Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Financieel in ieder geval wel
Als je de ontwerper bedoeld wel ja, maar die reclame poster is een 1 way deal ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat die gast die het heeft bedacht het meeste lacht.
Serieus ... Dacht dat het een seller was ..... Net klikte ik ergens op en kon het kopen volgens mij ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Valt mee hoor.... 31 teakettles sold
En daarna van de site gehaald
While J.C. Penney didn’t respond to messages about the product, the out-of-stock kettle was the only one of the 31 teakettles sold on jcpenney.com to be sold out on Tuesday afternoon. (As of Wednesday morning, it appears the teakettle has been completely removed from JCPenney’s site. The company has also taken down the billboard where the advertisement was first spotted, according to the CBS affiliate in Los Angeles.)quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ... Dacht dat het een seller was ..... Net klikte ik ergens op en kon het kopen volgens mij ...
Dacht ik ook, wel duur tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ... Dacht dat het een seller was ..... Net klikte ik ergens op en kon het kopen volgens mij ...
Jaja dat is niet zo raar natuurlijk, dat zou ik ook doen. Het kwaad "reclame" is al geschiedtquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
While J.C. Penney didn’t respond to messages about the product, the out-of-stock kettle was the only one of the 31 teakettles sold on jcpenney.com to be sold out on Tuesday afternoon. (As of Wednesday morning, it appears the teakettle has been completely removed from JCPenney’s site. The company has also taken down the billboard where the advertisement was first spotted, according to the CBS affiliate in Los Angeles.)
Roken we er nog éénquote:
Ja duhh..quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je ... Je weet toch dat ik ben gestopt..
Ik draai nog wat en gaat mee naar bed, dan slaap ik welquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is goed, dan ook maar op bed wakker liggen
Is goed, dan mag je ook voor mij slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik draai nog wat en gaat mee naar bed, dan slaap ik wel
Waterijsjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is goed, dan mag je ook voor mij slapen
Jou probleemquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet te morsen
Slaap ze!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf lekker wakker en tot morgen BB
Gedraaidquote:
Met, waarom zou ik zonder draaienquote:
Dat zeker ik zit nog even aan een wijntjequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Omdat ze zich niet vanzelf draaien![]()
Geniet ervan
Jij slaapt als een roos vannachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeker ik zit nog even aan een wijntje
Dat denk ik wel maar ik ben nog zo wakkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij slaapt als een roos vannacht
Dan draai je er een "knock outje" achteraanquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maar ik ben nog zo wakker
Vannacht is ook zo een nacht om eens flink te neuken zeg maarquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maar ik ben nog zo wakker
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vannacht is ook zo een nacht om eens flink te neuken zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
Had ze d'r kleinkind maar geen GTA moeten laten spelen
en 90....ze was toch al zo goed als dood![]()
Met een gun in je huis, vraag je eromquote:
Ja maar dat heb je dus in bijna alle huizen daar.....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Wegmisbruikers
[..]
Met een gun in je huis, vraag je erom
Dom land. Het gebeurd elke week weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je dus in bijna alle huizen daar.....
Denk eigenlijk eerder elke dag maar dat krijgen we niet te horen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dom land. Het gebeurd elke week weer.
Komkommer nieuws. En ja het is vast het spel wat de trigger deed overhalenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk eigenlijk eerder elke dag maar dat krijgen we niet te horen...
tegenwoordig is het universeel, usb A > mini usb Bquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Ik loop te zoeken naar de juiste usb kabel voor mn foto-toestel... Een paar maanden geleden kon ik hem niet meer vinden en toen besteld. maar nu wederom problemen om de juiste passende kabel te vinden... Ik word zo moe van al die verschillende interfaces op onze randapparatuur ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |