Waarom zijn wij hier op aarde?quote:
zou je maar overkomen als je als vogel zijnde nog een rondje dierentuin maakt.quote:
Het is "als vogel" of "vogel zijnde"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
zou je maar overkomen als je als vogel zijnde nog een rondje dierentuin maakt.
Bedankt herr Mengele.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is "als vogel" of "vogel zijnde"
Ok gr gr
Ik googlede.. Hardop gelachenquote:
Graag gedaan.quote:
Kwantum mechanica vertelt ons dat deeltjes kunnen ontstaan uit het niets en zonder reden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn wij hier op aarde?
Wissik wel :$ gr grquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet weten wie Jozef Mengele was btw
Behoorlijk nutteloos..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kwantum mechanica vertelt ons dat deeltjes kunnen ontstaan uit het niets en zonder reden.
Het universum is volgens die theorie onstaan uit het niets en zonder reden zonder een natuurwet te breken.
Wat daar ontstond was pure energie. Die energie is gaan samenklonteren tot melkwegen en uiteindelijk onze aarde.
Met andere woorden. Er zit geen reden achter ons bestaan.
Uitvinder van de aardlekschakelaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet weten wie Jozef Mengele was btw
Je hebt stiekem aandelen in google?quote:
Bijna goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uitvinder van de aardlekschakelaar.
Zodat wij kip kunnen eten op zaterdag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behoorlijk nutteloos..
Dus daarom hebben wij een partij voor de dieren?
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt stiekem aandelen in google?
Alleen op zaterdag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zodat wij kip kunnen eten op zaterdag.
Ik heb een wondje in mijn mondquote:
Wil je die aandelen uitdelen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt stiekem aandelen in google?
Aft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een wondje in mijn mond![]()
Das andere koek dan aandelen in google
Alle opties zijn optioneelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je die aandelen uitdelen?
Ja hou opquote:
Da's bitterkoekjes iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een wondje in mijn mond![]()
Das andere koek dan aandelen in google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |