SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tim86 op 24-08-2013 22:13:33 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
when suddenly, a wild pokemon appears.quote:
het is mijn jinxquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
when suddenly, a wild pokemon appears.
ooh...quote:
van wie ben jij nou weer een kloon dan? Sowieso <15quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Gewoon het veld uitlopen, Willems
quote:
2x foutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kloon dan? Sowieso <15
Die wil ik nog steeds een keer zien..maar gaat hem nu niet worden. Even downloadenquote:
2x kut voor jou danquote:
bazenfilmquote:
coole film maar thais is echt een verschrikkelijke taal. Niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keer zien..maar gaat hem nu niet worden. Even downloaden
Ik vond de taal bij The Raid ook zo kut, maar dat was ook een geniale film. Indonesisch was datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
coole film maar thais is echt een verschrikkelijke taal. Niet om aan te horen.
De OP chick of de spoiler bij VDM?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De OP chick of de spoiler bij VDM?
Die spoiler bij VDM had ik niet eens gezien. Ik bedoel dus de OP chick.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De OP chick of de spoiler bij VDM?
ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Woensdag weer tegen een hoofdklasser of zelfs lager voetbalen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toefjes' Tovenaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis trouwens best een paar OP-plaatjes.
Jahanbaks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij NEC viel iemand in met de naam Alireza Jahanbakhsh.. hoe spreek je dat uit?
Welke dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Rezaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij NEC viel iemand in met de naam Alireza Jahanbakhsh.. hoe spreek je dat uit?
De onbekende OP chickquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De onbekende OP chickDeze dus:
Die was er al uit. Er stond alleen nog dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat weet ik maar ik vind die onbekende OP-chick mooier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was er al uit. Er stond alleen nog deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De onbekende OP chickDeze dus:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Er waren er nog een paar die niet in de OP staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als je zegt dat het een opblaaspop is geloof ik het ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was er al uit. Er stond alleen nog deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er waren er nog een paar die niet in de OP staan.Zal ze even opzoeken.
Inmiddels al iets van Dion gehoord? Anders misschien inmiddels heel erg ongepast.Ik maak me toch ernstige zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat
[ afbeelding ]![]()
Dit inderdaad... Of hij is intens gelukkig van zijn kindje aan het genieten nu... of het tegenovergesteldequote:
quote:
Morgen zal NEC wel weer laatste staan denk ik, op doelsaldo. Maar dit is wel het moment om wat verstuurde teletekst standen over de whatsapp uit het verleden te beantwoorden....quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen zal NEC wel weer laatste staan denk ik, op doelsaldo. Maar dit is wel het moment om wat verstuurde teletekst standen over de whatsapp uit het verleden te beantwoorden....
Fifa is geen hockeyspel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert heb je ook hockey spellen zoals FIFA ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen zal NEC wel weer laatste staan denk ik, op doelsaldo. Maar dit is wel het moment om wat verstuurde teletekst standen over de whatsapp uit het verleden te beantwoorden....
[ afbeelding ]
Nee, dat lijkt me ook zwaar klote, want dat gaat te snel voor een spel in de vorm van FIFA en het is denk ik te ingewikkeld...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert heb je ook hockey spellen zoals FIFA ?
Ik heb net mijn Suits achterstand ingelopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Toch maar even begonnen met Breaking Bad s05e01het is toch allemaal wat weggezakt.
Zou makkelijk kunnen joh, ijshockey is veel sneller en daar zijn ook games van. Het is gewoon niet echt een aantrekkelijke sport om een spel over te maken. (financieel gezien)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook zwaar klote, want dat gaat te snel voor een spel in de vorm van FIFA en het is denk ik te ingewikkeld...
Technisch gezien kan ijshockey dan ook in geen enkel opzicht tippen aan gewoon hockey.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou makkelijk kunnen joh, ijshockey is veel sneller en daar zijn ook games van. Het is gewoon niet echt een aantrekkelijke sport om een spel over te maken. (financieel gezien)
Daar ging het niet over toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Technisch gezien kan ijshockey dan ook in geen enkel opzicht tippen aan gewoon hockey.
'en het is denk ik te ingewikkeld'. Veel te veel technieken voor een simpele pass om op de controller van zo'n console te krijgen...quote:
Je kent mijn krachten niet. Ik heb ondertussen ook de liefde met 3 vrouwen bedreven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Hoe kan Toefjes tegelijk commentaar geven op TV en hier posten
telefoon, tablet of PC naast TV?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Hoe kan Toefjes tegelijk commentaar geven op TV en hier posten
Kijk naar FIFA, kijk naar NBA games...genoeg manieren om zoiets te implementeren. Geinig dat ze nu zo'n game willen ontwikkelen, maar ik zie het geen financieel succes worden..tenzij ze het in Pakistan, India etc massaal kunnen slijten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'en het is denk ik te ingewikkeld'. Veel te veel technieken voor een simpele pass om op de controller van zo'n console te krijgen...
Ik heb deze discussie ook al eerder gevoerd, maar technisch gezien staat hockey op een hoger niveau dan voetbal en basketbal. Ik zie het gewoon niet lukken als ik het vergelijk met de verhouding tussen voetbal/basketbal in het echt en de games die daarvan gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk naar FIFA, kijk naar NBA games...genoeg manieren om zoiets te implementeren. Geinig dat ze nu zo'n game willen ontwikkelen, maar ik zie het geen financieel succes worden..tenzij ze het in Pakistan, India etc massaal kunnen slijten.
quote:
Thanks. Alleen deze drie geloof ik. Wacht alleen maar even met die van Dion.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Zet zo allemaal ff op een rijtje Lindgren, dan edit ik het wel als je de ontbrekende allemaal hebt
Ik snap heel goed dat mensen die er niet mee opgroeien het vaak echt een kutsport vinden, want hockey is niet iets wat je zomaar kunt. Voetbal kun je jezelf nog makkelijk aanleren en daarom is het ook volkssport #1. Hockey is te ingewikkeld voor in ieder geval de meeste Nederlanders en daarom is het lang niet zo populair. Ik vind het wel mooi zo, als je kijkt hoe de commercie in het voetbal nu regeert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat een discussies over een kut sport
[..]
Verdedigend sowieso wel, maar hij voegt zo weinig toe...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef wieisboos het volgende:
ik denk serieus dat Manolev nog de beste RB is die PSV heeft
nee. het is gewoon een kutsportquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat mensen die er niet mee opgroeien het vaak echt een kutsport vinden, want hockey is niet iets wat je zomaar kunt. Voetbal kun je jezelf nog makkelijk aanleren en daarom is het ook volkssport #1. Hockey is te ingewikkeld voor in ieder geval de meeste Nederlanders en daarom is het lang niet zo populair. Ik vind het wel mooi zo, als je kijkt hoe de commercie in het voetbal nu regeert.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee. het is gewoon een kutsport
Als hij ergens slecht in is dan is het wel verdedigenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Verdedigend sowieso wel, maar hij voegt zo weinig toe...
Precies. Ik kijk nooit voetbal en praat René van der Gijp altijd na.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij ergens slecht in is dan is het wel verdedigen
Of ga je nu alleen uit van die filmpjes met zijn kutvoorzetten bij VI?
dat hadden we al gemerktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Ik kijk nooit voetbal en praat René van der Gijp altijd na.
Anders kom je niet tot dit soort bevindingen neem ik aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Ik kijk nooit voetbal en praat René van der Gijp altijd na.
Ik vind hem aan de bal hartstikke onrustig ogen, maar de bal afpakken kan hij nog wel redelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders kom je niet tot dit soort bevindingen neem ik aan.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben eindelijk weer eens bier drinken. Later knullen.
Dan speelt ie meestal als RM in een 352. Heel anders dan bij PSVquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
Manolev is gewoon een baas bij de nationale ploeg
Weet ik, maar wel een baasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:12 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Dan speelt ie meestal als RM in een 352. Heel anders dan bij PSV
Nee. Tenzij je iemand anders zijn/haar paspoort en bankrekening mag lenen. En ze checken ook op IP als er verdachte dingen zijn mbt bonus abuse.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:17 schreef Zhano het volgende:
Mn Unibet cash is opkan ik nu een nieuw account aanmaken voor die 50¤ bonus of?
Al een paar wedstrijden geblesseerdquote:
jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al een paar wedstrijden geblesseerd
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
Die long chicken bij de Burger King is echt heerlijk.
Was dr al bang voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je iemand anders zijn/haar paspoort en bankrekening mag lenen. En ze checken ook op IP als er verdachte dingen zijn mbt bonus abuse.
Daar gaat je Hidden Gem #zoveel.quote:
Hij speelt tegen de club die hem precies een jaar geleden heeft gekocht. Heel ingewikkeld verhaal, kijk maar op internet. Maar hij is dus weer verhuurd aan Sampdoria.quote:
Valt wel mee hoe ingewikkeld, dat systeem in Italië is gewoon zo, Sampdoria en Juve zijn allebei 50% eigenaar van zijn transferrechtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt tegen de club die hem precies een jaar geleden heeft gekocht. Heel ingewikkeld verhaal, kijk maar op internet. Maar hij is dus weer verhuurd aan Sampdoria.
Hou je bek jij heb 1* weakfootquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe ingewikkeld, dat systeem in Italië is gewoon zo, Sampdoria en Juve zijn allebei 50% eigenaar van zijn transferrechten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt
ok.quote:
Er zijn maar een paar mensen hier die een waardige UI hebben.quote:
quote:
Haat je op Kate ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen hier die een waardige UI hebben.
Een waardige UI hebben gaat niet alleen om de UI zelf.quote:
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar mensen hier die een waardige UI hebben.
Antwoord op mijn vraag stinkdierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een waardige UI hebben gaat niet alleen om de UI zelf.
oh nu kan je wel mijn typen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag stinkdier
Jij wel, Toefjes, Lindgren., POTS, Revon en Tim. Die herken je gewoon makkelijk. Reemi ook. Alleen Pascal verandert hem de hele tijd...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken
ook al heb ik 'm gejat van iemand uit het GOT topic en bedoel je mij waarschijnlijk niet eens![]()
mijn eerste boek ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh nu kan je wel mijn typen.
Maar je moet toch tegen een kut team ofzo zei je, woensdag? Ik zou zeggen skip wat trainingen en lees je eerste boek.
Deze van jou ook hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij wel, Toefjes, Lindgren., POTS, Revon en Tim. Die herken je gewoon makkelijk. Reemi ook. Alleen Pascal verandert hem de hele tijd...
Mij niet noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij wel, Toefjes, Lindgren., POTS, Revon en Tim. Die herken je gewoon makkelijk. Reemi ook. Alleen Pascal verandert hem de hele tijd...
goedzo, je kan het wel.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
Ik ga mezelf niet noemen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is er met mijn eerste boek dan ?
Dat is dan ook niet Kate hopeloos geval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mezelf niet noemen.En ik heb hem ook best al wat keren veranderd.
DS2 had eerst ook een andere, maar dat went wel. Ik had moeten zeggen: En nog genoeg anderen.
Of Bryan_1990 in dat rijtje voorkomt? Negatief.
Het maakt me geen zak uit wie dat op dat plaatje is, de user associeer ik er (nog) niet mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet Kate hopeloos geval.
Nu ga ik mezelf achter een trein gooien
Ik doe Havoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit wie dat op dat plaatje is, de user associeer ik er (nog) niet mee.
Tevens ben ik denk ik in mindere mate een hopeloos geval dan jij.
<Insert willekeurige kutopmerking over hoe iemand hier altijd aandacht zoekt/zocht omdat het VMBO zo slecht geregeld is en hoe goed hij daar wel niet misbruik van kan maken>
ok.quote:
Dion.quote:
De bevalling zelf was 1 groot drama, maar hij is gezondquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dion.
Hoe is het verder gegaan met de bevalling?
Heftig...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De bevalling zelf was 1 groot drama, maar hij is gezondDat is wat telt..
2 dagen lang dikke stress met de hartbewaking omdat zijn hartslag steeds terugviel tijdens weeen..
Dit komt doordat er te weinig vruchtwater was en hij dus al een tijdje op zijn eigen reserves overleefde in de buik. Nu ziet hij er ook uit net een oud mannetje, een overschot aan vel maar geen spek.. Maar hij is dus wel gezond en eet goed.
Ben wel echt in 2 dagen tijd 10 jaar ouder geworden pff.
Uiteindelijk moest er met spoed een keizersnede plaats vinden omdat 10 minuten lang een onregelmatige hartslag kreeg en hij het dus eigenlijk aan het opgeven was.
Leviquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heftig...![]()
Maar heel erg gefeliciteerd!![]()
Hoe hebben jullie hem genoemd/gaan jullie hem noemen?
Pfoe, gelukkig dat het goed is afgelopen kerel, kan me voorstellen dat je echt kapot gaat tijdens die onzekerheid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
2 dagen lang dikke stress met de hartbewaking omdat zijn hartslag steeds terugviel tijdens weeen..
Dit komt doordat er te weinig vruchtwater was en hij dus al een tijdje op zijn eigen reserves overleefde in de buik. Nu ziet hij er ook uit net een oud mannetje, een overschot aan vel maar geen spek.. Maar hij is dus wel gezond en eet goed.
Uiteindelijk moest er met spoed een keizersnede plaats vinden omdat hij 10 minuten lang een onregelmatige hartslag had en hij het dus eigenlijk aan het opgeven was.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Uiteindelijk moest er met spoed een keizersnede plaats vinden omdat hij 10 minuten lang een onregelmatige hartslag had en hij het dus eigenlijk aan het opgeven was.
Leuke naam!quote:
nee, Levi.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig dat het goed is afgelopen kerel, kan me voorstellen dat je echt kapot gaat tijdens die onzekerheid.
Gefeliciteerd papa
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig dat het goed is afgelopen kerel, kan me voorstellen dat je echt kapot gaat tijdens die onzekerheid.
Gefeliciteerd papa
Hopelijk krijgt hij een IF maar dat zal dan geen #SMLENO speler meer zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
Nu even een ouderwets avondje Fifa'en aangezien mijn vriendin nog in het ziekenhuis verblijft en morgen weer naar huis mag![]()
Zijn NIF is wel slecht. En speelde hij wel op CB?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een IF maar dat zal dan geen #SMLENO speler meer zijn.
En dan gaat het echte leven beginnen vrees ikquote:
gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan gaat het echte leven beginnen vrees ik![]()
zal wel een zware maar hopelijk leuke tijd worden iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan gaat het echte leven beginnen vrees ik![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gefeliciteerd kerelmooi dat alles goed is gekomen
![]()
en een bazige naam
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom net de ultieme film voor Patje tegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zouden steps moeten hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Leuk om via dat kanaal spelers te leren kennen die je meestal alleen eens 2 sec in een samenvatting ziet ofzoquote:
I know, iedereen kent hem ook wel, maar dan nog zie je hem niet vaak spelen..Zo bedoelde ik mijn postquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef DutchSL het volgende:
Ljajic staat al bekend als groot talent, en ook bekend om dit
kan het gewoon niet afkijkenquote:
Die TOTS lijkt me ook best goed. De Serie A heeft toch niet heel veel goede LW's (Ze hebben wel Totti.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, iedereen kent hem ook wel, maar dan nog zie je hem niet vaak spelen..Zo bedoelde ik mijn post
Die keeper.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef dion_v_k het volgende:
Net weer begonnen met FUT en meteen weer bazige goals![]()
http://www.easports.com/fifa/football-club/videos/ugc/168341710
Hij gaat naastquote:
Op de officiële TOTY van de FIFA/UEFA volgens mij. Die kiest EA niet zelf en is enorm biased.quote:
Naingolan en Inler zijn echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel leuk om mee te spelen. Allemaal verschillende nationalities, goed CB-duo en Klose.![]()
EDIT: En de mogelijkheid om nog een aantal spelers met een IF te upgraden.
Als ik een beetje spaar kan ik van Inler ook nog zijn SIF kopen, die lijkt me al helemaal een held.quote:
En dat bestaat alleen uit Liga BBVA?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de officiële TOTY van de FIFA/UEFA volgens mij. Die kiest EA niet zelf en is enorm biased.
Dit jaar wel. Daarom is het zo biased. Een Engelse ploeg wint de CL, Bayern staat in de finale.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dat bestaat alleen uit Liga BBVA?
Ik vind Neymar echt slecht, die verdient nieteens een plek tussen de E'tjes imoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit jaar wel. Daarom is het zo biased. Een Engelse ploeg wint de CL, Bayern staat in de finale.
En dan geen enkele speler van die 2 ploegen.
Nu Falcao weg is uit de BBVA, zullen ze volgend jaar gewoon Neymar erin zetten.![]()
Ik heb veel met SIF Inler gespeeld, en hij is echt een monster op het middenveld. Vooral zijn longshots zijn echt sick, bij mij was het steeds zoeken naar Inler om vervolgens kiehard uit te halen, 7 van de 10 keer is het dan ook een goal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik een beetje spaar kan ik van Inler ook nog zijn SIF kopen, die lijkt me al helemaal een held.
Die Kucka heb ik nog nooit gebruikt, maar lijkt me een best goede allrounder.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vind Neymar echt slecht, die verdient nieteens een plek tussen de E'tjes imo
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb veel met SIF Inler gespeeld, en hij is echt een monster op het middenveld. Vooral zijn longshots zijn echt sick, bij mij was het steeds zoeken naar Inler om vervolgens kiehard uit te halen, 7 van de 10 keer is het dan ook een goal.
Deze klopt niet, want bij die Ballon d'Or verkiezing werd dat team ook gepresenteerd en toen waren het alleen maar spelers uit de BBVA.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Dan alsnog klopt het niet, TBakkert?
Oftewel ze naaien ons weer..quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Ozz-03 het volgende:
Op de website van EA staat dat mijn Season Pass tot januari 2014 geldig is. Als ik op de console kijk staat er 22-09-2012 tot 22-09-2013. Ook staat hij nu op automatisch verlengen voor ¤24.99.
Inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat automatisch verlengen willen doen. Ook lullig voor mensen die denken dat het een eenmalig iets is. Als je niet kijkt bij je PSN account services heb je never nooit door dat het om een abonnement gaat.quote:
Toch laat ik me weer naaien om dat wanproduct 3 dagen eerder te spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat automatisch verlengen willen doen. Ook lullig voor mensen die denken dat het een eenmalig iets is. Als je niet kijkt bij je PSN account services heb je never nooit door dat het om een abonnement gaat.
Dit jaar trap ik er denk ik niet in, ik ben in die dagen druk bezig op de web app + GTA.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch laat ik me weer naaien om dat wanproduct 3 dagen eerder te spelen![]()
Ik heb sowieso nog nooit een creditcard gekoppeld gehad aan mijn console..totaal niet nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat automatisch verlengen willen doen. Ook lullig voor mensen die denken dat het een eenmalig iets is. Als je niet kijkt bij je PSN account services heb je never nooit door dat het om een abonnement gaat.
Same here.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit een creditcard gekoppeld gehad aan mijn console..totaal niet nodig.
Ik ook niet, daarom ook benieuwd hoe ze dat automatisch willen verlengen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit een creditcard gekoppeld gehad aan mijn console..totaal niet nodig.
Mijn broertje wilde mijn moeder iets laten kopen in de PS Store met haar creditcard en toen weigerde ze. Toen met een PSN-kaart gedaan en 3 dagen later werd Playstation gehackt en werden creditcardgegevens buitgemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, wel een beetje lang. 7/10quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje wilde mijn moeder iets laten kopen in de PS Store met haar creditcard en toen weigerde ze. Toen met een PSN-kaart gedaan en 3 dagen later werd Playstation gehackt en werden creditcardgegevens buitgemaakt.![]()
![]()
Mijn moeder.
ok Rijst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:57 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, wel een beetje lang. 7/10
quote:
en de 10e is een hommoquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert ben jij ook een kakker ?
Aangezien jongens die op hockey zitten 9 van de 10 keer kakkers zijn
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert ben jij ook een kakker ?
Aangezien jongens die op hockey zitten 9 van de 10 keer kakkers zijn
quote:
Ik hou van voetbal. Jouw beurt, René.quote:
kakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hou van voetbal. Jouw beurt, René.
Kakkers kennen geen r. Dat is één of andere rare klank.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
kakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hopelijk kan hij zijn talent nog waarmaken in het echtquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef rolls-reus het volgende:
Nelson oliveira heeft twee keer gescoord in een 2-1 zegezou een leuke of zijn
Dat zal wel niet want hij heeft het nooit echt waargemaakt de afgelopen jarenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij zijn talent nog waarmaken in het echt
Goedenavond.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:02 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen nog het laatste beetje Duits leren en dan naar 5V!!!1!!!111!!
Laat andere mensen ook eens postenquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:21 schreef Tim86 het volgende:
Maak maar een standbeeld voor die keeper van jou, de tering
Die pingel van mij was echt perfect laag in de hoek, komt hij zelfs daar nog aan met z'n klauwen en gaat hij via de paal naast
Die 2e was wel een faal
Vage lag ineens trouwens.
sorry lieverdquote:
Ik zat in je hoofd bij die penaltys. Maar man man man wat een gaaf potjequote:Op zondag 25 augustus 2013 02:21 schreef Tim86 het volgende:
Maak maar een standbeeld voor die keeper van jou, de tering
Die pingel van mij was echt perfect laag in de hoek, komt hij zelfs daar nog aan met z'n klauwen en gaat hij via de paal naast
Die 2e was wel een faal
Vage lag ineens trouwens.
Haha ja die 2e vooral. Ziet er zo lelijk uit als je dan goed gokt hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat in je hoofd bij die penaltys. Maar man man man wat een gaaf potje![]()
9/10, gefeliciteerd met de win
Haha dat is geen verklaring voor die ene lage..daar gok ik nooit op want bijna niemand richt laag. Als ik hem zelf goed trap zit hij echt altijd..misschien is Leitner gewoon te kut qua pingelsquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:49 schreef n0ir het volgende:
Potverdorie na die waardeloze 2-1 van jou was ik even gebroken.Serieus wil je even kappen met die schwalbes in de 16 meter?
Ja jij hebt zelf een keer gepost hoe jij altijd penaltys tegenhoudt, nu weet ik hoe je denkt.
maar zullen we nu een potje met goud doen? dat is mijn home turf
Laag, hard, geplaatst, links in de hoek met het rechterbeen (vanaf de schutter) dat was mijn standaard wedstrijdpingel. Tot ineens iedereen m stoptequote:Op zondag 25 augustus 2013 02:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat is geen verklaring voor die ene lage..daar gok ik nooit op want bijna niemand richt laag. Als ik hem zelf goed trap zit hij echt altijd..misschien is Leitner gewoon te kut qua pingels
Gold is goed, invite maar
Het is idd wel karma dat ik ze mis..1 vd 3 was echt een pingel, rest was nogal dubieus haha. Belachelijk geflatteerd deze ook..zat helemaal niet in de wedstrijd en ineens vloog alles erin een kwartier lang en was het van 0-1 naar 5-1
Hoe beter je hem neemt IRL, hoe slechter het in FIFA isquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laag, hard, geplaatst, links in de hoek met het rechterbeen (vanaf de schutter) dat was mijn standaard wedstrijdpingel. Tot ineens iedereen m stopte
Deze scoorde ik eerst 19/20 keer ofzo hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe beter je hem neemt IRL, hoe slechter het in FIFA is
Haha ik deed er net wel alles aan om hem cadeau te doen nog met die korte balletjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:11 schreef n0ir het volgende:
Shiiit ik blijf maar verliezen, waar zijn die 90th minute cheeseburgers van mij dan![]()
Nee, ik zit in NY timezone qua ritme, kom maar opquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:13 schreef n0ir het volgende:
Heb je trouwens effe een plaatje van dat team?
jawel hoor ik ga nu alles over links spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan TOTS Courtois en ik ben nu geswitched naar 3-4-3 en dat bevalt beter. Jammer alleen dat Donk dan 7 chem heeft..kwam ik daarna pas achter. Overheen gekeken
Niet dat je het merkt..
Donk heeft gewoon 9 chem hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan TOTS Courtois en ik ben nu geswitched naar 3-4-3 en dat bevalt beter. Jammer alleen dat Donk dan 7 chem heeft..kwam ik daarna pas achter. Overheen gekeken
Niet dat je het merkt..
Nee, ik speel 3-4-3 en dan linkt hij ook naar de keeperquote:
Pfff wel echt een zwaar team om tegen te spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat je het merkt..
Nee in 3-4-3 zijn er links met de keeper noobjequote:
Jij had wel zieke pech nu steeds voor het doel man..bij die failsweat moest ik wel lachenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Pfff wel echt een zwaar team om tegen te spelenal had de gelijkmaker in de tweede helft kunnen komen. Jbggoed natuurlijk
[..]
Nee in 3-4-3 zijn er links met de keeper noobje
Noem je me nou een containbitch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had wel zieke pech nu steeds voor het doel man..bij die failsweat moest ik wel lachen
Ik heb ook wel echt moeite met jouw verdedigers steeds..zet jij überhaupt ooit een tackle in? Je hapt echt nooit, loop me zo vaak vast![]()
haha nee, maar je loopt wel veel achteruit zonder te happen en daar heb ik echt veel moeite mee altijd. Bij contain denk ik meer aan iemand die als een dolle hond aan me plakt over het hele veld. Vaak met 2 manquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Noem je me nou een containbitch?
even die sweaty terugkijken
Wel opnieuw zwaar geflatteerd..amper kansen deze wedstrijd sowieso..beetje standaard bij 352 vs 352 ook wel. Heb weinig pech gehad vandaag..niet een wedstrijd lang in ieder gevalquote:
Haha ja Bergetquote:Op zondag 25 augustus 2013 04:13 schreef Tim86 het volgende:
Congrats, GG. Dikverdiend deze
Ik ga op penalty trainingskamp. Nu twijfelde ik zelf zo hard dat ik hem verneukte, maar hij was door het midden dus je had hem weer gehad
Die laatste goal van jou, bizarre kopbal. Berget speelde als Zlatan deze wedstrijd joh
quote:Op zondag 25 augustus 2013 05:55 schreef Lindgren. het volgende:
Fietspech.Een kilometer of 5 bezopen naar huis lopen.
Heb nog wel een taxi gebeld maar die wilden mijn fiets niet meenemen, eisten 30 euro en wilden liever niet rijden na 5u. Achja. Word je hard van.
Goedemorgen dan maar. En welterusten.
quote:
Ik herken deze situatie. Me ooit vergist in de nachtbus toen ik tijdelijk in Krimpen aan de Ijssel logeerde. Ook 5 kilometer lopen. Lijkt geen eind aan te komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 05:55 schreef Lindgren. het volgende:
Fietspech.Een kilometer of 5 bezopen naar huis lopen.
Heb nog wel een taxi gebeld maar die wilden mijn fiets niet meenemen, eisten 30 euro en wilden liever niet rijden na 5u. Achja. Word je hard van.
Goedemorgen dan maar. En welterusten.
Dat lijkt me echt heel klote. Meisje uit mijn klas ging hier uit en moest toen, omdat het te laat was, terug naar Amsterdam lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik herken deze situatie. Me ooit vergist in de nachtbus toen ik tijdelijk in Krimpen aan de Ijssel logeerde. Ook 5 kilometer lopen. Lijkt geen eind aan te komenMaar je zult wel lekker slapen
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel klote. Meisje uit mijn klas ging hier uit en moest toen, omdat het te laat was, terug naar Amsterdam lopen.
14 à 20 kilometer.quote:
En jullie hebben gewoon collectief tegen dat meisje gezegd: Prettige wandeling, Amsterdam is die kant op ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
14 à 20 kilometer.
Tenminste, dat zegt Google-maps, ik weet ook niet of het Noord of Zuid was waar ze heen moest.
Ik was er zelf niet bij hoor. Zij zat afgelopen jaar gewoon bij me in de klas. Ik was afgelopen jaar ook te jong om uit te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jullie hebben gewoon collectief tegen dat meisje gezegd: Prettige wandeling, Amsterdam is die kant op ?
Ja, straks was ze de opvolger van Marianne Vaatstra gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij hoor. Zij zat afgelopen jaar gewoon bij me in de klas. Ik was afgelopen jaar ook te jong om uit te gaan.
Maar ik vraag me dan wel af wat die vriendinnen tegen haar hebben gezegd...
Reemiquote:
hall0n.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |