waarom heeft 1 van die tanks 4 docking portsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, m'n fuelstation is klaar en voorzien van een riante hoeveelheid brandstof en dockingpoorten om komende missies van brandstof te voorzien. Heeft nu ook ruimte voor tijdelijk verblijf van 4 kerbals.
[ afbeelding ]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom heeft 1 van die tanks 4 docking ports![]()
tevens mechjeb 2
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?
Al zou het voor de symmetrie misschien beter zijn ze weg te halen nu ik achterop ook al 4 standaard dockingports heb...
Haha, het is een fuelstation, geen ruimtestation. Dockingports zijn alleen om te tanken, de kerbals blijven maar lekker in hun schip zitten. En als ze naar het crewgedeelte willen kunnen ze EVA-en.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbels
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...quote:
Nee, want ik probeer dat ding nog overeind te krijgen en toen ontplofte hij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik wilde wat realisme, dus daarom mechjeb. En het is ook gewoon erg handig.quote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijn
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de munquote:
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
aaah, dus al de teller bij t-1 staat op spatie rammenquote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
dank je, ga ik proberenquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:
1. Lanceer in een 100km orbit
2. Mun als target instellen in de mapview
3. In Maneuver Planner kiezen voor "Hohmann transfer to target", create and execute.
Launch to rendezvous werkt wel goed bij een target wat in orbit zit om de planeet/maan waarvan je lanceert:
1. Target als target instellen in mapview
2. In Ascent Guidance eerst klikken op "Engage autopilot", daarna op "Launch to rendezvous". Je hoeft dan niet meer zelf op spatie te drukken.
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
dat was de mun![]()
[ afbeelding ]
het licht doet het wel in elk geval
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meerquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meer
zo ongeveer, en verbruiken bijna niksquote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |