Ik doe het voor anderen, sorry, niet boos zijn op me ALSJEBLIEFTquote:
Dank u, o leermeesterquote:
Nooit op jou, wist al zeker dat het niet aan jou kon liggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe het voor anderen, sorry, niet boos zijn op me ALSJEBLIEFT
Ja hallo.. moet ik je nog trakteren ook..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestel jij kaarten voor placebo? dan ga ik mee
Ik eet best veel vis, verse groenten, vers fruit, meestal nog een alcoholische drank bij het eten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bizar man, nog nooit van gehoord. Waar bestaat zo'n maaltijd allemaal uit dan? Ben nu wel benieuwd
.
nee, ik betaal wel, maar ik zoek vriendenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. moet ik je nog trakteren ook..
RUSTIG.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WOW NIEUWE UI ALLES.
7,12/10 alleen wel kut voor m'n autisme.
Wowquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit op jou, wist al zeker dat het niet aan jou kon liggenDaarom ben ik niet boos, of boleurgesteld
Hmm, oké oké, klinkt niet zo ongezond nee. Ieder z'n ding tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik eet best veel vis, verse groenten, vers fruit, meestal nog een alcoholische drank bij het eten.
Een gemiddelde maaltijd bestaat uit: een blikje tonijn, een bord rijst met kidneybonen gemixt met Encona voor de smaak, en soms een een stokbrood wat ik oud laat worden en dan opeet.
Rustig aan hequote:
Ben rustig bby :$.. Moet even wennen aan al die positiviteitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rustig aan he
Deze moet wel echt snel vol. En ik moet me gaan douchen en omkleden maar ik ben kapot
het boeit ons niet wat jij geweldig vind! oprotten uit deze topic verkracht ventje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar trappistenbieren omdat ik die gewoon erg lekker vind. Orval is bijvoorbeeld een geweldig biertje.
Ja maar nu snap je ook dat ik het gebruik als smaakmaker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, oké oké, klinkt niet zo ongezond nee. Ieder z'n ding toch.
De Encona moest weer benoemd worden uiteraard![]()
.
Wanneer was dat nou? En waar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik betaal wel, maar ik zoek vrienden
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben rustig bby :$.. Moet even wennen aan al die positiviteit
Gewoon rustig aan doen toch, avond is nog lang genoeg
En anders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:13 schreef maximumrage het volgende:
[..]
oprotten uit deze topic verkracht ventje.
zondag 8 dec. ziggo dome. en een dag eerder of later in sportpaleis antwerpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer was dat nou? En waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |