Zelfs Veldhoven is een beter idee. Langs de 402 ergens (halte Smelen ofzo), de bus terug pakken en overstappen op 401. Doe ik ook altijd als ik vanaf EHV vlieg en met de auto moet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef 18konijn het volgende:
In Meerhoven parkeren is wellicht niet zo'n goed idee. De bewoners daar zijn het inmiddels spuugzat dat auto's van passagiers er soms weken geparkeerd staan, en er worden regelmatig beschadigingen gemeld. Kies liever een wijk die wat verder van het vliegveld ligt maar nog wel langs de busroute (401). Dat is echt niet zo moeilijk.
Familie van me woont in die wijk en ik heb hen daar nooit over gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef 18konijn het volgende:
In Meerhoven parkeren is wellicht niet zo'n goed idee. De bewoners daar zijn het inmiddels spuugzat dat auto's van passagiers er soms weken geparkeerd staan, en er worden regelmatig beschadigingen gemeld. Kies liever een wijk die wat verder van het vliegveld ligt maar nog wel langs de busroute (401). Dat is echt niet zo moeilijk.
Je kunt hem ook op de parkeerplaats bij het Capanile hotel parkeren, of bij de P&R die daarnaast ligt (als die er nog ligt, nu de op- en afrit naar de N2 daar dicht zijn). Even over de Hovenring wandelen en met zo'n 300 meter sta je bij de bushalte voor de rechtstreekse lijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zelfs Veldhoven is een beter idee. Langs de 402 ergens (halte Smelen ofzo), de bus terug pakken en overstappen op 401. Doe ik ook altijd als ik vanaf EHV vlieg en met de auto moet.
Define 'leuke prijzen'. In april ga ik voor 35 euro heen en weer naar Polen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
We kunnen wel stellen dat het leuke qua prijzen van Ryanair er voorgoed af is.
30,40 euro met kortingquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Define 'leuke prijzen'. In april ga ik voor 35 euro heen en weer naar Polen.
Voor een retourtje Den Haag - Groningen betaal je meer.
Tickets van 8 euro et cetera.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Define 'leuke prijzen'. In april ga ik voor 35 euro heen en weer naar Polen.
Voor een retourtje Den Haag - Groningen betaal je meer.
Dat betekent dus dat je ook een klein tasje mee mag nemenquote:One cabin bag per passenger (excluding infants travelling on their parents lap) weighing up to 10kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm, plus 1 small bag up to 35 x 20 x 20 cms.
Please check your bags comply with the size and weight restrictions before going through airport security.
Due to cabin space limitations only 90 cabin bags (55 x 40 x 20 cms) can be carried in the cabin, any remainder will be carried free of charge in the aircraft hold.
Alweer een tijdje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Party_P het volgende:
Handbagage policy aangepast bij Ryanair?
Zag op mijn boarding pas en mail die ik kreeg het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je ook een klein tasje mee mag nemen
Dat gaat snel weer afgeschaft worden, schijnt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik rijd overigens Rotterdam-Groningen voor 6,40. Leve het groepsretour.
Creditcard moet je hebben, je gewone bankpas gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef Banaankrokodil het volgende:
Hai,
Aangezien mijn topic zonder pardoes was verwijderd probeer ik het hier maar.
Ik wil met maestro een Ryanair ticket betalen met mijn abnamro pasje maar dat lukt helemaal niet!
Typ ik een belgische bankkaart in dan pakt 'ie het wel! Maar deze is opgeheven dus kan ik er niet mee betalen, alleen nog met mijn abnamro. Lijkt alsof het abnamro pasje te weinig cijfers heeft?
Wie kan mij helpen?!
Uiteindelijk scheelt het maar vier tientjes, maar relatief gezien is het bizar veel duurder geworden ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef VacaLoca het volgende:
pff wat is ryanair duur vergeleken met 3/4 jaar geleden
Helemaal geen leuke deals meer.
En Nederland en Duitsland vliegen niet meer op Madrid
Herstel, je Nederlandse bankpas gaat 'm niet worden. En dat komt omdat we in Nederland nog steeds lopen te kloten met dat achterlijke, achterhaalde Maestro. Mijn Hongaarse (debet)kaart van Mastercard is prima te gebruiken voor tickets, hotelboekingen en autohuur en is sowieso veel meer compatible met betaalsystemen in het buitenland dan mijn Nederlandse ING-pas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Creditcard moet je hebben, je gewone bankpas gaat 'm niet worden.
Dan kun je het misschien beter via cheaptickets boeken? Daar kun je met iDeal betalen. Moet je wel rekening houden met iets van 25 euro aan service kosten..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:22 schreef Banaankrokodil het volgende:
Ohh pff wat ouderwets zeg!
En laat ik nou net geen creditcard/visacard hebben....
Maar als ik het dan via een reisbureau laat doen? Ben ik dan duurder uit?
You can email us at the following address - customerqueries@ryanair.comquote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef Cracker26 het volgende:
Ik heb, doordat de site telkens aangaf dat de booking mislukt was (credit card niet herkend of zoiets) , 3 keer geprobeerd om een parking toe te voegen aan mijn vlucht.
Dit was een paar dagen geleden. Nu wou ik dat net nog eens proberen, maar zag ik tot mijn verbazing dat er al 3 keer een parking was toegevoegd. Kreeg ook geen enkele keer een bevestigingsmailtje van dat de parking geboekt was. Normaal gezien wel altijd.
Ik heb zitten zoeken naar een emailadres om mijn vraag door te mailen, maar kan die nergens vinden. Alleen een formulier. Als je in dat formulier aangeeft wat de reden van je vraag is (dit moet je invullen) dan valt het tekstveld weg.
Weet iemand het emailadres voor die vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |