Ga toch heen Soury, dan vraag je het in een post zonder mij te quoten, we hebben het over oorlog enzo en inene zet je het onder een vraag van mij, en dat had niks met muziek te maken, eerder je hebt er geen verstand van dus zoek jij ff of ik het ergens kan terug zien, en nu ik dit tik, uitzending gemist........veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Kan je nagaan.Ik wilde dat wat ik in de op gezet had wel willen zien. Geweldige muziek![]()
Linkjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga toch heen Soury, dan vraag je het in een post zonder mij te quoten, we hebben het over oorlog enzo en inene zet je het onder een vraag van mij, en dat had niks met muziek te maken, eerder je hebt er geen verstand van dus zoek jij ff of ik het ergens kan terug zien, en nu ik dit tik, uitzending gemist........veel plezier
Moet je ook niet willen lijkt me .. 2kibbelende vrouwen laat je gewoon hun gang gaan .... tot ze uitgeraasd zijn ... En dan zijn ze weer poeslief..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
Heks en Soury zijn zo subtiel dat zelfs ik het niet meer begrijp
Ach hou op zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen lijkt me .. 2kibbelende vrouwen laat je gewoon hun gang gaan .... tot ze uitgeraasd zijn ... En dan zijn ze weer poeslief..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga toch heen Soury, dan vraag je het in een post zonder mij te quoten, we hebben het over oorlog enzo en inene zet je het onder een vraag van mij, en dat had niks met muziek te maken, eerder je hebt er geen verstand van dus zoek jij ff of ik het ergens kan terug zien, en nu ik dit tik, uitzending gemist........veel plezier
ik ben altijd lief, alleen Soury houd wel van iemand op de kast jagen, en dit is nog niks Chuf, moest je in het begin van mijn carriere op FOK maar eens lezen, daar werd ik compleet onder tafel geveegd door haarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen lijkt me .. 2kibbelende vrouwen laat je gewoon hun gang gaan .... tot ze uitgeraasd zijn ... En dan zijn ze weer poeslief..
En van jouw ga ik het ooit weten Heks...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben altijd lief, alleen Soury houd wel van iemand op de kast jagen, en dit is nog niks Chuf, moest je in het begin van mijn carriere op FOK maar eens lezen, daar werd ik compleet onder tafel geveegd door haar, maar ik knok terug, en Soury is ook een tof wijf dus trek me er niks van aan.
Je leest ook niet he, UITZENDINGGEMIST en daar ken je niet zappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
Maar goed ik heb even zitten zappen maar ik zie niks
Het kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je leest ook niet he, UITZENDINGGEMIST en daar ken je niet zappen
Maar bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je leest ook niet he, UITZENDINGGEMIST en daar ken je niet zappen
Hou es op met je gestookquote:
Geen dank scattiequote:
Nogmaals dank dan, omdat het kenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen dank scattiegraag gedaan deze tip speciaal voor jou
Als je niets ziet, waarom zap je dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
Maar goed ik heb even zitten zappen maar ik zie niks
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je niets ziet, waarom zap je dan?
voor jou heb ik alles over, ik kus de grond onder je poezelige voetjes en leg je op een gouden schaaltjequote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou heb ik alles over, ik kus de grond onder je poezelige voetjes en leg je op een gouden schaaltje
Ik lach me een breuk, maar dat magquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik blijf me verbazen. maar daar laat ik me verder niet over uit...
Hoeft niet hoor Chuffi dat verbazen, nergens voor nodig, is allemaal spel ( van mijn kant) van Soury haar kant, daar kan ik me vinger niet op leggen of het nu serius is of niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik blijf me verbazen. maar daar laat ik me verder niet over uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |