader het volgende:
terug van een run: 4km in 28min
![]()
Diaan, welkom terug! Hoop dat de poes zich gauw meldt
Joggenquote:
Dan wordt het inderdaad tijd om naar huis te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Vakantie nadert z'n end al weer. Het weer wordt ook minder dus binnenkort weer op huis aan...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Och, is ze nou nog steeds niet terug Diaan?![]()
Liever jij dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik ben nog aan het trainen. Mij gaat het meer om endurance dan snelheid; over twee weken 18,5 kilometer hel![]()
Mocht iemand het gemist hebben: 8 september doe ik mee met de strongmanrun in Hellendoorn.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Over 2 weken hebben wij vakantie, 10 dagen Engeland
Liever jullie dan wij; na de run gaan we 5 daagjes in de Ardennen vakantievierenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Over 2 weken hebben wij vakantie, 10 dagen Engeland
Hier is die run ook, maar die skip ik ook...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik ben nog aan het trainen. Mij gaat het meer om endurance dan snelheid; over twee weken 18,5 kilometer hel![]()
Mocht iemand het gemist hebben: 8 september doe ik mee met de strongmanrun in Hellendoorn.
hahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik ben wel blij dat ik na 4 weken vakantie weer aan het werk ben. Die laatste week van de vakantie werden de kinderen erg vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |