abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:22:14 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130425219
quote:
De vakantie van Barbie en Michael zit erop. Althans, de twee zijn weer keihard aan het werk voor hun vierde reallifesoap. Dit keer niet in Den Haag, maar op een camping aan de Spaanse Costa Brava. En dat zorgt voor flink wat ophef.

De vakantie van Barbie en Michael zit erop. Althans, de twee zijn weer keihard aan het werk voor hun vierde reallifesoap. Dit keer niet in Den Haag, maar op een camping aan de Spaanse Costa Brava. En dat zorgt voor flink wat ophef.

De blondine en haar anabooltje delen de camping met vierduizend andere gasten. De helft daarvan komt uit Nederland. Het Haagse stel was nog maar net neergestreken of de directie van de camping moest extra bewaking regelen. Ook werd er een deel van de camping afgezet. De nieuwsgierige gasten willen een glimp van de feestbeestjes opvangen, maar daar zijn de buren van Barbie en Michael niet blij mee. Volgens Esther Bon, woordvoerder van de camping, hangen er nu briefjes rondom de plek waar het Haagse stel slaapt. "Dat is opgehangen om te voorkomen dat kinderen de hele tijd foto's maken. Dat is voor de privacy van Barbie en Michael en voor de mensen die om hen heen staan", vertelt ze in RTL Boulevard. "Op de briefjes staat: Wij verzoeken u vriendelijk de privacy, rust en vakantie van alle vakantiegasten te respecteren. Voorbij dit punt verboden toegang." De Hagenezen zorgen dus dit keer niet voor de overlast. "Hun bekendheid zorgt voor overlast en dat is natuurlijk erg vervelend", aldus de woordvoerder.

Manager Jake Hampel kan er wel om lachen: "Laat ik het zo zeggen. Als je rust wil in de tent dan moet je op deze camping gauw gaan verkassen."

Ook RTL 5 reageert op alle commotie in Spanje: "Vanuit de productie in Spanje hebben we begrepen dat er enorm veel aanloop was bij de caravan van Samantha en Michael", aldus de woordvoerder. "Het overweldigende karakter zorgde ervoor dat het Haagse stel zich erg ongemakkelijk/opgejaagd voelde. Zowat de hele dag door stonden er fans/geïnteresseerden op hun caravanraampje of –deur te kloppen. Uiteraard nemen ze alle tijd voor hun fans, maar er zijn wel grenzen. Om de rust op de camping te herstellen is in overleg met campinghouder besloten het laantje waar de caravan van Samantha en Michael staat iets meer privé te maken. Aan het begin van het doodlopende laantje is een touwtje gespannen met een bord erbij. Op dit bordje staat tekst in de strekking dat het gewaardeerd wordt als alle campinggasten kunnen genieten van een stukje privacy. Overigens verkassen Samantha en Michael binnenkort alweer met hun caravan, aangezien ze op doorreis zijn."

Morgen kan iedereen op de camping weer opgelucht ademhalen. Barbie en Michael trekken dan weer verder voor hun serie. Waar de reis naar toe gaat, is niet bekend.
quote:
Het waren drukke tijden voor Barbie en Michael. Binnen anderhalf jaar tijd trouwen, de komst van baby Angelina én een verhuizing. De Hagenezen moeten hoognodig even bijkomen en opladen. Dus gaan ze lekker op vakantie!

Samen met Barbie’s ouders Cor en Ron, Michaels zus Priscilla en zwager Patrick plus de kinderen trekken ze met een stoet caravans langs diverse pittoreske badplaatsen aan de Spaanse Costa Brava voor een portie zon, zee en strand. De familie kan niet wachten tot de sleurhutten waterpas staan, de koude biertjes en wijntjes worden opengetrokken en de spareribs op de barbecue liggen, maar zover is het nog niet. Eerst moeten zij nog 1500 kilometer rijden en dat is al een belevenis op zich.

Eenmaal aangekomen blijkt onder meer dat een voortent aan de caravan bevestigen nog niet zo simpel is . Ook is het best wennen om met een wc-rol onder je arm richting de wc te gaan. En van rust in de tent is al helemaal geen sprake met hordes fans bij je tent. Het is dan ook de vraag hoe de luxepaardjes zich staande houden tijdens deze vakantie…
Vanaf maandag 20:30 op RTL5.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130425721
Geen vakantie voor de buren dus.
The world of SKA music
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:13:28 #3
15080 static
pi_130484160
Vanavond dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  roze maandag 26 augustus 2013 @ 18:40:00 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130484821
Bij gebrek aan wat beters ga ik maar kijken
Your beauty never ever scared me.
pi_130486461
is het niet handiger om in dit topic SHO / Oh Oh Barbie - Huisje, Boompje, Barbie #12 Barbie in de Bajes? te posten over het nieuwe programma? :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_130487016
Ben benieuwd of ze toch nog hoge kijkcijfers halen. of is Nederland toch al Barbie-moe?
Op naar de zoveelste gescripte uitzending.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 19:56:11 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130487426
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef hunter2011 het volgende:
...of is Nederland toch al Barbie-moe?
Ik wel in ieder geval. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:43:36 #8
15080 static
pi_130489574
Dus verder in het lopende topic. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')