SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tim86 op 24-08-2013 22:13:33 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
when suddenly, a wild pokemon appears.quote:
het is mijn jinxquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
when suddenly, a wild pokemon appears.
ooh...quote:
van wie ben jij nou weer een kloon dan? Sowieso <15quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Gewoon het veld uitlopen, Willems
quote:
2x foutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kloon dan? Sowieso <15
Die wil ik nog steeds een keer zien..maar gaat hem nu niet worden. Even downloadenquote:
2x kut voor jou danquote:
bazenfilmquote:
coole film maar thais is echt een verschrikkelijke taal. Niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds een keer zien..maar gaat hem nu niet worden. Even downloaden
Ik vond de taal bij The Raid ook zo kut, maar dat was ook een geniale film. Indonesisch was datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
coole film maar thais is echt een verschrikkelijke taal. Niet om aan te horen.
De OP chick of de spoiler bij VDM?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De OP chick of de spoiler bij VDM?
Die spoiler bij VDM had ik niet eens gezien. Ik bedoel dus de OP chick.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De OP chick of de spoiler bij VDM?
ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
Woensdag weer tegen een hoofdklasser of zelfs lager voetbalen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toefjes' Tovenaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis trouwens best een paar OP-plaatjes.
Jahanbaks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij NEC viel iemand in met de naam Alireza Jahanbakhsh.. hoe spreek je dat uit?
Welke dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Rezaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij NEC viel iemand in met de naam Alireza Jahanbakhsh.. hoe spreek je dat uit?
De onbekende OP chickquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De onbekende OP chickDeze dus:
Die was er al uit. Er stond alleen nog dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat weet ik maar ik vind die onbekende OP-chick mooier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was er al uit. Er stond alleen nog deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De onbekende OP chickDeze dus:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Er waren er nog een paar die niet in de OP staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |