Met een vrij simpele raket, en dan op de bovenkant nog zo'n klein platform wat daarna wegvliegt. Dat platform was eigenlijk niet hard nodig, het busje is zo gebouwd dat rondom bijna alleen onderdelen met 80 impact resistance zitten. Dat betekent dat als het met minder dan 80m/s de grond raakt, het onderdeel nog heel is. Uiteraard kan het wel losraken, maar tot 20-30 m/s kon ik 'm gewoon op de grond kwakken en daarna overeindrollenquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Reintji het volgende:
Duna?
Hoe heb je dat ding op Minmus gekregen?
SPOILER: Spoiler, dit dat alles.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Rezania op 02-09-2013 18:23:44 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.quote:
Haha, nee ik wist wel dat er wat Easter Eggs waren maar nooit echt bewust naar op zoek geweest en deze nog niet gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Reintji het volgende:
Landing op de Mun vanaf rondje rond de evenaar!1) 3 poten staat stabielerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing
2) als je die motoren hoger op je schip zet landt en vliegt hij veel stabieler.
Verder supergaaf, maar hoe vind je die boog?![]()
Valt mee. Maak het jezelf niet te moeilijk (te groot) in het begin. Maak eerst eens een satelliet en probeer die in een baan om Kerbin te krijgen. Dan een bemande capsule, etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef RickoKun het volgende:
Hey mensOn, zit er een hoge leercurve aan dit spel? Of ga je spelenderwijs zelf steeds verder dingen uitvogelen?
Ik lees al een poosje mee, en t lijkt ook net of die dingen allemaal uit elkaar vallen als er maar een tikje tegenaan wordt gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |